Sameboe Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Azerbaijan... var æsj, samme med Hellas... begge skal utfordre oss... Mest redd for Island og Bosnia til nå faktisk. Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 så ikke/ser ikke på tv nå! hvordan går det / gikke det? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 så ikke/ser ikke på tv nå! hvordan går det / gikke det? Gikk svært bra, vi er nok garrantert videre....møkk av resten av landene, regelrett! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Syns det er alt for mye sært. Det er også ille at kun et fåtall av deltakerne kan synge. Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Kroatia Nei Irland Ja? Latvia Nei Serbia Ja? Nei Polen Nei Norge JA! Cyprus Nei Slovakia Nei Danmark Nei Slovenia Ja Ungarn Ja Azerbaijan Ja Hellas Ja Litauen Nei Moldova Ja Albania Ja Ukraina Ja Estland Ja Nederland Ja Altså disse videre: Norge Serbia Slovenia Azerbaijan Hellas Moldova Albania Ukraina Estland Nederland Nederland, Serbia, Slovenia bare plutselig traff meg i hjertet Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Syns det er alt for mye sært. Det er også ille at kun et fåtall av deltakerne kan synge. Det er en del av sjarmen...ingen store artister i noen land som gidder stille opp, så da får det bare gå... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Kroatia Nei Irland Ja Latvia Nei Serbia NEI Polen Ja Norge JA! Cyprus Nei Slovakia Ja Danmark Ja Slovenia Nei Ungarn Nei Azerbaijan Ja Hellas Ja Litauen Nei Moldova Nei Albania Ja Ukraina Ja Estland Ja Nederland Nei Irland Polen Norge Slovakia Danmark Azerbaijan Hellas Albania Ukraina Estland Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Azerbaijan... var æsj, samme med Hellas... begge skal utfordre oss... Mest redd for Island og Bosnia til nå faktisk. Hellas var skuffende. Forventet mer av dem, etter at hun "Secret combination"-dama kom på 3. plass i fjor. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Du kan da ikke basere deg på hva en helt annen person greide i fjor. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Syns det er alt for mye sært. Det er også ille at kun et fåtall av deltakerne kan synge. Det er en del av sjarmen...ingen store artister i noen land som gidder stille opp, så da får det bare gå... Det er da flere navn med hvert år. Selv om ikke vi nødvendigvis har hørt om dem. Patricia Kaas er kanskje den største stjerna i år. Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 For meg er Sakis mer stjerne enn Patricia Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Syns det er alt for mye sært. Det er også ille at kun et fåtall av deltakerne kan synge. Det er en del av sjarmen...ingen store artister i noen land som gidder stille opp, så da får det bare gå... Det er da flere navn med hvert år. Selv om ikke vi nødvendigvis har hørt om dem. Patricia Kaas er kanskje den største stjerna i år. Jada, men vis Tyskland hadde stillt med f.eks Ramstein eller Falco, eller Storbritania med Coldplay eller Robbie Williams, så hadde vi kanskje fått litt nivå etterhvert! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Du kan da ikke basere deg på hva en helt annen person greide i fjor. Joda, det kan jeg. Hellas var regnet som en utfordrer, men de er skuffende. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 For meg er Sakis mer stjerne enn Patricia Det er greit, men hvis man skal være objektiv så er Kaas MYE større. Sakis er stort sett bare kjent i Hella og Kypros. HAHA på wiki står det at han har vært stavhopper. Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Intensjonen med det innlegget var egentlig bare å provosere deg , men det funket ei. Stavhopper skulle ikke forundre meg, han er da maken til atlet på scenen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Intensjonen med det innlegget var egentlig bare å provosere deg , men det funket ei. Stavhopper skulle ikke forundre meg, han er da maken til atlet på scenen. Er du forelsket i den klysa eller? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Fy faen, Frankrike og Russland synger også på sitt eget språk. De får ikke min stemme i finalen! Endret 14. mai 2009 av Latias Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå