Ueland Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Og artikkel ble det. Herlich, så gjelder det å få NRK til å ta et hint da. Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Jeg synes det er morsomt å se hvor bitre danskene er fordi Norge og Alexander vant. Se på kommentarene nederst Ekstrabladet Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Jeg synes det er morsomt å se hvor bitre danskene er fordi Norge og Alexander vant. Se på kommentarene nederst Ekstrabladet Hva med diskusjon.no-rush mot ekstrabladet sitt forum? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Måske også pga. muhammedkrisen, så får vi ikke ret mange stemmer.. Kan ikke disse stakkars danskene innse at de hadde en elendig sang? Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Ser ut som at danskene har tenkt å forandre taktikk til neste MGP Næste år, burde vi sende en spansk talende dansk-tyrker, med irsk mor og polsk far; ukrainske fætre og kusiner, samt russisk omgangskreds. Den person skal så schweizer jodle en norsk fjeld-sang på fransk, mens han tygger svensk snus! Til sangen skal der spilles på en hviderussisk bygget guitar, med andorriansk indprintet skrift.Sceneshowet skal bestå af olieindsmurte grækere, der danser med let påklædte lettere der flasher tatoveringer af Budapest og Tallin. Så burde vi være delvist være dækket ind og kan bare tage imod 12 tallerne! WUP!! Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 HAHAHA, den var god. Altså, hvor mange utflytta nordmenn er det i Europa som stemmer? Ikke akkurat mange i forhold til flere andre land vil jeg tro. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Ok, kraftig diskusjon på mumble (mye det samme som skype, ventrilo osv.) nå, vil Norge tjene penger på å ha mgp neste år? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Ikke hvis Synnøve Svabø fortsatt er ansatt som Eurovision-kommentator. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Jeg hørte sangen for første gang nå. Jeg er ikke veldig imponert. Nå skal det sies at jeg aldri har likt MGP eller norsk pop. Har du vært isolert på Nordpolen de siste månedene ?? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 HAHAHA, den var god. Altså, hvor mange utflytta nordmenn er det i Europa som stemmer? Ikke akkurat mange i forhold til flere andre land vil jeg tro.Hm, hva har det med saken å gjøre? Poenget var at han duden som sang den teite sangen for Norge er vel en førstegenerasjons innvandrer. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 ALLE i stua har ropte hold kjeft til svabø! Hu var god kommentator i starten men tok av da stemmene kom:( Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 ALLE i stua har ropte hold kjeft til svabø! +1 Og man kunne ikke gjøre noe med det heller. Ikke kunne man ta lydløs, for man måtte jo høre på stemmegiverne. Var dårlige signaler til SVT, så fikk ikke sett der heller. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Hu var grei komentator til avstamninga starta. da kom hu med mye jeg lo av. men tok desverre av med avstamninga Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Var stortsett bekymret for at ho skulle fortsette idet finale-sangen skulle spilles. Heldigvis muta de ho vel. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Ok, kraftig diskusjon på mumble (mye det samme som skype, ventrilo osv.) nå, vil Norge tjene penger på å ha mgp neste år? Det er et generelt null/tapsprosjekt men det er såpass god PR for vertslandet at ingen sier nei Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Ok, kraftig diskusjon på mumble (mye det samme som skype, ventrilo osv.) nå, vil Norge tjene penger på å ha mgp neste år? Det er et generelt null/tapsprosjekt men det er såpass god PR for vertslandet at ingen sier nei Tjener Norge på OL? Tjener Norge på EM? Tjener Norge på Eurovision? NEI! Men vi vil ha det fordi det gir Norge enorm PR! Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Fint å se at flere skriver til NRK. Har nå skrevet til både NRK og VGs MGP-journalist om Synnøve Svabøs oppførsel. Forhåpentligvis blir det artikkel. Sendte til NRK og VGs MGP-journalist... Noen synspunkter ang. kommentatorens oppførsel hadde ikke skadet. Babler om alt fra Hitler, til tennissokker og over til sine flate bryster - og alt dette tullet fra henne tyder på at pandemien "munndiarè" er på full fart inn i Norges grenser. En MGP-finale er en MGP-finale, skal være seriøst, men morsomme synspunkter fra en god kommentator er bare hyggelig og morsomt - men slikt tull vi har hørt fra henne i denne finalen er rett og slett direkte flaut! Ha en fin dag. Anbefaller dere alle til å gjøre noe tilsvarende. Synnøve Svabøs kommentering gjorde hele kvelden! Lo så tårene spratt og fikk undertrykket de pinefulle gjennomproduserte poplåtene! Svabø støttes! Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Ja, Svabø's kommentarer var ofte ganske langt ut på kanten, men måtte le selv her og der. Men det som hun Heidi Stephens sa for The Guardian angående Rybak "Could someone please poke him in the eye with his violin bow, please? Fairytale my ass." Hun svarte riktignok mot slutten "I am in danger of being pelted in the street with codfish and cloudberries", så i det minste gjør hun litt opp for seg. Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Gratulerer med seier alex 6 bruker(e) leser i emnet (3 gjester og 0 anonyme brukere) 3 medlemmer: skullcandy93, Schlesien, Jarmo Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Synnøve Svabøs kommentering gjorde hele kvelden! Lo så tårene spratt og fikk undertrykket de pinefulle gjennomproduserte poplåtene! Svabø støttes! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå