Berbatov Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Hei, På Onsdag hadde jeg service på min bærbare PC hvor hovedkortet ble byttet og nå får jeg ikke til å koble til internett. Allikevel får jeg til å koble til internett på "Gjest" brukeren og en ny bruker som jeg akkurat har opprettet. Men jeg vil helst få internett på min standard bruker. Saken: Som vanlig starter jeg opp pcn og logger på brukeren, men nå kobles jeg ikke til nettet automatisk. Det popper opp "Velg et trådløst nettverk" nede i høyre hjørne og jeg klikker på den og kommer til den vanlige Intel PROSet/Wireless listen hvor mitt vanlige nettverk er oppført på listen. Men når jeg dobbeltklikker på den og gjør meg klar til å skrive inn den vanlige krypteringsnøkkelen så popper det opp et nytt vindu som ser slik ut: Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, men prøver meg litt fram, og når jeg trykker på neste så kommer jeg til en side hvor jeg skal skrive passord, men på denne siden er det ikke plass til å skrive inn hele krypteringsnøkkelen og jeg har null peiling på hva passordet kan være. Har hørt med noen på et annet forum og de mener at det det er et eller annet med instillingene på den brukeren som gjør at jeg ikke får det til. Men jeg aner ikke hva eller hvordan jeg kan få fikset eller nullstilt disse instillingene.. Er det mulig å få litt hjelp? Takk Lenke til kommentar
Kongolaf Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 prøvd å koble deg til med windows og ikke med programvaren til nettverkskortet?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå