Gå til innhold

Ødelagt PS3. hva gjør jeg nå?

Aleks

Anbefalte innlegg

Okei, her er problemet mitt. PS3'en min røyk i sommer uten grunn ved at den plutselig ikke ville lese noen flere spill eller dvder. Har garantien enda, bestilte den vel fra elkjøp sin nettbutikk. Hvem tar jeg kontakt med nå? Elkjøp eller en annen bedrift?

Takker masse for hjelp og ha en god jul ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Okei, høres bra ut, kommer til å ta en telefon til dem i morgen siden jeg regner med at det er stengt så sent på kvelden, selv om det mest sannsynlig er stengt i morgen og pga søndag da men. Skal gi tibakemelding på resultater, takker for hjelp :)

Lykke til, synd at det blir jul uten ps3 eller?

Kan hende elkjøp har oppe i morgen, iallefall har Lefdal det, og elkjøp og lefdal har samme eier.

Uansett, lageret kan jo sikkert være åpent?

Lykke til, og en god jul til deg ( tilbakemelding fra førstepost) :xmas:

Lenke til kommentar

Så jeg trenger ikke å ringe eller? Ser ut som at de ikke har telefonene oppe på søndag, hvertfall det som står på hjemmesidene. Bare kjedelig å dra ned dit å stresse igjennom en million folk som skal handle julegaver for så finne ut noe teit noe som jeg kunne få funnet ut av på telefon.

Lenke til kommentar
Så jeg trenger ikke å ringe eller? Ser ut som at de ikke har telefonene oppe på søndag, hvertfall det som står på hjemmesidene. Bare kjedelig å dra ned dit å stresse igjennom en million folk som skal handle julegaver for så finne ut noe teit noe som jeg kunne få funnet ut av på telefon.

Du får nok sikkert ikke igjen ps3'en igjen før januar uansett, så nesten like greit å vente til mandag, for å så være på den sikre siden. Alltid kjipt å reise ned for å se at det er stengt.

Hvis det er en lånekonsoll du er ute etter, så kan vel alltids det vente en dag eller?

Men det jeg ikke forstår, hvorfor har du ventet så lenge med å sende inn ps3 en til reparasjon?

Følgende ville jeg ha gjort:

1. Dra ned på elkjøp på mandag.

2. Levere inn ps3 en.

3. Bedt om en lånekonsoll pga. jul og harde pakker.

4. Får du avslag på lånekonsoll, kjøp en ps3 med x antall dagers returrett.

5. Gled deg til julaften, for nå har du ps3 og nå kan du spille spillene du får ( uansett julenisse, play.com eller selveste far) :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...