Gå til innhold

Eurovision Song Contest 2009 i Moskva/


Anonym1987

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alex Rosen ja. Der har vi en vinner!

 

Alex Rosèn som programleder sammen med Triana Iglesias, hva med greenrom? Dan Børge Akerø? Håhå.

 

 

 

Edit: er helt seriøs bortsett fra biten med Dan Børge, det kom kanskje dårlig fram.

Endret av Tufte
Lenke til kommentar

Altså, herregud. MGP er blitt et opphauset sirkus, og ikke så veldig mye annet. Jeg må ærlig talt si at denne Alex-fyren ikke imponerer meg (unnskyld om andre har vært inne på det samme, jeg har ikke lest igjennom alle innleggene rundt natt til søndag). Og nei, jeg har ikke noe personlig imot slike folk. Men at han vant såpass overlegent gir grunn til å tro at 12 - 14 år gamle jenter rundtom i Europa er overrepresentert hva stemmegiving angår.

 

For å løfte neste års MGP-finale, trengs kun to enkle grep.

 

* Svabø får sparken.

 

* Idol-Tone representerer Norge neste gang. Punktum.

Lenke til kommentar
Altså, herregud. MGP er blitt et opphauset sirkus, og ikke så veldig mye annet. Jeg må ærlig talt si at denne Alex-fyren ikke imponerer meg (unnskyld om andre har vært inne på det samme, jeg har ikke lest igjennom alle innleggene rundt natt til søndag). Og nei, jeg har ikke noe personlig imot slike folk. Men at han vant såpass overlegent gir grunn til å tro at 12 - 14 år gamle jenter rundtom i Europa er overrepresentert hva stemmegiving angår.

 

For å løfte neste års MGP-finale, trengs kun to enkle grep.

 

* Svabø får sparken.

 

* Idol-Tone representerer Norge neste gang. Punktum.

Du er en av de ja :roll: Unn heller Norge og Rybak seieren, Rybak er flink og hadde en bra finale opptreden som appelerte til alle, og ikke glem at juryen står bak 50% av stemmene, og der er det ingen fjortiser ;)

Lenke til kommentar
Altså, herregud. MGP er blitt et opphauset sirkus, og ikke så veldig mye annet. Jeg må ærlig talt si at denne Alex-fyren ikke imponerer meg (unnskyld om andre har vært inne på det samme, jeg har ikke lest igjennom alle innleggene rundt natt til søndag). Og nei, jeg har ikke noe personlig imot slike folk. Men at han vant såpass overlegent gir grunn til å tro at 12 - 14 år gamle jenter rundtom i Europa er overrepresentert hva stemmegiving angår.

 

Jepp, og sannheten er den at om han hadde hatt skjegg ville de blitt skremt og stemt på en annen glattbarbert unggutt. Eller sutta på sin første tampongpakke.

Lenke til kommentar
Du er en av de ja :roll: Unn heller Norge og Rybak seieren, Rybak er flink og hadde en bra finale opptreden som appelerte til alle, og ikke glem at juryen står bak 50% av stemmene, og der er det ingen fjortiser ;)

 

Og de resterende 50 %? Ja, nettopp. Tipper at 35 % av disse var fjortisjenter på fylla.

Endret av LostinSpace
Lenke til kommentar
Du er en av de ja :roll: Unn heller Norge og Rybak seieren, Rybak er flink og hadde en bra finale opptreden som appelerte til alle, og ikke glem at juryen står bak 50% av stemmene, og der er det ingen fjortiser ;)

 

Og de resterende 50 %? Ja, nettopp. Tipper at 35 % av disse var fjortisjenter på fylla.

Du kommer med latterlige utsagn nå, og det vet du... selv om du ikke liker Alex og låta hans, så betyr ikke det at alle fjortis jentene i Europa stemmer på han! Er vel heller du som er på fylla nå... greit at du tenker med et annet hode og vil ha Tone Damli Aaberge, men trenger ikke komme med latterlige utsagn.

Lenke til kommentar
Du kommer med latterlige utsagn nå, og det vet du... selv om du ikke liker Alex og låta hans, så betyr ikke det at alle fjortis jentene i Europa stemmer på han! Er vel heller du som er på fylla nå... greit at du tenker med et annet hode og vil ha Tone Damli Aaberge, men trenger ikke komme med latterlige utsagn.

 

Tone D. Aaberge er ei flott dame som synger bra. Kanskje ikke suverent bra, men hva så?

EDIT: Han var visst innom Idol '05. Uff, da. Der straffet det seg å ikke følge med i timen.

 

En ørliten grad av kynisme, og du innser at jeg har rett.

Endret av LostinSpace
Lenke til kommentar
Du kommer med latterlige utsagn nå, og det vet du... selv om du ikke liker Alex og låta hans, så betyr ikke det at alle fjortis jentene i Europa stemmer på han! Er vel heller du som er på fylla nå... greit at du tenker med et annet hode og vil ha Tone Damli Aaberge, men trenger ikke komme med latterlige utsagn.

 

Tone D. Aaberge er ei flott dame som synger bra. Kanskje ikke suverent bra, men hva så? Se for deg følgende scenario: Rybak drar frem fela på Idol-audition. (Før han er kjendis). Tviler på at Karlsen sender ham videre? Kanskje under tvil. Og standarden på Idol-audition var ikke engang spesielt høy...

 

En ørliten grad av kynisme, og du innser at jeg har rett.

Jeg vet at Rybak ikke har verdens beste stemme, men det er her han scorer på sjarm og fele gnikking... Noe som teller veldig mye i ESC... Hadde ikke han spilt fele og hatt med Frikar hadde det neppe blitt gull!

Lenke til kommentar
Jeg vet at Rybak ikke har verdens beste stemme, men det er her han scorer på sjarm og fele gnikking... Noe som teller veldig mye i ESC... Hadde ikke han spilt fele og hatt med Frikar hadde det neppe blitt gull!

 

Rybak stelte istand klovnerier og tullball på scenen. Jeg ble ikke imponert. Men slike kjekkaser fortjener vel å vinne. Ikke pene damer....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...