NightKeeper Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2009 Leser på ScoreHero at bass-charten på Seek & Destroy var konge. Sånn går det når man har en viss Cliff Burton på bass Det var forøvrig noe som irriterte meg litt med GHWT. Flesteparten av basslåtene var veldig monotone, og jeg har femstjernet nesten alle sangene, hauger med FCs på bass expert også. Eneste sangen jeg ikke har klart er ikke overaskende BYOB. Når man blir vandt med den åpne noten er det null stress, selv i vanskelige partier som f.eks på Hollywood Nights. Jeg er fan av bassenginen, så jeg ser frem til å spille det på bass nesten like mye som jeg gjør på gitar Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Gleder meg til å spille og synge Seek and Destroy samtidig. Lenke til kommentar
Guitarman Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 hah! Dette er første gang jeg har ønsket jeg hadde en 360. jaja, får bare vente til det kommer, og i mellomtiden kan jeg jo kose meg med rockband spilla (nå kommer jo rockband 2 i neste uke) Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Alice In Chains-låta var kanskje den roligste. Men det er søren meg en av de beste låtene som ikke er fra Metallica på spillet. Ellers er Judas Preist, Thin Lizzy og Kyuss love. Gleder meg til dette, forhåndsbestilling på absolutt til uka. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Har demoen blitt tilgjengelig for silver medlemmer på market place (xbox)? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Tar nok en ukes tid, prøvde å laste ned i går med silver, men det gikk ikke Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Er det åpne noter på expert også? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Er bare å lage en ny profil, og så joine xbox live med den, da har du gull. Gjort det selv, og funket selvsagt fint Kost meg mye med demoen allerede Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Funker bare 3 ganger pr. konsoll. Har brukt opp mine 3 for lenge sia Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Spoiler: Første låt ut er "For Whom The Bell TOlls", etter en fet intro. Selv jeg ble litt imponert, og jeg liker hverken Guitar Hero World Tour eller Metallica Neste låt var Unforgiven. Interfacet er tweaket litt. Nå står poengene på en egen greie til høyre nederst på skjermen sammen med en "stjernemåler", som teller opp hvor mange stjerner du har oppnådd i sangen. Litt som Rock Band 2 altså, et hyggelig tillegg. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Vil GH:Metallica komme som full bundle med gitar, trommer og mic? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Vil GH:Metallica komme som full bundle med gitar, trommer og mic? Jeg tror det. Men er det åpne noter på expert? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Åpne noter på ekspert på gitar? Nei, ikke det jeg la merke til i alle fall Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Spilte nettopp demoen og det er åpne noter på bassen (på hard, prøve ikke Expert.). Gitar vet jeg ikke. Endret 26. mars 2009 av Knewt Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Nokon som kan forklare kvifor enkelte åpne noter på bass er kvite/lyse i farge? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg vet ikke om dette stemmer, men jeg syns de åpne notene som var annerledes (lyse, som du sa), hørtes kraftigere ut. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Nokon som kan forklare kvifor enkelte åpne noter på bass er kvite/lyse i farge? Hammer-ons. Du trenger ikke å strumme, må bare treffe noten før. Ergo, du trenger ikke å gjøre noe for å treffe den, bare la den gå Endret 26. mars 2009 av NightKeeper Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Noe som egentlig er helt jævlig teit Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Nokon som kan forklare kvifor enkelte åpne noter på bass er kvite/lyse i farge? Hammer-ons. Du trenger ikke å strumme, må bare treffe noten før. Ergo, du trenger ikke å gjøre noe for å treffe den, bare la den gå Ok takk. Basscharten til Seek and Destroy var artig! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 Spillet ble vel sluppet i går i statene, og hvis dere vil se FC-videoer, så holder GHP med chain-FC av hele spillet. Latterlig mye sightreads. http://www.youtube.com/user/GuitarHeroPhenom Han har tatt de 42 første nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå