Gå til innhold

Eurovision Song Contest 2009 i Moskva/

Anonym1987

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei.

Som trofast seer av Eurovision, eller Melodi Grand Prix som dere kaller det, fikk jeg året store opplevelse fullstendig ødelagt av deres valg av kommentator.

Synnøve Svabø presterte å babble seg gjennom 3 timer med fullstendig urelatert materiale, hvor det hele toppet seg da hun begynte å snøvle om brystene sine.

Åssen kan dere velge henne, som har en så velkjent historie med tull, til å kommentere en så stor begivelse som dette?

Og kan vi forvente en offentlig beklagelse fra NRK og/eller Synnøve Svabø etter dette?

Sendte denne til NRK nå.

Hvilken adresse sendte du til? Skal sende en jeg også. Hater hun dama! :realmad:

Lenke til kommentar
Hei.

Som trofast seer av Eurovision, eller Melodi Grand Prix som dere kaller det, fikk jeg året store opplevelse fullstendig ødelagt av deres valg av kommentator.

Synnøve Svabø presterte å babble seg gjennom 3 timer med fullstendig urelatert materiale, hvor det hele toppet seg da hun begynte å snøvle om brystene sine.

Åssen kan dere velge henne, som har en så velkjent historie med tull, til å kommentere en så stor begivelse som dette?

Og kan vi forvente en offentlig beklagelse fra NRK og/eller Synnøve Svabø etter dette?

Sendte denne til NRK nå.

Måtte faktisk skifte til SVT1, nesten litt pinling at man må skifte til et annet lands program, der hadde de hvertfall vett til å holde kjeft underveis.

Lenke til kommentar

Da var jeg hjemme...digg med seier idag :D Vi vant overlegent, og var klart best idag... Helt fortjent at Island tok andre plass, og digget meg at Hellas floppet med Sverige :D

Dagen har vært perfekt, først tar United gull så tar Norge gull i Eurovision :D

Lenke til kommentar

Sendt NRK:

"Hei

I semifinalene så tenkte jeg med meg selv at, jaja, Svabø gjør en grei nok jobb. Bedre enn Hoftun. Men i finalen så ble det flere bærturer og det å nevne Hitler på direkten er vel ikke det jeg vil kalle et sjakktrekk.

Jeg er glad i historie, det er ikke det, men dette var vel ikke den beste måten å ordlegge seg på.

Det ble også veldig mye snakking over poengene om andre ting. Man vil jo gjerne følge litt ekstra med, spesielt når det er Norge som får de fleste tolverne.

Dette med å ringe opp uhorvelig mange på direkten må jeg si var mest av alt irriterende. Den som fant på det bommet noe vil jeg si. Dette tror jeg førte til at Svabø surret enda mer. Det hele ble kaotisk og uoversiktlig for en stakkar seer.

Jeg kan ikke skjønne hvorfor dere nærmest sendte Jostein Pedersen ut døren. Heldigvis hadde VG fikset live-overføring i år. Løsningen ble hodetelefoner og pc + TV, slik at man fikk med seg alle innspill fra Pedersen på direkten. Og det er vel ikke slik norges største TV-kanal vil ha det?

Det virket som det var stor trafikk på VG, derfor antar jeg at jeg var langt fra den eneste som tok i bruk denne løsningen.

GOD 17. mai. HURRA, HURRA, HURRA. :)"

Lenke til kommentar

Det kunne ikke brydd meg mindre at Norge vant, og jeg må si at jeg synes nummeret til Rybak var ganske dårlig, både med tanke på budkskapet og teksten, og ikke minst selve syngingen. Noen er flinkere enn andre. Han skal ha cred for fiolinspillingen som var ganske fengende ;) Tror det var derfor Norge vant. Ellers er jo nivået ganske lavt på MGP generelt, f.eks. se på Hellas... Så sånt sett var det jo relativt bra.

Endret av NwLife2
Lenke til kommentar
Fint å se at flere skriver til NRK. Har nå skrevet til både NRK og VGs MGP-journalist om Synnøve Svabøs oppførsel. Forhåpentligvis blir det artikkel.

Sendte til NRK og VGs MGP-journalist...

Noen synspunkter ang. kommentatorens oppførsel hadde ikke skadet. Babler

om alt fra Hitler, til tennissokker og over til sine flate bryster - og

alt dette tullet fra henne tyder på at pandemien "munndiarè" er på full

fart inn i Norges grenser. En MGP-finale er en MGP-finale, skal være

seriøst, men morsomme synspunkter fra en god kommentator er bare hyggelig

og morsomt - men slikt tull vi har hørt fra henne i denne finalen er rett

og slett direkte flaut!

Ha en fin dag. :)

Anbefaller dere alle til å gjøre noe tilsvarende.

Lenke til kommentar

Vårt forum bør ikke være et arnested for alvorlig personhets. I denne tråden ble det fremsatt, både direkte og indirekte drapstrusler og takket være våre våkne moderatorer, så disse ble fjernet så raskt som mulig.

Reaksjoner på disse postene vil komme i ettertiden.

Vennligst tenk dere om flere ganger før dere poster slike innhold i trådene. Bl.a Google og mange andre søkemotorer indekserer disse trådene på nettet innen et par sekunder, world wide..

Mvh

Jarmo

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...