kolvereid Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Joda, det blir forsåvidt en vinner i hver semifinale, men disse resultatene blir ikke gjort tilgjengelige før etter at finalen er over, med hensyn til bettingselskaper. Ser for eksempel at Helles vant sin semifinale i fjor Eurovision 2008 wikilink Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Da var det igang...Kroatia ble litt klisjette for min del, og Irland sender et greit bidrag i år, selv om jeg mener jeg har hørt det samme hundre ganger i Eurovision før Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Kroatia nei Irland bedre Latvia kan vel sies å være torsdagens tsjekkere, men kanskje et snev litt mer seriøst Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Tja, det var vel Kroatia som hadde en helt standard Eurovision-sang. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Noen som kan finne bilde av den norske kommentatoren, nei ikke jostein pedersen Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Noen som kan finne bilde av den norske kommentatoren, nei ikke jostein pedersen Synnøve Svabæ/MILF Jadda, vis nivået fortsetter slik, så går Alexander videre uansett! Serbia driter seg ut etter flere gode år! Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Jeg tror Portugal er tingen, riktig så fin ballade. I dont wanna leave Edit: Eller kanskje jeg trekker det tilbake Endret 14. mai 2009 av kolvereid Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 åååå, var det hun ja. Kjente ikke igjenn stemmen. Ikke rart språkbruken var litt fredig Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Fy faen, hele Eurovision er bygget på pene damer med lekre kropper. Bra med litt variasjon i Rybak. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Fy faen, hele Eurovision er bygget på pene damer med lekre kropper. Bra med litt variasjon i Rybak. Han eier senen, well done. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Jævlig bra!!! Han startet litt surt dessverre, men han kom seg sinnsykt! Ingen glipper her, dog filminga i Spektrum var bedre....men de fikk det til! Vi er videre! Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Ikke optimalt, men det holder Og bakgrunnen var fantastisk ! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Ikke optimalt, men det holder Og bakgrunnen var fantastisk ! Når den møkka som var før og etter oss nå, så er vi videre! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Hva slags sang er dette Kypros sender? Fikk jo vondt i ørene. Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Du har vel et poeng. Rybak løfter jo taket til h* i forhold til resten, så langt Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Egentlig driter jeg en lang i EV, faktisk litt tilfeldig at tv`en står på. Men når vi faktisk stiller med noen som har en reell sjanse til å vinne, så er det litt morrsomt. At det er tatt med fele spilling og en slags halling er heller ikke negativt, er jo en viss nasjonalfølelse i det hele, og god reklame. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Seriøst, jeg gidder ikke å stemme på noe jeg ikke skjønner en dritt av. Hvorfor kan ikke alle synge på engelsk? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Hehe, kunne ikke Roan likegjerne sunget den danske sangen? Syns det var et vist Keaton preg over versene ivertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå