Gå til innhold

Eurovision Song Contest 2009 i Moskva/

Anonym1987

Anbefalte innlegg

Har dere hørt at etter øverbøflausen oppfordrer Chelsea europeere til å gi 0 poeng til Rybak.. er jo en del chelsea fans rundt i verden, får håpe det ikke har så mye å si. Hvis det blir jevnt om 1.plassen kan jo dette få negativt utfall. Får krysse our fingrz.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror vi ble enige, tidligere i denne tråden, at denne øvrebøflausen bare ville bidra til at Rybak fikk flere stemmer :!:

I morgen trekkes det startnumre for finalistene fra 2.semi. La oss håpe at hellas får et drittnummer, og rybak et knallnummer. altså startposisjon.

Lenke til kommentar

Der fikk vi startnummer 20! Perfekt!

Jeg tror vi ble enige, tidligere i denne tråden, at denne øvrebøflausen bare ville bidra til at Rybak fikk flere stemmer :!:

I morgen trekkes det startnumre for finalistene fra 2.semi. La oss håpe at hellas får et drittnummer, og rybak et knallnummer. altså startposisjon.

trekkes nå det smarten ;)

Lenke til kommentar

ok, jeg viste ikke :p får håpe vi får fler ja. Og at han kirkov eller hva han het cracker alle de andre stemmerne så vi får 12 av alle landa! :D

Lenke til kommentar
Jeg digger ikke Sakis. Jeg bare liker å like det som fmj hater :grin:

Hæææærlig at Norge fikk startnummer 20 :woot: Endelig kan jeg tenke tanken: Vi vinner! Fairytale for the new national anthem :fun:

hvorfor er nettop plassering 20 så bra? må vente lenge da

Lenke til kommentar

01 Lithuania

02 Israel

03 France

04 Sweden

05 Croatia

06 Portugal

07 Iceland

08 Greece

09 Armenia

10 Russia

11 Azerbaijan

12 Bosnia

13 Moldova

14 Malta

15 Estonia

16 Denmark

17 Germany

18 Turkey

19 Albania

20 Norway

21 Ukraine

22 Romania

23 United

24 Finland

25 Spain

Slikt er det nå!

Tror Spania blir skummelt god i år, de har en god låt og synger sist!

Bosnia er den som er nærmest Norge på en vinnerlåt i mine øyne!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...