Gå til innhold

Eurovision Song Contest 2009 i Moskva/

Anonym1987

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var veldig artig. Spesielt å følge det hele fra Twitter. Gratulerer med seieren Alexander Rybak, gratulerer alle sammen!

Dagens favorittweet på Twitter i dag var forøvrig denne: Jeg oppfordrer alle til å kle seg opp i finstasen i morgen, ta med seg flagg og trekk ut i gatene for å feire seieren! #mgp - strogstad

:D

En som ikke har grunn til å smile over egen innsats er Synnøve Svabø. Den største feilen hun gjorde vil jeg si var å snakke over egen kollega, men listen over feil ble lang etter hvert.

Lenke til kommentar
En som ikke har grunn til å smile over egen innsats er Synnøve Svabø. Den største feilen hun gjorde vil jeg si var å snakke over egen kollega, men listen over feil ble lang etter hvert.

En ting er å snakke over egen kollega, hvis det bare hadde vært noe fornuftig hu bablet om.

Men tennissokker i bysten for å få større pupper til gullkjolen?

Sick.

Lenke til kommentar
Hei.

Som trofast seer av Eurovision, eller Melodi Grand Prix som dere kaller det, fikk jeg året store opplevelse fullstendig ødelagt av deres valg av kommentator.

Synnøve Svabø presterte å babble seg gjennom 3 timer med fullstendig urelatert materiale, hvor det hele toppet seg da hun begynte å snøvle om brystene sine.

Åssen kan dere velge henne, som har en så velkjent historie med tull, til å kommentere en så stor begivelse som dette?

Og kan vi forvente en offentlig beklagelse fra NRK og/eller Synnøve Svabø etter dette?

Sendte denne til NRK nå.

Lenke til kommentar
Google sin forhåndsrating stemte bra da, det siste det stod der var at norge, ifølge flest søk på google, fikk 388 poeng :) men island var helt nede på 25plass da, kveldens overraskelse!

Overraskelse og overraskelse. Hun var tippet høyt av mange.

Største bomben vil jeg si er Ukraina. Juryene må ha gitt denne nærmest 0 poeng jevnt over. Ganske så koselig i grunn.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...