Sameboe Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Hora din Moldova. Latterlig navn. :!: I lol'd Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Rybak ryker ut. Hahahahaha, den var bra! Noen som vet hva hun dama heter som kommer hver gang det skal komme en ny sang? Se litt lengere opp eller forrige side Heter hun Synnøve Svabø? Nei, jeg spør ikke om hva kommentatoren heter... Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg ga opp Jostein like før Rybak kom. Spørs om det er for mye trafikk. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Jostein sa vel i går på vg at det var forskjellige jenter? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Rybak ryker ut. Hahahahaha, den var bra! Noen som vet hva hun dama heter som kommer hver gang det skal komme en ny sang? Se litt lengere opp eller forrige side Heter hun Synnøve Svabø? Nei, jeg spør ikke om hva kommentatoren heter... Du snakker om postkortdama du Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Du spør etter postkort-jenta. Før i tida kalte man i alle fall scenene mellom numrene postkort. Du får google litt, sikkert flere i samme bås. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Kom akkurat på vg: Josein du jugde igår !! Alle damene som presenteere landene er ikke forskjellige .DE første dama er dattera til Putin og er på alle presentasjonene ( Men pen er'a9 Jostein til Sinus: Duu har rett! Jeg tok feil og det var aldeles ikke meningen å lyve. Jeg tror det er Russlands Miss World eller noe sånt. Endret 14. mai 2009 av ^fmj Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Dagens beste sang nå. GO ESTLAND. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 http://eurovision.blogg.no/1239906778_miss...2008_skal_.html Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Dagens beste sang nå. GO ESTLAND. Hva har du røyka? En av de beste, men den beste? langt ifra! Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Det kunne vært bedre Nice one, Latias, my poképal Endret 14. mai 2009 av kolvereid Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Dagens beste sang nå. GO ESTLAND. Haha, det var faen meg dagens. :!: Som jeg sa tidligere, jeg gidder ikke å stemme på noe jeg ikke skjønner en dritt av. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Heia Rybak! Har truffet på han flere ganger. :!: Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Dagens beste sang nå. GO ESTLAND. Haha, det var faen meg dagens. :!: Som jeg sa tidligere, jeg gidder ikke å stemme på noe jeg ikke skjønner en dritt av. Jamen at du ikke har orket å lære deg estisk er da ikke deres problem! ^^ Dette er den dårligste semien hvertfall, det er det liten tvil om. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Denne er skikkelig god dere. Jeg vet hva du driver med. Du helgarderer deg! Ellers hadde du ikke sagt at hver eneste sang er skikkelig god. Hun feite på Nederland er faen meg syk. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Denne er skikkelig god dere. Jeg vet hva du driver med. Du helgarderer deg! Ellers hadde du ikke sagt at hver eneste sang er skikkelig god. Hun feite på Nederland er faen meg syk. Men Nederland var jo fantastisk!!!!!111111 Litt seriøs et øyeblikk her. Estland er god i dag. Ellers er det mye møl. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Hvem skal dere stemme på? Selv gidder jeg ikke bruke fem kroner på å stemme på slike tullesanger. Fy faen, homsen på Ungarn er faen meg idiot. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Hvem skal dere stemme på? Selv gidder jeg ikke bruke fem kroner på å stemme på slike tullesanger. Fy faen, homsen på Ungarn er faen meg idiot. Kan jo stemme på Moldova, de må visst betale oppholdet og reisen selv hvis de ikke går videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå