laPANTHA Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Hvilke programmer gjør det mulig å lage en .cue fil av en .bin fil? Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 ehh.. det "formatet" er .cue og .bin.. bin fila er raw data.. cue fila sier hvordan bin fila er..f.eks dele opp spor hvis det er en musikk cd.. etc.. Lenke til kommentar
bushdevil Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 FILE "navn på filen" BINARY TRACK 01 MODE1/2352 INDEX 01 00:00:00 Innholdet i en .cue fil skal se slik ut. Dette skriver du bare inn i notepad og lagrer seff som .cue (save as type: all files). Du erstatter bare navn på filen med navnet, men merk at du skal ha med " ". Lenke til kommentar
laPANTHA Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 Jeg vet, men si at jeg har hundre .bin filer, og jeg trenger en .cue fil til hver av dem. Jeg gidder ikke å skrive alle de selv... Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 bruker du "virtua daemon manager" slipper du og bruke .cue filene Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Skjønner egentlig ikke vitsen med .cue alltid heller. Kan jo f.eks brenne ut bin filer uten cue med f.eks nero. Lenke til kommentar
Zaarin Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Tror du skal se langt etter en cue-fil mekker i og med at bin-fila bare inneholder raw-data og du også må skrive inn sektor- og track-størrelse i cue-fila. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Du kan jo alltids konvertere de til iso med WinISO... Med mindre binfilene inneholder to eller flere tracks :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå