MiraQdata Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 Hvilken synes du er best i DC? synes waxnes hubene er bra... Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 Jepp, enig med deg der. Bra hastighet fra svenskene. Telcontar Lenke til kommentar
MiraQdata Skrevet 18. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2002 Gode hastigheter og bra utvalg...! Finnes det bedre? Har ikke testet alle... Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 Høsten 2000 var Lysekil veldig bra, men det er noe sinnsykt hvor masse folk som har kommet til siden da. Da var det bra om huben hadde 7-8 TB, men nå er det jo hubber med 50-60 TB! Waksnås er blant de beste, men sweden FTP er også bra og ikke alltid så full som gjerne waksnås. Ps. rekorden min er 7 dager i strekk på DC, noen bedre? (Ps. hadde meget lang history på download da gitt). Lenke til kommentar
propel Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 9dager å ca 8 timer...er det lenge nokk??? På en Celly 400 med 60gig hd...vet ikke hvor mye jeg fikk ned....går fortsatt igjennom det... :smile: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 Stort sett er alle [bBB]* hubene gode. EvilDC nettverket har også noe bra Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 jeg liker de hubene med 40 el 60gb for å komme inn.. er mest utvalg =) Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 Det fine med mange av de som krever 30GB+ er at det ofte er noen få folk der, men brukerne er gjerne stamgjester. Dermed blir det gjerne litt mer chit-chat. Litt kjipt at det kun er svensker der da men. Finnes det norsk huber? Lenke til kommentar
MiraQdata Skrevet 18. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2002 Så en norsk hub som het King of Norway... Lite aktivitet der, skulle fått etablert en stor kjapp norsk en! Er litt lei av alle svenskene... Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 Sweden gøteborg FTP! med 50gig grense RULER, ISP-en min har endelig åpnet hastigheten på disse respektive portene så BÅNN GASS, forrige gang det var åpent lastet jeg opptil 5-6GB i døgnet, Jeg og naboen min har skaffet oss noen hyllemeter med DiVX-er derfra ja :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå