Gå til innhold

Eurovision Song Contest 2009 i Moskva/


Anonym1987

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror jeg var en av få som ikke visste hvem som kommenterte årets MGP-sending (ikke spør hvorfor) , f..k hadde jeg visst det, hadde jeg byttet over til svensk tv helt fra starten av. En mer innpåsiten og masete dame skal man lete lenge etter. Hvordan kan man gi denne kommentatorjobben til en så ustabil dame som Svabø? omg. Er fortsatt irritert på henne, ødela mye av kveldens sending.

Lenke til kommentar
Det virker som om de brukerene som var så negative mot Rybak før avsteningen, trakk seg stille tilbake :p

 

 

 

SCHKALLL foresten

Nånei du, dette er en sorgens dag. Fy faen for en rånesang.

Wtf? Hva mener du?

Hva i svarteste tror du?

Hvordan kan du si at det er en rånesang? Det er jo ikke det.

Lenke til kommentar
Det virker som om de brukerene som var så negative mot Rybak før avsteningen, trakk seg stille tilbake :p

 

 

 

SCHKALLL foresten

Nånei du, dette er en sorgens dag. Fy faen for en rånesang.

Wtf? Hva mener du?

Hva i svarteste tror du?

Hvordan kan du si at det er en rånesang? Det er jo ikke det.

 

Hehe. Tenk å råne rundt med Rybak på full spiker. DET drar bærter det!

Lenke til kommentar
Det virker som om de brukerene som var så negative mot Rybak før avsteningen, trakk seg stille tilbake :p

 

 

 

SCHKALLL foresten

Nånei du, dette er en sorgens dag. Fy faen for en rånesang.

Wtf? Hva mener du?

Hva i svarteste tror du?

Hvordan kan du si at det er en rånesang? Det er jo ikke det.

Ok, en rånete harrysang da :p

Lenke til kommentar
Bare jeg som sovnet?

 

RESPECT!!

Takker så meget.

 

Hvor er spenningen når han har 100 poeng mer enn nummer to før vi har kommet til land nummer 10? Jeg synes selvfølgelig at det er gøy at han vant, men hadde heller foretrukket at han vant med 2 poeng enn at han vant, som i dag, med 300 poeng.

 

Bra show, lite spenning.

Lenke til kommentar
Det virker som om de brukerene som var så negative mot Rybak før avsteningen, trakk seg stille tilbake :p

 

 

 

SCHKALLL foresten

Nånei du, dette er en sorgens dag. Fy faen for en rånesang.

Wtf? Hva mener du?

Hva i svarteste tror du?

Hvordan kan du si at det er en rånesang? Det er jo ikke det.

 

Hehe. Tenk å råne rundt med Rybak på full spiker. DET drar bærter det!

Du får råne litt nede i de østeuropeiske landene, så skal du se hvor mange bærter du får.

Lenke til kommentar
Det virker som om de brukerene som var så negative mot Rybak før avsteningen, trakk seg stille tilbake :p

 

 

 

SCHKALLL foresten

Nånei du, dette er en sorgens dag. Fy faen for en rånesang.

Wtf? Hva mener du?

Hva i svarteste tror du?

Hvordan kan du si at det er en rånesang? Det er jo ikke det.

Rånesang? :rofl:

Lenke til kommentar

Dette skrev jeg da om Rybak før semifinalene:

 

"Norge: Nok en gang så er vi favoritt før finalen, det er ikke første gangen. Men denne gangen så har jeg faktisk troa på at det kan går riktig så bra for Rybak. Men det er synd at han ikke synger like bra som han spiller fiolin. Det går over stokk og stein, men han gir hvertfall 100% selv om det til tider kanskje hadde vært lurere å gi 90%. Man må synge med den stemmen man har. Det er åpenbart mange som har blitt veldig revet med av hele opplegget så det vil neppe bety så mye for plasseringen, men selv om jeg ser bort fra dårlig vokal så blir jeg ikke sugd inn i eventyret. 3.5 poeng. Men ikke misforstå, jeg både håper og tror at det kommer til å gå riktig bra i Moskva. Ned til 3 poeng etter prøvene jeg har sett."

 

 

Drar han opp igjen på 3.5 utfra fremførelsen i finalen, den beste som jeg har sett av han i Moskva.

Lenke til kommentar

Betyr dette at jeg må høre denne sangen på radio de neste ti årene i annenhver pause? Vekk meg om tyve år.

 

Ellers vil jeg si at NRKs kommentator var helt forferdelig å høre på(Jeg ble tvunget til å se poengutdelingen). Maken til upassende kommentarer skal man lete lenge etter.

 

Nå skal jeg gråte meg i søvn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...