Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 2 stemmer til tyrkia og 1 til moldova avgitt. Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 And the winner is: Aserbaidsjan Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 De filmer norge for de har trua på de. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Tror Tyrkia eller Ukraina vinner. Norge topp 5. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Norge vinner ikke tro meg Eg tror på deg. Du er mitt forbilde, så eg har intet valg. Eg tror Tyskland vinner, fordi de hadde med hu derre Dita rottå, og det var jo bare syyyyyykt. Jepp, var en spøk Dita von Teese. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Var det bare jeg som synes at Frankrike var bak mål? Lenke til kommentar
Lopen Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Dere skal ha for spirit ja, men blir nok dessverre østblokken som stikker av med seieren igjen. Og dette med dommere må være nytt? Husker ikke noe sånt fra tidligere, og dommerløsningen må vekk, er nok ikke kvaliteten på musikken det gis poeng etter fra den kanten! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Var det bare jeg som synes at Frankrike var bak mål? Russland var mye verre... Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Norge vinner ikke tro meg Eg tror på deg. Du er mitt forbilde, så eg har intet valg. Bra! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Er vel bare de siste 10 årene som ikke har brukt dommere. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Norge vinner ikke tro meg Mente du at Norge vinner og at vi ikke skal tro deg. Eller at Norge ikke vinner og vi skal tro deg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Antrekket til hun var Moldova var ganske friskt. Hadde jeg var jente hadde jeg kjøpt et, bare for å hatt det. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Antrekket til hun var Moldova var ganske friskt. Hadde jeg var jente hadde jeg kjøpt et, bare for å hatt det. Du kan jo kjøpe et uansett, bare for å bruke det av og til. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Følte stemmen til Alexander ble litt skrikete, vertfall under refrenget. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Antrekket til hun var Moldova var ganske friskt. Hadde jeg var jente hadde jeg kjøpt et, bare for å hatt det. Du kan jo kjøpe et uansett, bare for å bruke det av og til. haha. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Håper Norge ikke vinner. Det hadde vært fint... Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 hva var det der Jostein nettopp sa "jeg må ha en sånn sexy thing" eller noe slikt, og så plutselig "ååh er jeg på nå?" Noen skrev / sa noe sexy om meg, var det ikke noe sånt han sa? Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Følte stemmen til Alexander ble litt skrikete, vertfall under refrenget. Kan nok hende at han prøvde litt for hardt ja. Men men, man får vel håpe på det beste uansett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Antrekket til hun var Moldova var ganske friskt. Hadde jeg var jente hadde jeg kjøpt et, bare for å hatt det. Du kan jo kjøpe et uansett, bare for å bruke det av og til. Ja, jeg tror du blir populær på vors. Si ifra om du finner en link til et ikke alt for dyrt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Følte stemmen til Alexander ble litt skrikete, vertfall under refrenget. Tror den skal være sånn. Har vært slik hele tiden. NÅ er stemmingen over. Ikke stem mer nå folkens. SLUTT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå