Gå til innhold

Eurovision Song Contest 2009 i Moskva/

Anonym1987

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har dere hørt at etter øverbøflausen oppfordrer Chelsea europeere til å gi 0 poeng til Rybak.. er jo en del chelsea fans rundt i verden, får håpe det ikke har så mye å si. Hvis det blir jevnt om 1.plassen kan jo dette få negativt utfall. Får krysse our fingrz.

Det vi taper fra Chelsea-supporterne, tar vi igjen fra Barcelona-supporterne. Null stress det der. :p

Gleder meg til i morgen. For en syk dag det blir. Først fotball (United - Arsenal) fra 13.45, så Tippeliga fra kl. 16 til ca. 20.30, så Eurovision ut kvelden. Herlig dag, dagen før dagen. :D

Lenke til kommentar

Er det ingen som håper på at Norge ikke vinner dette her? Synes hele konseptet er drittdårlig og vinneren er som regel aldri den "beste" sangen, selv om den "beste" ikke er i nærheten av bra. Vil ikke at Norge skal måte arrangere noe så tøvete og latterlig som dette showet. Før var det ok, men det har blitt latterlig, rett og slett. Får håpe en av våre naboer vinner kanskje. Dessuten er jo den sangen hans ikke noe bra, og ikke synger han spesielt bra, så hvis det er en av de største favorittene, sier jo det sitt.

Lenke til kommentar
Er det ingen som håper på at Norge ikke vinner dette her? Synes hele konseptet er drittdårlig og vinneren er som regel aldri den "beste" sangen, selv om den "beste" ikke er i nærheten av bra. Vil ikke at Norge skal måte arrangere noe så tøvete og latterlig som dette showet. Før var det ok, men det har blitt latterlig, rett og slett. Får håpe en av våre naboer vinner kanskje. Dessuten er jo den sangen hans ikke noe bra, og ikke synger han spesielt bra, så hvis det er en av de største favorittene, sier jo det sitt.

JA vi vet at Eurovision ikke har topp artister!

JA vi vet at de fleste har sangstemmer som kråker live!

JA vi skjønner at du har gått lei av Fairytale!

MEN

Å vinne dette er prestisje, uansett hvordan man vrir og vender på det. Det er samtidig en tradisjon i hele Europa, og alt i alt meget spennende. Jeg vil like å ha det i Norge til neste år, for det gir norsk TV en mulighet til å bevise at dette kan de! Samtidig som landet vårt får masse reklame! Jeg skjønner at du missliker dette, men prøv å se sjarmen i konkuransen før du slenger ut hvor rævva det er!

Lenke til kommentar

Hvis sjarm betyr latterkule på latterkule kan jeg jo forsåvidt forstå, men uansett... Hele konseptet har tatt helt av... Hva skjedde med f.eks de dagene man hadde artister som ABBA og disse kvalitets artistene? Nå snakker dere om at "de var drittdårlige" etc. Det burde ikke være noen dårlige sanger representert. Konseptet er utbrukt, er vel derfor seriøse artister som kan fremføre en sang uten å høres ut som en hostende uteligger, skygger banen for det meste.

Endret av Hans-o
Lenke til kommentar

spis bæsj..

Lenke til kommentar
Hvis sjarm betyr latterkule på latterkule kan jeg jo forsåvidt forstå, men uansett... Hele konseptet har tatt helt av... Hva skjedde med f.eks de dagene man hadde artister som ABBA og disse kvalitets artistene? Nå snakker dere om at "de var drittdårlige" etc. Det burde ikke være noen dårlige sanger representert. Konseptet er utbrukt, er vel derfor seriøse artister som kan fremføre en sang uten å høres ut som en hostende uteligger, skygger banen for det meste.

Grunnen er vel at proffesjonele artister for det meste ikke vil stille opp, og de som stiller opp ligger på toppen, men blir slått av en ukjent fyr/dame med en god låt. Før var Eurovision utstillingsvindu for artister, nå er det mer underholdning. Ihvertfall det jeg mener!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...