Hurra Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Stort problem. Det oppstår en feil ved Kazaa rett etter at det er startet, så blir det avsluttet. Har prøvd flere versjoner av Kazaa i både Win XP og W2000 til ingen nytte. Hva kan det være? Lenke til kommentar
paradox Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Hvilken feilmelding får du? Har du prøvd Kazaa Lite? Kazaa Lite er mye bedre en "vanlig" Kazaa. Lenke til kommentar
EwE Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Bruk KaZaa lite. Jeg har aldri hatt problem med KaZaa og jeg har XP!!! Men KaZaa Lite er mye bedre!! Lenke til kommentar
EwE Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Bruk KaZaa lite. Jeg har aldri hatt problem med KaZaa og jeg har XP!!! Men KaZaa Lite er mye bedre!! Lenke til kommentar
Shortyboy Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Kazaa lite er ikke bedre.Vanlig kazaa er spam og spyware drit!!!! Les: Bare for å gi ett lite tips til dere som bruker kazaa. 1.Når du har gjort et søk og alternativene kommer opp så har du følgende informasjon tilgjengelig: Title-Artist-Media Type-etc etc-Filename Det som står på title må tas med en klype salt!Det du laster ned er det som står på "Filename".Selv da er du ikke sikker men det hjelper. Når det står Brittney Spears F...... In The A.. under title mens under Filename står det "Trojanvirusthatwillmakeyourpcexplode.exe"............... Da bør det gå en liten lampe. 2.Bruk kazaa til musikk!! 3.Bruk kazaa lite(Egentlig punkt en men kom på det nå....) 4.Ikke bruk kazza!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Shorty Lenke til kommentar
Starion Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Har hatt samme problem, å da viste det seg at jeg delte for mye ut på kazaa....??? Etter jeg kuttet ned til å bare dele fra en disk, fungerte kazaa fint igjen! Vil også anbefale å bruke kazaalite og gjerne diet kazaa i tillegg, fint lite hjelpeprogram! Å til han som klaget på kazaa: Den som ikke klarer å ta seg bryderiet å drege musen over filen, for å kontrolere filnavnet burde kanskje fortjenne å få virus.... Lenke til kommentar
Shortyboy Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Har hatt samme problem, å da viste det seg at jeg delte for mye ut på kazaa....??? Etter jeg kuttet ned til å bare dele fra en disk, fungerte kazaa fint igjen!Vil også anbefale å bruke kazaalite og gjerne diet kazaa i tillegg, fint lite hjelpeprogram! Å til han som klaget på kazaa: Den som ikke klarer å ta seg bryderiet å drege musen over filen, for å kontrolere filnavnet burde kanskje fortjenne å få virus.... Tror denne manne(musen) har tat vann over hodet.......Sucker!!!!!!!!!!! Klager ikke over kazaa....pointer bare ut at kazaa er et multispyware program som ikke har noe for seg i denne verden.For min del kan du gjør hva du vil men dette skal du vite..........Kazaa sucks !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
guom Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 enig med shortyboy. Kazaa sucks, DC++ rules. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 KaZaA Lite Have fun... Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå