Gå til innhold

Eurovision Song Contest 2009 i Moskva/

Anonym1987

Anbefalte innlegg

Er det ingen som håper på at Norge ikke vinner dette her? Synes hele konseptet er drittdårlig og vinneren er som regel aldri den "beste" sangen, selv om den "beste" ikke er i nærheten av bra. Vil ikke at Norge skal måte arrangere noe så tøvete og latterlig som dette showet. Før var det ok, men det har blitt latterlig, rett og slett. Får håpe en av våre naboer vinner kanskje. Dessuten er jo den sangen hans ikke noe bra, og ikke synger han spesielt bra, så hvis det er en av de største favorittene, sier jo det sitt.

spis bæsj..

Du kom ikke på bedre argumenter enn dette? Skjønner at det er vanskelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det ingen som håper på at Norge ikke vinner dette her? Synes hele konseptet er drittdårlig og vinneren er som regel aldri den "beste" sangen, selv om den "beste" ikke er i nærheten av bra. Vil ikke at Norge skal måte arrangere noe så tøvete og latterlig som dette showet. Før var det ok, men det har blitt latterlig, rett og slett. Får håpe en av våre naboer vinner kanskje. Dessuten er jo den sangen hans ikke noe bra, og ikke synger han spesielt bra, så hvis det er en av de største favorittene, sier jo det sitt.

spis bæsj..

Du kom ikke på bedre argumenter enn dette? Skjønner at det er vanskelig.

:p

men grand prix er bra det da, norway rules

Lenke til kommentar

Jeg sier bare det jeg mener, sikkert flere som mener det, men som ikke vil si det. Jeg skygger iallefall ikke banen for en diskusjon rundt dette. Noen mener sikkert det er upatriotisk eller noe, men det får bare være.

Edit: Leet-Innlegg :cool:

Endret av Hans-o
Lenke til kommentar

Grunnen til at han er favoritt, er vel fordi han er annerledes. De fleste som er med i Eurovision er pene damer med herlige kropper. Da er det herlig at vi sender en gal fiolinist som har en fin sang. Han har også med noen russiske lyder og rytmer i sangen, og det er bare en stor pluss, fordi konkurransen går nettopp i Russland. :)

Hadde vi for eksempel sendt Tone Damli Aaberge, så hadde hun vært en av de fine damene med perfekt kropp. Sangen hennes (Butterflies) er ikke en av verdens beste sanger, så tror ikke hun hadde hatt en sjanse til å vinne. Siden det er nok av de fine damene fra før av, så hadde ikke Tone fått så mange stemmer som det Rybak får.

En feil mange land gjør, er at de gjør slik Norge ikke gjorde. De sender den peneste damen de kan finne, slik at hun får så mange stemmer som mulig. Grunnen til at Eurovision ikke består av de beste sangerne, er jo nettopp pga. det. Er sikker på at mange av landene har bedre sangere, men de velger å sende den peneste. Hadde landene sendt sine beste sangere, er jeg sikker på at nivået i konkurransen hadde vært mye høyere.

Synes det er fint at det er noen land som ikke satser på sine peneste kort. Tone Damli Aaberge er jo nesten hver manns drøm, men folka som stemte under MGP var seriøse, og stemte på Rybak. Stemmerne lot seg ikke lure av utseende til Tone.

Se også på Ungarn. Er sikker på at de også hadde greid å sende en pen dame. I stedet satset de på noe orginalt, og det synes jeg er flott. Jeg likte ikke han homsefyren som sang, men synes det er flott med litt variasjon, og ikke bare pene damer hele tiden. ;)

Lenke til kommentar

Godt mulig, men tror ærlig talt at mange artister styrer unna dette her. Er jo ikke mange som vinner som blir store stjerner etterpå... Hvor er vinneren fra ifjor? Og hvor er disse finnene som vant for 2-4 år siden? Har ikke sett så mye til dem, virker hvertfall på meg som om det er en trend, og grunnen sier vel seg selv.

Lenke til kommentar
Nei, neste års finale kolliderer med finalen i Champions League. Fy faen, så idiotisk. :wallbash:

No worries, we har slått dere ut lenge før det :) (bare tenk på det, vi må da møtes i CL snart? Kan ikke bare være Chelsea)

Blir Dog ikke GP finale på meg da :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...