Martin HaTh Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Hvis du har så mye penger disponibelt, hvorfor ikke gå for en 4870x2 ? EDIT: Leif var ute en tur Endret 21. desember 2008 av PartyLøven Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Hvis du har så mye penger dispoliblet, hvorfor ikke gå for en 4870x2 ? Intet dumt valg nei . Kommer jo helt ann på om trådstarter foretrekker å spare pengene da . Lenke til kommentar
Sollid Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 Har kommet frem til ågå for 1 gb versjon og heller investere i et til skjermkort ved et senere tidspunkt og kjøre Crossfire så jeg heller kan fokusere på kvaliteten til de andre komponentene nå. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Har kommet frem til ågå for 1 gb versjon og heller investere i et til skjermkort ved et senere tidspunkt og kjøre Crossfire så jeg heller kan fokusere på kvaliteten til de andre komponentene nå. Ikke dumt . Blir mindre varme på et sted + at du får kortet billigere hvis du kjøper senere . Lenke til kommentar
Sollid Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 Har oppdatert litt og lurer på om det er noe jeg kan bytte ut for bedre ytelse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå