faldmo Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 hacke i strat, kan jo ta strat på 5-7min nå uansett så why bother med exploits/hacks/modeledit Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Mages kan blinke seg inn i "bakrommet" og komme seg inn ved å hoppe igjennom den ene veggen. Tar ca. 4 min å vinne. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Nå er vel farminga uansett begrensa til 5 (eller er det 4?) instancer i timen.. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Jepp, men bruker du 13 min per run så kan du fortsette i det uendelige ettersom du ikke klarer å gjøre 5 i timen ^^ Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Har kjørt baron 40 ganger nå, og fortsatt ingen mount. Har fått epic sword dog. Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Å kalle meg patetisk fordi jeg hacker til meg en mount, DET kan kalles patetisk. At jeg får den mounten har absolutt INGEN innvirkning på noen andre spillere til NOEN grad. Om jeg hacker og "risikerer" å bli banna for det, er det MITT valg. Jeg gidder ikke kuke gjennom hele instancen og drepe alle bossene for så å KANSKJE få mounten, når man har gjort dette bortimot 50 ganger blir man lei og vil automatisk søke etter snarveier. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Å kalle meg patetisk fordi jeg hacker til meg en mount, DET kan kalles patetisk.At jeg får den mounten har absolutt INGEN innvirkning på noen andre spillere til NOEN grad. Om jeg hacker og "risikerer" å bli banna for det, er det MITT valg. Jeg gidder ikke kuke gjennom hele instancen og drepe alle bossene for så å KANSKJE få mounten, når man har gjort dette bortimot 50 ganger blir man lei og vil automatisk søke etter snarveier. Heldigvis ikke alle som er som deg da. Uansett om du hacker eller ikke, så er det uansett ett "KANSKJE" du får mounten. Klart, du raser selvfølgelig gjennom raskere. Men er det verdt det når blizzard finner ut det, tar fra deg mounten og gir deg en ban? Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Å kalle meg patetisk fordi jeg hacker til meg en mount, DET kan kalles patetisk.At jeg får den mounten har absolutt INGEN innvirkning på noen andre spillere til NOEN grad. Om jeg hacker og "risikerer" å bli banna for det, er det MITT valg. Jeg gidder ikke kuke gjennom hele instancen og drepe alle bossene for så å KANSKJE få mounten, når man har gjort dette bortimot 50 ganger blir man lei og vil automatisk søke etter snarveier. Det er da ikke patetisk å kalle deg patetisk fordi du driver med juks, som strengt talt er så unødvendig at man kan anse det som latskap. Det er helt riktig at det er ditt valg, men det er fortsatt patetisk å hacke seg igjennom for mounten. Du vet du kan løpe igjennom all trash og rett innom bossene? tar meg ca 5 min som holy priest... Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Å kalle meg patetisk fordi jeg hacker til meg en mount, DET kan kalles patetisk.At jeg får den mounten har absolutt INGEN innvirkning på noen andre spillere til NOEN grad. Om jeg hacker og "risikerer" å bli banna for det, er det MITT valg. Jeg gidder ikke kuke gjennom hele instancen og drepe alle bossene for så å KANSKJE få mounten, når man har gjort dette bortimot 50 ganger blir man lei og vil automatisk søke etter snarveier. Om du ikke GIDDER så fortjener du den heller ikke. Hacks er patetisk. Likestillt med å dope seg i treningstudio bare for å se mer buff ut enn alle andre. Kan du ikke spille spilelt slik det er ment, så se å dra deg til hellvette vekk fra det... Lenke til kommentar
Vaktmestern Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Hva tjener du egentlig på denne hacken? Jeg bruker 8 minutter på et baron run nå og med en begrensning på 5 instancer pr time så er det jo ikke noe vits å gjøre det raskere enn 12min pr run. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Nei, fordi man kan ikke gjøre noe annet enn å farme når man først farmer, riktig? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 Nei, fordi man kan ikke gjøre noe annet enn å farme når man først farmer, riktig? Du rekker ikke gjøre noe nyttig på den halvtimen før det resetter anyway om du hacker. Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Visste det ville bli slik Jeg HACKER i Wow for å få en mount... nntååå.. spiller jeg ikke spillet slik det skal spilles jeg? Uff. Cry me a river. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2008 Visste det ville bli slik Jeg HACKER i Wow for å få en mount... nntååå.. spiller jeg ikke spillet slik det skal spilles jeg? Uff. Cry me a river. Du er fortsatt patetisk og det er fakta :!: Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Visste det ville bli slik Jeg HACKER i Wow for å få en mount... nntååå.. spiller jeg ikke spillet slik det skal spilles jeg? Uff. Cry me a river. Du er fortsatt patetisk og det er fakta :!: qft. Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Helt enig, faktisk:) Men jeg elsker fortsatt å hacke. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Obvious troll is obvious Lenke til kommentar
ALV Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Obvious troll is obvious Hvorfor det? På grunn av det totale hykleriet mellom post og signatur, eller fordi du nekter å tro at noen på et norsk gamerforum kan være så forbanna dumme? Jeg tror du ville blitt overasket over nummer to.. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 mja, mer fordi alle er imot han men han bare fortsetter å slenge bensin på bålet, er jo ganske klart at han er ute etter litt drama. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå