^fmj Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Intensjonen med det innlegget var egentlig bare å provosere deg , men det funket ei. Stavhopper skulle ikke forundre meg, han er da maken til atlet på scenen. Jeg er saklig til krampa tar meg. :!: Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Fy faen, Frankrike og Russland synger også på sitt eget språk. De får ikke min stemme i finalen! Du skal være glad du ikke var like aktiv før 99, da sang alle land sitt eget språk Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Hu dama høres jo ut som hun skal falle om av all "spenninga" lol. Håper norge ryker, det hadde vært gøy Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Dette er jo morsomt, må jo le av hu dama gang på gang hu åpner kjeften. FOR ET DRAMA!!!!!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 NORWAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Det var synd, men vi kan fortsatt skuffe i finalen. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Videre til Finale: Aserbajdsjan Kroatia ? Ukraina, nei det var et sjokk det. Litauen Hvor er Norge Albania - Inget sjokk. Moldova Norge, mitt ille Norge, hva skjer. Danmark - Hmmm, trodde ikke de skulle komme videre. Estland - YES Åhåhåhå, dette blir fiasko hva. NORGE - Hehehe, var det vel noen tvil. MÅTTE HELLAS RYKE, men de er jo siste landet. 100% sikkert. BUHU - Hellas I dag så jinxa jeg Polen, Ungarn og Irland. ^^ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) IrlandPolen Norge Slovakia Danmark Azerbaijan Hellas Albania Ukraina Estland Kroatia Lithauen Moldova De lot favorittene ligge til slutt ja Lithauen og Kroatia dagens overaskelser Endret 14. mai 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Polen kunne da kommet videre i stedet for det oppkastet Ukraina leverte... Bra at Estland kom videre i alle fall! Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Heia norge! får håpe det blir som med Kurt Nilsen i finalen at vi tar hauger med 12-poengere Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Heia norge! får håpe det blir som med Kurt Nilsen i finalen at vi tar hauger med 12-poengere She so High, ja. Er en forskjell på den sangen, og Fairytale. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Heia norge! får håpe det blir som med Kurt Nilsen i finalen at vi tar hauger med 12-poengere She so High, ja. Er en forskjell på den sangen, og Fairytale. Var nok U2 låta Beautifull day Kurt fremførte under World Idol Lenke til kommentar
pululf Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 fy søren så mye dårlige sanger som gikk videre! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 fy søren så mye dårlige sanger som gikk videre! No shit! Kroatia og Lithauen var rævv og gikk videre! Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 De fleste var jo ræv, da, utenom Polen, Norge, Danmark og Estland. (+ muligens Irland og Serbia) Lenke til kommentar
Dr.Sheldon Cooper Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Hvis ikke rybak vinner det her blir jeg direkte flau på Norges vegne. Det lille jeg har sett av semifinalene har fått tårene til å renne opptil flere ganger i latteranfall. Er bedre underholdning enn AFV på TVnorge det her. Noe så tragikomisk, haha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå