Gå til innhold

Eurovision Song Contest 2009 i Moskva/


Anonym1987

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg feilet i matematikken, glemte av norge ikke kan gi stemmer til oss selv - vi trenger 12,2 i snitt for å nå 400, noe som er umulig

Du feilet igjen. Det er 42 land som stemmer, og dermed 41 land som vi kan få stemmer av.

Som da gir regnestykket 400/41=9,756 stemmer pr land som ikke er umulig. ;)

Lenke til kommentar

Veldig glad for at Rybakk vant, men en verre kommentator skal man lete lenge etter. Hun hadde munndiare, uff, ble rimelig irritert over henne, klarte ikke å glede meg helt over seieren pga av masingen hennes. Hun er et prakteksemplar på hvordan kommentarer ikke bør være.

 

 

Knakk pokalen? Uff, det var synd.

Lenke til kommentar

haha, faen for en retard hun skribenten for the guardian er a..

 

11.08pm: It's all over! Norway have won by a country mile, with Iceland second. UK came fifth, which is pretty damned good.

 

On comes Alexander, the winner for Norway, who is 23 and has crazy eyebrows. It wasn't my cup of tea, and didn't really seem float the Guardian comment box either (and we are clearly a highly representative sample of the UK population, haha), but everyone else in Europe clearly loved it, so jolly well done Norway.

 

Oh, let's hear it again. I shall listen carefully, to see if I missed something.

 

11.14pm: Nope, it's still crap. But a winner nonetheless. That's it for 2009, people, thank you so much for joining in, it has been a blast. Even Graham Norton did a sterling job, I thought.

 

Next year Eurovision will be in Norway, and hopefully I'll be right back here on my sofa. Eurovision rocks.

 

Thanks all, and goodnight!

Lenke til kommentar
Jeg feilet i matematikken, glemte av norge ikke kan gi stemmer til oss selv - vi trenger 12,2 i snitt for å nå 400, noe som er umulig

Du feilet igjen. Det er 42 land som stemmer, og dermed 41 land som vi kan få stemmer av.

Som da gir regnestykket 400/41=9,756 stemmer pr land som ikke er umulig. ;)

Mattematikken min var basert på poengsummen den gitte tiden, ikke fra begynnelsen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...