Kevin1337 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Gleder meg som bare det! Metallica er det desidert råeste bandet ever! Skal kjøpe det dagen det kommer ut! hvis jeg har penger da.. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Tøøøøft! Kjøpes on day uno! Skal prøve GH:WT for første gang i kveld også, så det blir spennende å se om RB-trommene fungerer noe bra på det. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 Aiai, tragiske saker det der gitt. Jeg lukter en ny "GH: Aerosmith"... I tillegg er vel dette basert på Gitar Hero World Tour, som gjør det enda værre. WTF? Fornøyd med låtlisten, gjerne mer 80-talls, men kan ikke klage når man får The Shortest Straw, Thingy, Mercyful Fate-medleyen, Bellz ++ Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 ingen Fade To Black Jo? Lenke til kommentar
EditeD Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hater det nye tap/pulloff systemet som kom i GH:A. Nytter ikke når en har spilt 3'ern. Huff, jaja, GH:Metallica skal kjøpes uansett når det er en av favorittbandene alltime! ^^ Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hater det nye tap/pulloff systemet som kom i GH:A. Nytter ikke når en har spilt 3'ern. Huff, jaja, GH:Metallica skal kjøpes uansett når det er en av favorittbandene alltime! ^^ Wut? Det er ikkje noko nytt, det var GH3 sin versjon som var ny, og ganske håplaus. Alle andre spel har eit betre HOPO-system enn GH3 på grunn av det store tidsvindauga i sistnevnte. Det som irriterer meg er notane med lilla tråd gjennom som gjer det så lett at det er på grensa til å bli keisamt. GH3 var for lett på HOPO, men sjølv om GH:WT er litt vanskelegare trengte dei for pokker ikkje legge inn den møkka der for å gjere det lettare. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Fade to Black Herlig, trenger ikke vite mer Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Dyers Eve på trommer Lenke til kommentar
Kevin1337 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Dyers Eve på trommer Haha, det blir så fett! Gleder meg hardcore xP Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 ingen Fade To Black Jo? Åja, så den ikke jeg, dumme meg Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Men kommer f.eks Turn the Page til å være metallica sin versjon? Eller Bob Seger sin? Vil si at originalen ikke passer såå godt til et GH-spill Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Men kommer f.eks Turn the Page til å være metallica sin versjon? Eller Bob Seger sin?Vil si at originalen ikke passer såå godt til et GH-spill Bob Seger. Sjekk førsteposten Turn the Page er en glimrende cover btw. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) War Ensemble på trommer blir villt, samme med m.a Dyers Eve som nevnt! Og dritkult at Mercyful Fate er med! Endret 28. januar 2009 av Ed Hunter Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Irriterende at Ride the Lightning ikke er med. Det hadde vært blant høydepunktene. Og Mercyful Fate kommer til å bli så bra at jeg kommer til å miste fokus pga all headbangingen. Endret 28. januar 2009 av NightKeeper Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Irriterende at Ride the Lightning ikke er med. Det hadde vært blant høydepunktene. Blackened, Justice og Ride er med i en pakke i Rock Band.. Kanskje de har noen ekslusive rettigheter ellernoe i den duren? At de sangene ikke skal bli gitt ut i et videospill igjen? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Ein oversikt på korleis låtene er fordelt på albumene: Kill Em' All (3) -10% Seek & Destroy Whiplash Hit The Lights Ride The Lightning (4) -14% Fight Fire With Fire For Whom The Bell Tolls Fade To Black Creeping Death Master of Puppets (6) -21% Battery Master of Puppets The Thing That Should Not Be Welcome Home (Sanitarium) Disposable Heroes Orion ...And Justice For All (3) -10% One Dyers Eve The Shortest Straw The Black Album (5) -18% Enter Sandman Sad But True The Unforgiven Wherever I May Roam Nothing Else Matters Load (1) -3% King Nothing Reload (2) -7% Fuel The Memory Remains Garage Inc. (1) -3% Mercyful Fate (Medley) S&M (1) No Leaf Clover St. Anger (1) -3% Frantic Death Magnetic (1) -3% All Nightmare Long Fun Facts 21% of the Metallica set list is composed of Master of Puppets. 57% of the Metallica set list is pre-Black Album Kjelde: Scorehero Endret 28. januar 2009 av Zeph Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Hva faen, jeg hadde faktisk ikke fått med meg at Blackened ikke var med. Jeg tok det som en selvfølgelighet at tidenes beste låt var med. Æsj, fy faen. Håper det kommer noen DLC med mer Metallica til spillet. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Men kommer f.eks Turn the Page til å være metallica sin versjon? Eller Bob Seger sin?Vil si at originalen ikke passer såå godt til et GH-spill Bob Seger. Sjekk førsteposten Turn the Page er en glimrende cover btw. Herlig cover ja Syns nå den hadde passet bedre enn originalen Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Gleder meg mest til å spille War Inside My Head Får bare håpe at kompisen min gidder å kjøpe det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå