WarpX Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Det virker som om de brukerene som var så negative mot Rybak før avsteningen, trakk seg stille tilbake SCHKALLL foresten Nånei du, dette er en sorgens dag. Fy faen for en rånesang. Wtf? Hva mener du? Hva i svarteste tror du? Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 GRATULERER MED MGP SEIER OG 17 MAI! Lenke til kommentar
Flin Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg hørte sangen for første gang nå. Jeg er ikke veldig imponert. Nå skal det sies at jeg aldri har likt MGP eller norsk pop. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Er ganske så stolt, nå. Fy, han er god. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg tror jeg var en av få som ikke visste hvem som kommenterte årets MGP-sending (ikke spør hvorfor) , f..k hadde jeg visst det, hadde jeg byttet over til svensk tv helt fra starten av. En mer innpåsiten og masete dame skal man lete lenge etter. Hvordan kan man gi denne kommentatorjobben til en så ustabil dame som Svabø? omg. Er fortsatt irritert på henne, ødela mye av kveldens sending. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Slutt å klage. Dette var epic! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Poll ja: -svak -elendig -rævdårlig Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Det virker som om de brukerene som var så negative mot Rybak før avsteningen, trakk seg stille tilbake SCHKALLL foresten Nånei du, dette er en sorgens dag. Fy faen for en rånesang. Wtf? Hva mener du? Hva i svarteste tror du? Hvordan kan du si at det er en rånesang? Det er jo ikke det. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Rånesang, nå får du gi deg. lol Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Det virker som om de brukerene som var så negative mot Rybak før avsteningen, trakk seg stille tilbake SCHKALLL foresten Nånei du, dette er en sorgens dag. Fy faen for en rånesang. Wtf? Hva mener du? Hva i svarteste tror du? Hvordan kan du si at det er en rånesang? Det er jo ikke det. Hehe. Tenk å råne rundt med Rybak på full spiker. DET drar bærter det! Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Det virker som om de brukerene som var så negative mot Rybak før avsteningen, trakk seg stille tilbake SCHKALLL foresten Nånei du, dette er en sorgens dag. Fy faen for en rånesang. Wtf? Hva mener du? Hva i svarteste tror du? Hvordan kan du si at det er en rånesang? Det er jo ikke det. Ok, en rånete harrysang da Lenke til kommentar
Skorpey Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Bare jeg som sovnet? RESPECT!! Takker så meget. Hvor er spenningen når han har 100 poeng mer enn nummer to før vi har kommet til land nummer 10? Jeg synes selvfølgelig at det er gøy at han vant, men hadde heller foretrukket at han vant med 2 poeng enn at han vant, som i dag, med 300 poeng. Bra show, lite spenning. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Kan det ikke legges til en poll? Hvordan vil du rangere Synnøve Svabøs innsats? - Bra - Ok - Dårlig - Synnøve Svabø, zero points. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Det virker som om de brukerene som var så negative mot Rybak før avsteningen, trakk seg stille tilbake SCHKALLL foresten Nånei du, dette er en sorgens dag. Fy faen for en rånesang. Wtf? Hva mener du? Hva i svarteste tror du? Hvordan kan du si at det er en rånesang? Det er jo ikke det. Hehe. Tenk å råne rundt med Rybak på full spiker. DET drar bærter det! Du får råne litt nede i de østeuropeiske landene, så skal du se hvor mange bærter du får. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Det virker som om de brukerene som var så negative mot Rybak før avsteningen, trakk seg stille tilbake SCHKALLL foresten Nånei du, dette er en sorgens dag. Fy faen for en rånesang. Wtf? Hva mener du? Hva i svarteste tror du? Hvordan kan du si at det er en rånesang? Det er jo ikke det. Rånesang? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Dette skrev jeg da om Rybak før semifinalene: "Norge: Nok en gang så er vi favoritt før finalen, det er ikke første gangen. Men denne gangen så har jeg faktisk troa på at det kan går riktig så bra for Rybak. Men det er synd at han ikke synger like bra som han spiller fiolin. Det går over stokk og stein, men han gir hvertfall 100% selv om det til tider kanskje hadde vært lurere å gi 90%. Man må synge med den stemmen man har. Det er åpenbart mange som har blitt veldig revet med av hele opplegget så det vil neppe bety så mye for plasseringen, men selv om jeg ser bort fra dårlig vokal så blir jeg ikke sugd inn i eventyret. 3.5 poeng. Men ikke misforstå, jeg både håper og tror at det kommer til å gå riktig bra i Moskva. Ned til 3 poeng etter prøvene jeg har sett." Drar han opp igjen på 3.5 utfra fremførelsen i finalen, den beste som jeg har sett av han i Moskva. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Dette hadde jeg aldri trodd... Fairytale er min favorittsang, men vanligvis vinner en eller annen generisk MGP sang! WOO! Lenke til kommentar
havfal Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Betyr dette at jeg må høre denne sangen på radio de neste ti årene i annenhver pause? Vekk meg om tyve år. Ellers vil jeg si at NRKs kommentator var helt forferdelig å høre på(Jeg ble tvunget til å se poengutdelingen). Maken til upassende kommentarer skal man lete lenge etter. Nå skal jeg gråte meg i søvn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå