Gå til innhold

Guitar Hero: Metallica - Diskusjonstråd.


NightKeeper

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå tror jeg ganske sikkert du forhåndbestille hos Spaceworld(i butikken tror jeg)

 

de som bestiller bundle får en ekslusive Lars Ulrich basspedal!

 

spillet kommer 29.mai :( det er leeeeeeeenge!

 

 

Guitar hero : Metallica: Xbox 360 bundle m/ gitar

 

la til bare den linken det er bare å søke på spaceworld ;)

Forhåndsbestilte for 429 på GameStop, jeg. :) Med gitar og spill. :) Litt billigere der kanskje? :p

Lenke til kommentar
Gleder meg veldig til å spille en god del av sangene, jeg syns setlista ser relativt bra ut. Lurer på hvordan soloen i "One" blir da, tror dere den blir annerledes enn i Gh:3?

 

Uansett, må ha det, bare må ha det. :)

 

Liker setlista, men klarer ikke skjønne hvorfor de har Turn the page med Bob Seger. Originalen har så vidt jeg vet nesten ikke gitar i det hele tatt, og Metallica-versjonen har bra gitar. Bob Seger har derimot en rekke andre sanger med meget bra gitar, så hvorfor ikke bruke en av dem? Jeg lastet for eksempel ned "Old time rock and roll" til World Tour på lørdag og elsker den. "Get out of Denver" er også svært bra og morsom å spille.

Lenke til kommentar

Grunnen til at de har valgt Bob Seger sin versjon av Turn The Page, er vel at den er en av de låtene som har influert Metallica mest (ref. at den kom med på Garage Inc.). På samme måte ser vi at det er originalen av Stone Cold Crazy, Tuesday's Gone m.fl som er med, ikke Garage Inc.-versjonen.

 

Det tror jeg rett og slett er fordi Metallica vil vise fansen (oss) hva som faktisk inspirerte dem in the early days og hva som er bakgrunnen for lydbildet deres. Jeg vil tippe det er MANGE der ute som kun kjenner Metallica-versjonen av de låtene som er på Garage Inc. Jeg for min del er storfornøyd med at det er disse som er valgt.

Lenke til kommentar

Jojo, det er jo greit nok. Det jeg ikke skjønner helt er hvorfor de tar med en sang som omtrent ikke inneholder noe gitar.

 

Ta for eksempel på DLCen som er kommet i det siste. Jeg var svært glad da de bestemte seg for å ta med Bruce Springsteen, og Born to run er en meget bra sang jeg liker. Problemet er bare at den ikke har noe særlig gitar i det hele tatt, og den eneste soloen i hele sangen er på sax? Han har veldig mange sanger med bra gitar, så hvorfor ta en uten gitar i det hele tatt? Skal du ta med en sang av Metallica i SingStar velger du jo ikke To Live Is To Die, for eksempel. ;)

Lenke til kommentar

Anesthesia (pulling teeth) er en bass solo, så det hadde ikke vært så veldig logisk å ta den med. Hvorfor spille hele karrieren på gitar når man blir nødt til å vente gjennom den sangen? Skal man spille karrieren på bass blir denne en ren solo, mens resten bare er rytmesanger.

 

Skulle de hatt med enda en instrumental (Orion er med) hadde jeg heller sett de hadde tatt med Call of Ktulu. Det er morsomt å spille den på ekte gitar, men hadde ikke hatt noe imot en Guitar Hero-versjon heller.

Lenke til kommentar
Nå tror jeg ganske sikkert du forhåndbestille hos Spaceworld(i butikken tror jeg)

 

de som bestiller bundle får en ekslusive Lars Ulrich basspedal!

 

spillet kommer 29.mai :( det er leeeeeeeenge!

 

 

Guitar hero : Metallica: Xbox 360 bundle m/ gitar

 

la til bare den linken det er bare å søke på spaceworld ;)

Forhåndsbestilte for 429 på GameStop, jeg. :) Med gitar og spill. :) Litt billigere der kanskje? :p

 

Njaaaash......:p

Lenke til kommentar

Nå har jeg sett noen inlegg med at de tenker over verset i dyers eve, men mens man tråkker i vei, slår aman sjeldent på noe annent

 

Men hvis man skal synge shortest straw, hvordan gjør man det når han synger

Pulled for you

Shortest straw

Pulled for you

Shortest straw osv Da er det liksom "You" og "Shortest" samtidig

Lenke til kommentar
Nå har jeg sett noen inlegg med at de tenker over verset i dyers eve, men mens man tråkker i vei, slår aman sjeldent på noe annent

 

Men hvis man skal synge shortest straw, hvordan gjør man det når han synger

Pulled for you

Shortest straw

Pulled for you

Shortest straw osv Da er det liksom "You" og "Shortest" samtidig

 

Tipper det løser seg ved at man synger "Shortest strou", da man teoretisk kan *nynne* seg gjennom hele Guitar Hero WT så lenge man nynner i riktig toneleie :)

 

Som det sto et sted på nettet: "Rock singers doesn't care much about articulation as much as pitch" (lett omskrevet, husker ikke hvor jeg leste det i farta). GH:WT-plattformen satser altså på at man heller treffer tonen enn at man uttaler ordene korrekt ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...