Capless Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 ja, men vet ikke om det er riktig versjon Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Du må bare prøve deg fram, tror jeg nå. Vi har ikke avklart det med biosen, det tar ikke lang tid å kontrollere det. Det er noe som du må beherske, siden du vil komme til den situasjon hvor du må velge riktig boot device i biosen. Så husk at det er i Boot meny du skal se etter. Uansett: Å installere Windows fra i Windows er en enkelt sak, som er ikke så mye brukt som det burde, i diverse sammengheng. For deg blir det slik i første omgang: CD plate i åpne cmd i windows. se på bilde. G er skrevet riktig der, siden den partition du skal installere Windows er den G. Du går gjennom litt diverse, og windows kopierer filene i din G: partition. /noreboot betyr at maskinen skal ikke starte automatisk. Du skal slå av manuelt. Kople fra strømmen fra de andre diskene di og Windows skal starte å installere seg uten cd plate. Det er noe justeringer vedrørende det der, men vi tar det en annen gang. Nå sier jeg takk for meg. Lenke til kommentar
Capless Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 Det så avansert ut :/ Må se nermere på det en annen gang. må nesten legge meg nå Lenke til kommentar
Capless Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg prøvde den siste ISOen jeg lagde som hadde sillicon image, guess what -disken ble funnet og windows ble "installert" men etter rebooten så ble ikke disken funnet Hvorfor i alle dager blir den ikke funnet etterpå? Jeg har prøvd forskjellige muligheter i bios men ingenting hjelper Lenke til kommentar
Capless Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 ikke mer hjelp å få? Her er en PDF om hovedkortet, om det hjelper Lenke til kommentar
Capless Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 Kjøpte en IDE HDD til slutt, blr for mye rot med SATA Men den cden jeg slipstreamet funket flott, hehe Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Kjøpte en IDE HDD til slutt, blr for mye rot med SATA Men den cden jeg slipstreamet funket flott, hehe Hehe, det er som morsomt med de figurene der. Virkelig morsomt. Jeg tror at problemet ligger som sagt tidligere at du har valgt feil boot device . Jeg nevnte valg nr 4: scsi device. Den må komme lenger opp i lista di med å bruke - + taster. Så du kommer nok å prøve deg senere. når først du har fått blod på tennene. Lenke til kommentar
Capless Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 nja, prøvde alle muligheter. den SATA disken havner nokk i ny pcen, så ble vel ikke et helt bortkastet kjøp Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 nja, prøvde alle muligheter. den SATA disken havner nokk i ny pcen, så ble vel ikke et helt bortkastet kjøp Mulig at den kan ikke boote fra den kontrolleren da? Det var en såkalt hybrid sak den der, noe alla bastard sak. Men siden du kan bruke Sata disken, så er enig, hvorfor bruke så mye tid på det. Lenke til kommentar
Capless Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 ja, virker som at jeg MÅ kjøre raid for å kunne boote fra SATA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå