MST Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Hei.. Fikk idag en HD dekoder fra kanal digital og siden jeg også har en ps3 så trenger jeg en HDMI splitter pga. tv'n min bare har en HDMI inngang.. Noen som vet om noen ganske billige splittere som gir god kvalitet? Helst i en butikk....ala. elkjøp, expert, elektromagasinet... Vil ikke at bildekvaliteten skal svekkes noe.. Jeg har sett en på Biltema til 109kr, funker den bra? Blir signalene noe svekket? Endret 20. desember 2008 av MST Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 er så minimal forskjell på slike ting... så jeg hadde bare tatt den på biltema og sett hvordan den var... så lenge ikke de andre er så mye dyrere da? Lenke til kommentar
MST Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 De andre jeg har sett virker utrolig dyre.. 600kr og 1000kr og slikt.. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 jesus! er det fra monster de da? jobber i elektrobransjen og kabler er utrolig overprisa... 1m hdmi koster 150 i salg, men 50 i innkjøp tviler sterkt på at du vil få noe bedre med å bruke 1k... så jeg sier prøv den fra biltema først... har gode erfaringer med kabler der... Lenke til kommentar
MST Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 Dette er heller ingen kabel da:P... Men en splitter...Men skal prøve den hos Biltema;). Lenke til kommentar
krizzzy Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Dette er heller ingen kabel da:P...Men en splitter...Men skal prøve den hos Biltema;). Har du fått testa den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå