^fmj Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Stygt redd for at Ukraina vinner i år. Jeg får si som jeg sa på vgnett, tenk når Sakis deltar igjen om noen år, når han er midt i midtlivskrisa. The horror, THE HORROR. Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 2004-2009-2014 it is then. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 jess det gjorde han. Som nest sistemann. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg skjønner ikke hvorfor folk liker de generiske MGP-sangene. Jeg hører faen ikke forskjell på dem! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 23 United Kult, visste ikke at Manchester United var med i konkurransen. Men fint at Rybak starter så sent. Dette tar han lett! Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Det er ikke Manchester, du må da skjønne at det er Sheffield United Felles for disse er uansett UK, altså Storbritannia Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Seriøst, ikke ta fotball diskusjon i Eurovison tråden Passer ikke inn, er litt bedre nivå på topp fotball (sånn vis du ser på et gjennomsnittsnivå i verden) og Eurovision Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Tror faktisk ikke at Rybak vinner i år. Tipper tredje eller fjerde. Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Var det dommere eller folk som bestemte hvem som kom med? Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 50:50 i finalen, i semien bestemte folket 9 av 10. Lenke til kommentar
Gege Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Juryen kan fort hjelpe. Da de går på sangen og ikke naboen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Har dere hørt at etter øverbøflausen oppfordrer Chelsea europeere til å gi 0 poeng til Rybak.. er jo en del chelsea fans rundt i verden, får håpe det ikke har så mye å si. Hvis det blir jevnt om 1.plassen kan jo dette få negativt utfall. Får krysse our fingrz. Det vi taper fra Chelsea-supporterne, tar vi igjen fra Barcelona-supporterne. Null stress det der. Gleder meg til i morgen. For en syk dag det blir. Først fotball (United - Arsenal) fra 13.45, så Tippeliga fra kl. 16 til ca. 20.30, så Eurovision ut kvelden. Herlig dag, dagen før dagen. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Er det ingen som håper på at Norge ikke vinner dette her? Synes hele konseptet er drittdårlig og vinneren er som regel aldri den "beste" sangen, selv om den "beste" ikke er i nærheten av bra. Vil ikke at Norge skal måte arrangere noe så tøvete og latterlig som dette showet. Før var det ok, men det har blitt latterlig, rett og slett. Får håpe en av våre naboer vinner kanskje. Dessuten er jo den sangen hans ikke noe bra, og ikke synger han spesielt bra, så hvis det er en av de største favorittene, sier jo det sitt. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Er det ingen som håper på at Norge ikke vinner dette her? Synes hele konseptet er drittdårlig og vinneren er som regel aldri den "beste" sangen, selv om den "beste" ikke er i nærheten av bra. Vil ikke at Norge skal måte arrangere noe så tøvete og latterlig som dette showet. Før var det ok, men det har blitt latterlig, rett og slett. Får håpe en av våre naboer vinner kanskje. Dessuten er jo den sangen hans ikke noe bra, og ikke synger han spesielt bra, så hvis det er en av de største favorittene, sier jo det sitt. JA vi vet at Eurovision ikke har topp artister! JA vi vet at de fleste har sangstemmer som kråker live! JA vi skjønner at du har gått lei av Fairytale! MEN Å vinne dette er prestisje, uansett hvordan man vrir og vender på det. Det er samtidig en tradisjon i hele Europa, og alt i alt meget spennende. Jeg vil like å ha det i Norge til neste år, for det gir norsk TV en mulighet til å bevise at dette kan de! Samtidig som landet vårt får masse reklame! Jeg skjønner at du missliker dette, men prøv å se sjarmen i konkuransen før du slenger ut hvor rævva det er! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Hvis sjarm betyr latterkule på latterkule kan jeg jo forsåvidt forstå, men uansett... Hele konseptet har tatt helt av... Hva skjedde med f.eks de dagene man hadde artister som ABBA og disse kvalitets artistene? Nå snakker dere om at "de var drittdårlige" etc. Det burde ikke være noen dårlige sanger representert. Konseptet er utbrukt, er vel derfor seriøse artister som kan fremføre en sang uten å høres ut som en hostende uteligger, skygger banen for det meste. Endret 15. mai 2009 av Hans-o Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Er det ingen som håper på at Norge ikke vinner dette her? Synes hele konseptet er drittdårlig og vinneren er som regel aldri den "beste" sangen, selv om den "beste" ikke er i nærheten av bra. Vil ikke at Norge skal måte arrangere noe så tøvete og latterlig som dette showet. Før var det ok, men det har blitt latterlig, rett og slett. Får håpe en av våre naboer vinner kanskje. Dessuten er jo den sangen hans ikke noe bra, og ikke synger han spesielt bra, så hvis det er en av de største favorittene, sier jo det sitt. spis bæsj.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hvis sjarm betyr latterkule på latterkule kan jeg jo forsåvidt forstå, men uansett... Hele konseptet har tatt helt av... Hva skjedde med f.eks de dagene man hadde artister som ABBA og disse kvalitets artistene? Nå snakker dere om at "de var drittdårlige" etc. Det burde ikke være noen dårlige sanger representert. Konseptet er utbrukt, er vel derfor seriøse artister som kan fremføre en sang uten å høres ut som en hostende uteligger, skygger banen for det meste. Grunnen er vel at proffesjonele artister for det meste ikke vil stille opp, og de som stiller opp ligger på toppen, men blir slått av en ukjent fyr/dame med en god låt. Før var Eurovision utstillingsvindu for artister, nå er det mer underholdning. Ihvertfall det jeg mener! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå