Gå til innhold

Eurovision Song Contest 2009 i Moskva/

Anonym1987

Anbefalte innlegg

Kan det ikke legges til en poll?

Hvordan vil du rangere Synnøve Svabøs innsats?

- Bra

- Ok

- Dårlig

God idé, utenom at det ikke hadde vært vits, i og med at det ville bli ganske så enstemmig :) hehe

Jo, men det hadde gitt et fint bilde av hva folk virkelig synes om hennes...fremtreden. Uansett, pollforslaget var humoristisk ment, men Alastor snikredigerte bort the humoristiske innslaget... Latterlig gjort faktisk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

irriterende drittkjerring hu som kommenterer. var forferdelig. alle i stua har ropte hold kjeft i slutten til a! fikk jo ikke høre mye av det som ble sakt! dødsirriterende.

Og hvem bryr seg om hu har løpt 4 etasjer for å tisse!?

er det playback på fiolinen?

Endret av SnikendeChris
Lenke til kommentar
Betyr dette at jeg må høre denne sangen på radio de neste ti årene i annenhver pause? Vekk meg om tyve år.

Ellers vil jeg si at NRKs kommentator var helt forferdelig å høre på(Jeg ble tvunget til å se poengutdelingen). Maken til upassende kommentarer skal man lete lenge etter.

Nå skal jeg gråte meg i søvn.

Alvorlig talt. Gled deg nå LITT på vegne av Rybak og landet ditt :p

Lenke til kommentar
Betyr dette at jeg må høre denne sangen på radio de neste ti årene i annenhver pause? Vekk meg om tyve år.

Ellers vil jeg si at NRKs kommentator var helt forferdelig å høre på(Jeg ble tvunget til å se poengutdelingen). Maken til upassende kommentarer skal man lete lenge etter.

Glede meg over landet mitt gjør jeg på 17. Mai. Glede meg over MGP kommer jeg aldri til å gjøre.

Lenke til kommentar
Kan det ikke legges til en poll?

Hvordan vil du rangere Synnøve Svabøs innsats?

- Bra

- Ok

- Dårlig

God idé, utenom at det ikke hadde vært vits, i og med at det ville bli ganske så enstemmig :) hehe

Jo, men det hadde gitt et fint bilde av hva folk virkelig synes om hennes...fremtreden. Uansett, pollforslaget var humoristisk ment, men Alastor snikredigerte bort the humoristiske innslaget... Latterlig gjort faktisk.

Enig... driti på draget Svabø! makan. Begynne å snakke om hennes egen bryststørrelse midt i en opptelling av stemmer, mens over 1 million nordmenn ser og hører på. Tipper kringkastingssjefen var passe misfornøyd :)

Lenke til kommentar

Glede meg over landet mitt gjør jeg på 17. Mai. Glede meg over MGP kommer jeg aldri til å gjøre.

Greit nok, det er din mening :)

Lenke til kommentar

Greit nok, det er din mening :)

Takk.

Lenke til kommentar
Selv om vi har poengrekorden, så er det faktisk Tyskland som har den egentlige poengrekorden. 2 poeng til hadde vært nok til å slå rekorden til Tyskland. ^^

What? Kilder?

Hodet mitt, regnet fort over, kom til at det er Tyskland som har fått mest poeng pr. land.

9.47058824 mot 9.43902439, United Kingdom slå oss nok også på den fronten med 9.45833333.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...