Gå til innhold

Eurovision Song Contest 2009 i Moskva/


Anonym1987

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hu skravler jo hele tia, helvete. Håper hu får sparken på mandag, var ikke 1 minutt uten å høre den stygge brødsaksa hennes åpne seg. Tilogmed når Norge avga sine stemmer så skravla hu. Gjentok jo alt de sa, som om ikke vi skjønner engelsk. Huff nei, ødela mye med hu. GO RYBAKK var så fortjent. Norge kommer aldri til å få en like stor hit som den sangen der.

Lenke til kommentar

Pleier ikke se Grand Prix, men innrømmer at dette var moro. Skal også fortelle at det hadde vært kult å vært på neste års utgave. Det var noen fantastiske sceneshow i Moskva med lys og lyd, og veldig god stemning. Må prøve å få tak i billetter ;)

 

Når det er sagt så var denne tråden en skikkelig høydare. takk til alle som deltok med slående kommentarer.... Ha en fantastisk flott 17.mai feiring alle sammen!!! Jeg er stolt av å være Norsk!!!! :woot::grin::mrgreen:

Lenke til kommentar

Det ble kanskje litt mange avisoppslag med Rybak den siste tiden, men det var heldigvis med god grunn. Og sannsynligvis blir det enda mer. Jeg vet ikke om jeg liker det, selv om det var topp at vi vant. Prøvde på beste mulige måte å forevige øyeblikket når fiddlern fremførte vinnerbidraget. *Sole seg i glansen* :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...