WheelMan Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Ja, ser og hører tydelig at vodkaen har tatt på Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 ET FORRYKENDE SHOW! HAN ER HELT FANTASTISK! EG ER OGSÅ STOLT AV Å VÆRE NORSK NÅ! DETTE ER UTROLIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NOT Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jubelen var jo mye høyere i salen med Rybak enn de andre. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jubelen var jo mye høyere i salen med Rybak enn de andre. Haha, la merke til det du også ja :!: Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Noen flere som har herpa lyd i på nrk? Jeg får "glipper" i jevne toner. Nesten som båndet går ugjevnt. Den er både på analogt og digitalt signal, uansett tv her. Svensk tv1 har derimot ikke denne feilen. (I allefall ikke som jeg har hørt hittil) Tror jeg ser showet på svensk tv da hun som er programleder på nrk ikke egner seg stort til den jobben i allefall. Gi henne en kost og be henne koste plassen utenfor i stedet Har digital-tv fra Nextgentel, ingen glipp eller noe problem her. De bruker dog Autotune i blant Ser ut til at feilen er fikset nå. Dvs. jeg har ikke hørt noe til den Lurer på om Nextgentel signalet går samme veien som det digitale som sendes? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jubelen var jo mye høyere i salen med Rybak enn de andre. Det er fordi han er favoritten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Rybak fikk mer applaus enn de andre til og med før han begynte <3 Lenke til kommentar
Gege Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Ingen tvil om hvem som fikk mest jubel av alle til nå Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Hyppig bruk av CAPS LOCK de siste to sidene hehe Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jostein: 21. UKRAINA: SVETLANA LOBODA: BE MY VALENTINE! (ANTI-CRISIS-GIRL) Redselsfulle Svetlana fremstår både som hamster i bur og bordellmamma i løpet av denne mitraljøsen av en dårlig popsang. Mye kropp, lite klær, null talent, null fantasi – dette er bare fælt. HAHAHAHAHAHAHAHA! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Sangen er original synes jeg (untatt teksten), og bør kanskje vinne. Synes majoriteten av sangene i MGP er tull uansett. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Helt enig med Jostein på denne her! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Fytti katta for en lys-, scene-, og lydrigg de har i salen der - jeesus! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Romania har noen fine jenter. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jostein: 22. ROMANIA: ELENA: THE BALKAN GIRLS Balkan-pikene er i det minste noenlunde påkledde og virker som seriøse kulturarbeidere sammenlignet med Ukraina. Dette er bare et billig frieri til Balkan og andre som føler seg kallet og er temmelig intetsigende. :!: Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Kan nesten vedde på at Jostein hadde Rybak som favoritt. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Herregud det er mye dritt i MGP. Tror fort Rybak kan bli blant topp 5. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå