Kpg Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Hei. skal kjøpe ny telefon i prisklassen 3000kr. Har tenkt på lg kf750. Har noen erfaringer om denne, eventuelt andre brukbare telefoner i samme prisklasse? Bytter ikke telefon så ofte og den nye telefonen bør vare 2 år uten mye feil. Telefon skal være pen og se på og bra brukervennlighet. Batteritid syns jeg er viktig og synes batteriet bør holde iallefall 5 dager med variert bruk. Kamera bør være rimelig bra, mens mp3 egentlig ikke er noe jeg har tenkt på selv om det kan være nyttig å ha til tider. Endret 20. desember 2008 av Kpg Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg har iPhone , og den funker som en drømm. Jeg har hatt den i et år og har enda ikke støtt på noen store problemer. Den er veldig pen og se på, den er ekstemt brukervennlig. Kameraet er ikke fryktelig bra men det funker til vanlig mobilkamerabruk. Lenke til kommentar
W Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Hvis batteritid er veldig viktig er kanskje ikke kf750 mobilen for deg. Holder i ca 3 dager med variert bruk. Ellers er mobilen både pen og enkel i bruk. Lenke til kommentar
Kpg Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 Har tenkt på lg kf750 eller Sony c902. Er vel de to det står i, ulemper/fordeler hvis man sammenligner disse to, og hvilken er det beste kjøpet ? Lenke til kommentar
jonmathias Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Sony Ericsson G900:) super god telefon mener nå jeg Lenke til kommentar
moldespurven Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 tror ikek G900 er det mest optimale valget for han god mobil men trenger han en smart telefon? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Tja, G900 er bedre på kamera, bedre på musikk, og bedre på batteri så lenge du skrur av 3G. Ikke er den heidundranes vanskelig å bruke heller. Lenke til kommentar
moldespurven Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 tåler du litt svakkere batteri enn G900 kan jo N82 vere et alternativ om du skal ha smart telefon, Bedre kamera enn G900 + omtrent lik mp3 spiller men ja litt dårligere batteri men bedre på det meste annet utenom taster og størrelse men den er litt stygg:P Lenke til kommentar
srbz Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Den åpenbare fordelen med MP3-funksjonen til N82, er jo selvsagt at den har innebygget 3,5mm-output. Dette er i mine øyne viktigere enn marginale forskjeller i lydkvalitet, om du først skal betrakte telefonen som musikkspiller. Lenke til kommentar
moldespurven Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Den åpenbare fordelen med MP3-funksjonen til N82, er jo selvsagt at den har innebygget 3,5mm-output. Dette er i mine øyne viktigere enn marginale forskjeller i lydkvalitet, om du først skal betrakte telefonen som musikkspiller. ja det er en vesentlig forskjell på G900 og N82, men mange hvaner opp emd å bruke det headsetet/ørepluggene som følger med mobilen hvertfall om de ikke er vant til bedre headset/øreplugger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå