marios33 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Jeg innstalerte nettopp Windows Vista Ultimate 32 bit. Men med engang jeg startet den opp etterpå kom dette : Kan noen vennligst hjelpe meg snarest mulig skal på lan snart Endret 20. desember 2008 av marios33 Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Har det vært installert noe OS på denne maskinen før, og har det fungert? Hvis ja, er det en dårlig installasjon av Vista, muligens en reinstallasjon kan hjelpe. Eller du har skaffet en dårlig utgave av Vista ... Lenke til kommentar
marios33 Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 Har det vært installert noe OS på denne maskinen før, og har det fungert? Hvis ja, er det en dårlig installasjon av Vista, muligens en reinstallasjon kan hjelpe. Eller du har skaffet en dårlig utgave av Vista ... Det har funket før men så reformaterte jeg den og da skjedde dette. hvordan reistalerer du derifra ? det er på en ACER ASPIRE 5920G Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Vel, du må rett og slett gjøre om igjen det du gjorde først. Går utifra du kjører fra ghostpartisjonen på PC-en? Burde gå fint det, prøv igjen. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Bootloaderen din er broken, og det hadde du funnet ut på ca 35 sekunder om du hadde giddet å google etter denne feilen. http://neosmart.net/wiki/display/EBCD/Repa...ista+Bootloader hjelper deg. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Er vel alt+f10 du skal trykke under oppstart. Lenke til kommentar
marios33 Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 JA holder på og laste ned Recovery disc til VISTA nå. Noen tips ellers ? xD Lenke til kommentar
marios33 Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 Dette er følgene problem nå .... Lenke til kommentar
marios33 Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 Bootloaderen din er broken, og det hadde du funnet ut på ca 35 sekunder om du hadde giddet å google etter denne feilen. http://neosmart.net/wiki/display/EBCD/Repa...ista+Bootloader hjelper deg. Jeg har prøvd det. da får jeg bare accsess denied Lenke til kommentar
marios33 Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 fikk det til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå