Christoffero89 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 er fiolindelen playback? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Dette var veldig artig. Spesielt å følge det hele fra Twitter. Gratulerer med seieren Alexander Rybak, gratulerer alle sammen! Dagens favorittweet på Twitter i dag var forøvrig denne: Jeg oppfordrer alle til å kle seg opp i finstasen i morgen, ta med seg flagg og trekk ut i gatene for å feire seieren! #mgp - strogstad En som ikke har grunn til å smile over egen innsats er Synnøve Svabø. Den største feilen hun gjorde vil jeg si var å snakke over egen kollega, men listen over feil ble lang etter hvert. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 En som ikke har grunn til å smile over egen innsats er Synnøve Svabø. Den største feilen hun gjorde vil jeg si var å snakke over egen kollega, men listen over feil ble lang etter hvert. En ting er å snakke over egen kollega, hvis det bare hadde vært noe fornuftig hu bablet om. Men tennissokker i bysten for å få større pupper til gullkjolen? Sick. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jostein forsvant vel pga. han gikk litt over streken... de ville ha en i samme "liga" og hyret da inn Svabø. Hun er jo kjent for å dra et par frekkaser... Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 er det bare meg, eller er det flaut å høyre svara til alexander i pressekonferansen? var konferansen rett skreve? :S Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Han er ikke så veldig flink til å ordlegge seg, nei. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 er det bare meg, eller er det flaut å høyre svara til alexander i pressekonferansen? var konferansen rett skreve? :S hvor er det dere ser denne pressekonferansen? Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Gratulerer Norge! Passet fint med 17-Mai og Dæsken, 117 personer inne her, ikke værst Kommer jo en post hvert eneste sekund her jo Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Hei. Som trofast seer av Eurovision, eller Melodi Grand Prix som dere kaller det, fikk jeg året store opplevelse fullstendig ødelagt av deres valg av kommentator. Synnøve Svabø presterte å babble seg gjennom 3 timer med fullstendig urelatert materiale, hvor det hele toppet seg da hun begynte å snøvle om brystene sine. Åssen kan dere velge henne, som har en så velkjent historie med tull, til å kommentere en så stor begivelse som dette? Og kan vi forvente en offentlig beklagelse fra NRK og/eller Synnøve Svabø etter dette? Sendte denne til NRK nå. Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Google sin forhåndsrating stemte bra da, det siste det stod der var at norge, ifølge flest søk på google, fikk 388 poeng men island var helt nede på 25plass da, kveldens overraskelse! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Nei, jeg tar kvelden. God natt. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Nei, jeg tar kvelden. God natt. følger ditt eksempel... god natt alle Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Gratulerer Norge! Vel fortjent! Endret 16. mai 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Ett bilde sier mer en 1000 ord. Twitter at 1.06 AM 17/5-09. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Google sin forhåndsrating stemte bra da, det siste det stod der var at norge, ifølge flest søk på google, fikk 388 poeng men island var helt nede på 25plass da, kveldens overraskelse! Overraskelse og overraskelse. Hun var tippet høyt av mange. Største bomben vil jeg si er Ukraina. Juryene må ha gitt denne nærmest 0 poeng jevnt over. Ganske så koselig i grunn. Endret 16. mai 2009 av ^fmj Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Få Jostein tilbake. Han er en koselig og vittig kar. Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg savnet Jostein! Synnøve var forferdelig pinlig å høre på. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg synes sangen til Azerbaijan var overraskende bra, til å være et land jeg aldri har hørt om ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå