DJ_Dark Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Til og med hun bak der blir lei seg av sangen. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 "Sangen er også en fascinerende upoengtert og pretensiøs popsmørje som øyeblikkelig må låses ned i avfallslagrene litt nordøst for Novosibirsk og aldri mer se dagslys." Der kom det et gullkorn fra Pedersen. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Eg LER når titten tei Rybak ender på 23.plass. Oh btw, eg kjenner han eine karen i Frikar som dansar der! Kven vil ta på meg???? Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Til og med hun bak der blir lei seg av sangen. Er jo samme person Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 "Sangen er også en fascinerende upoengtert og pretensiøs popsmørje som øyeblikkelig må låses ned i avfallslagrene litt nordøst for Novosibirsk og aldri mer se dagslys." Der kom det et gullkorn fra Pedersen. Haha. Hvor kan jeg høre han? Til og med hun bak der blir lei seg av sangen. Er jo samme person Og likevel blir hun lei seg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Ja, Synnøve Svabø! Endelig sier hun noe bra! Fy faen, fikk vondt i ørene av den skrikingen der... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 De som synger nå er så harry. Hele MGP-greiene er harry, egentlig. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jostein Pedersen er på VGnett Link Det er kun lyd mellom sangene, hvis du ser at han snakker uten at du hører noe bruk refresh. Virker som det er rimelig stor trafikk. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 "Sangen er også en fascinerende upoengtert og pretensiøs popsmørje som øyeblikkelig må låses ned i avfallslagrene litt nordøst for Novosibirsk og aldri mer se dagslys." Der kom det et gullkorn fra Pedersen. Haha. Hvor kan jeg høre han? Ja hvor?? Jostein til folket!! eller er han bare på tekst på vg? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Aserbajdsjan = Beste sangen så langt. Fin dame også. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Noen som har en stream som ikke har delay? NRK har 30-40 sekunder og den offisielle streamen har 1 min delay. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Alt er tydeligvis en trussel iflg damen på NRK Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jostein har denne som nr 2. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Azerbajan var jo litt underholdene da. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Bosnia klarte ikke lage en melodi engang, så de lagde en (dårlig) ripoff av Gabriellas Song Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg nekter å tro at denne vinner, men Pedersen er veldig rett for at denne skal slå Rybak. Han ser noe som jeg ikke ser helt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Hvordan skal Bosnia være en trussel? Nei, Synnøve, nå tar du feil... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Denne var treig og kjedelig. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg bryr meg ikke om det er delay eller ikke så lenge jeg ikke får masse hakking, som det er på NRK sin... Alle sangene blir jo hakket i hjel. Forresten er Bosnia sin ganske bra synes jeg... Topp 5 for meg. Sammen med Norge, Sverige Frankrike og et jeg ikke har bestemt meg for ennå. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Noen som vet om alternative steder man kan se live stream? eurovision.tv-siden lar meg ikke ha fullscreen på projektoren mens jeg loker med andre ting på PCen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå