Gitarhm Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Noen nøyaktig dato ennå? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Tatt fra Metallicas fanclub, MetClub.. All Metallica Game Streets March 29 in N. America Remember that "first half of 2009" stuff? Well, we actually have a real date for you now for the all 'Tallica Guitar Hero game . . . March 29 in North America for Xbox 360 and Sony Playstation 3, with our friends outside of North America seeing the game in early May. Nintendo Wii and PS2 will follow later in the Spring, also most likely in early May. In case you missed the December news story, Guitar Hero Metallica allows you to play as us in either single instrument or band career game modes in your choice of some famous settings or new venues with in the round staging. Included are 28 Metallica songs along with a few from some of our favs like Alice in Chains, the Foo Fighters, Slayer, Machine Head and Queen. There is also an all new Expert+ difficulty setting featuring two bass drum kick pedals (!!!) along with all the gameplay modes from Guitar Hero World Tour. We've got some fun stuff planned leading up to release, and of course more details and previews of the game, so stay tuned! And if you would like to check out the trailer again, click here. Faen. Edit: Saken ligger også ute på metallica.com, om noen lurer.. Endret 15. januar 2009 av Haakon* Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Går fort til mai da (håper jeg ) Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Går fort til mai da (håper jeg ) Hadde gått fortere til slutten av mars.. -.-' Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 You know it's sad but true! Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (Til de som spiller på Ps3) Tror dere det kommer til å være trofeer? Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Har ikke alle nye Ps3 spill trofeer? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Vi får vel håpe det, men hvis det er en trofee som sier at du må få 5* på alle sangene på expert, tror jeg ikke jeg kommer til å få platinum. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Expert +? Hørtes interessant ut. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Det er vel kun at du kan bruke dobbeltpedal på trommene som er forskjellen. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Høres fortsatt interessant ut. Lenke til kommentar
Guitarman Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Det kommer music studio i GH:M. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Tror dere det kommer noen S&M sanger som bonus songs? Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Full liste av sanger ute nå: Metallica Songs All Nightmare Long Battery Creeping Death Disposable Heroes Dyers Eve Enter Sandman Fade To Black Fight Fire With Fire For Whom The Bell Tolls Frantic Fuel Hit The Lights King Nothing Master of Puppets Mercyful Fate (Medley) No Leaf Clover Nothing Else Matters One Orion Sad But True Seek And Destroy The Memory Remains The Shortest Straw The Thing That Should Not Be The Unforgiven Welcome Home (Sanitarium) Wherever I May Roam Whiplash Other Artists Alice In Chains - No Excuses Bob Seger - Turn The Page Corrosion of Conformity - Albatross Diamond Head - Am I Evil? Foo Fighters - Stacked Actors Judas Priest - Hell Bent For Leather Kyuss - Demon Cleaner Lynyrd Skynyrd - Tuesdays Gone Machine Head - Beautiful Mourning Mastodon - Blood And Thunder Mercyful Fate - Evil Michael Schenker Group - Armed and Ready Motorhead - Ace of Spades Queen - Stone Cold Crazy Samhain - Mother of Mercy Slayer - War Ensemble Social Distortion - Mommy's Little Monster Suicidal Tendencies - War Inside My Head System of a Down - Toxicity The Sword - Black River Thin Lizzy - The Boys Are Back in Town Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Very nice, men desverre ingen Megadeth denne gangen heller. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Aiai, tragiske saker det der gitt. Jeg lukter en ny "GH: Aerosmith"... I tillegg er vel dette basert på Gitar Hero World Tour, som gjør det enda værre. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Haha, for ein latterlig kommentar... Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Så fordi jeg ikke er enig med deg så er det en latterlig kommentar? Jeg forbeholder meg retten til å ha min personlige musikksmak og å uttale det når jeg føler for det. Hva GH:WT angår så har det vært diskutert grundig i både egen tråd (som handler mest om at instrumentene faller i biter), og i GH vs RB tråden. GH:WT er ikke den beste platformen der ute og det vil igjen veie mot GH:Metallica og minske oddsen for at jeg bruker penger på det. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Ingen Ride the Lightning Ellers var det ganske fint selskap. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Ingen Ride the Lightning Ellers var det ganske fint selskap. Ser ut til at de dropper Rock Band-sangene ja, finner heller ikke Blackend eller And Justice for All, disse er jo et must. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå