cameltoe Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Hei alle sammen,jeg tenkte å kjøpe meg ny tv til jul,å har egentlig bstemt for en: panasonic th42 px80,men så ser jeg på elkøp at de har en som heter TH42PX8EA så jeg lurer på om det non som vet om det er samme tvn? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Hei alle sammen,jeg tenkte å kjøpe meg ny tv til jul,å har egentlig bstemt for en: panasonic th42 px80,men så ser jeg på elkøp at de har en som heter TH42PX8EA så jeg lurer på om det non som vet om det er samme tvn? Nei ikke samme skjerm PX8 har den eldre bildeprosessoren og dårligere kontrast blant annet. Lenke til kommentar
cameltoe Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 Hei alle sammen,jeg tenkte å kjøpe meg ny tv til jul,å har egentlig bstemt for en: panasonic th42 px80,men så ser jeg på elkøp at de har en som heter TH42PX8EA så jeg lurer på om det non som vet om det er samme tvn? Nei ikke samme skjerm PX8 har den eldre bildeprosessoren og dårligere kontrast blant annet. Ok takker for svar, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå