AngryLAFFA Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Det virker som om de brukerene som var så negative mot Rybak før avsteningen, trakk seg stille tilbake SCHKALLL foresten Endret 16. mai 2009 av AngryLAFFA Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg skal innrømme at sangen er litt bra! Litt! DEN FENGER Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) God natt, gratulerer ale! Happy 17. Mai i morgen Endret 16. mai 2009 av Alastor Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Hvordan vil du rangere Synnøve Svabøs innsats?- Bra - Ok - Dårlig Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Nevnte Skabø ordet Holocaust i sammenheng med feiring, eller hva det bare jeg som hørte feil? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg skal innrømme at sangen er litt bra! Litt! DEN FENGER Sant. JÆVLIG FENGENE..... har den på hjernen.. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Hu skravler jo hele tia, helvete. Håper hu får sparken på mandag, var ikke 1 minutt uten å høre den stygge brødsaksa hennes åpne seg. Tilogmed når Norge avga sine stemmer så skravla hu. Gjentok jo alt de sa, som om ikke vi skjønner engelsk. Huff nei, ødela mye med hu. GO RYBAKK var så fortjent. Norge kommer aldri til å få en like stor hit som den sangen der. Lenke til kommentar
preje Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Pleier ikke se Grand Prix, men innrømmer at dette var moro. Skal også fortelle at det hadde vært kult å vært på neste års utgave. Det var noen fantastiske sceneshow i Moskva med lys og lyd, og veldig god stemning. Må prøve å få tak i billetter Når det er sagt så var denne tråden en skikkelig høydare. takk til alle som deltok med slående kommentarer.... Ha en fantastisk flott 17.mai feiring alle sammen!!! Jeg er stolt av å være Norsk!!!! Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg ga Svabø litt skryt for semifinalene, men som flere har sagt, i finalen var hun litt på bærtur. Det var ikke spesielt bra. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg skal innrømme at sangen er litt bra! Litt! DEN FENGER Der sa du det Cypheron. Den fenger, men bra musikk er det ikke for min del. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Det virker som om de brukerene som var så negative mot Rybak før avsteningen, trakk seg stille tilbake SCHKALLL foresten Nånei du, dette er en sorgens dag. Fy faen for en rånesang. Lenke til kommentar
koots Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 jajajaja, en million brukere leser emnet. God natt, gratulerer ale! Happy 17. Mai i morgen 17. Mai er idag Ser ut som om vi har funnet vinneroppskriften, fiolin, så til neste år får vi Arve Tellefsen ft. Madcon Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Bare jeg som sovnet? RESPECT!! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Det virker som om de brukerene som var så negative mot Rybak før avsteningen, trakk seg stille tilbake SCHKALLL foresten Nånei du, dette er en sorgens dag. Fy faen for en rånesang. Wtf? Hva mener du? Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Kan det ikke legges til en poll? Hvordan vil du rangere Synnøve Svabøs innsats? - Bra - Ok - Dårlig God idé, utenom at det ikke hadde vært vits, i og med at det ville bli ganske så enstemmig hehe Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Gøy at han vant, men jeg håper det roer seg rimelig fort. Orker ikke høre Fairytale tretusenmillioner ganger til. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Grattis Rybak. Grattis Norge!!! Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Det ble kanskje litt mange avisoppslag med Rybak den siste tiden, men det var heldigvis med god grunn. Og sannsynligvis blir det enda mer. Jeg vet ikke om jeg liker det, selv om det var topp at vi vant. Prøvde på beste mulige måte å forevige øyeblikket når fiddlern fremførte vinnerbidraget. *Sole seg i glansen* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå