NightKeeper Skrevet 19. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2009 Pff, Lars er blant de mest tekniske trommisene vi har. Spiller med jazz- og mattesignaturer. ^^ Lenke til kommentar
Gordo Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Mulig jeg suger til å leite, men kan noen gi meg en link ei norsk side der jeg kan kjøpe GH: Metallica m/gitar,trommer og mic? Eller har det ikkje kommet til Norge enda? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Det er vel ikke å få tak i, fåes kun med en gitar. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Nokon som har klart 5 stjerner på Fight Fire With Fire yet? Kun den eg manglar no. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Lett. Basicly TWIE fra GH3 bare med et litt høyere tempo. Soloen er også dritfet å spille. Men du 5* altså War Ensemble før FFWF? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Trommer eller gitar det snakkes om her? Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Lett. Basicly TWIE fra GH3 bare med et litt høyere tempo. Soloen er også dritfet å spille. Men du 5* altså War Ensemble før FFWF? Veit, men slit med å spele hovudriffene skikkeleg. Har klart War Ensemble ja, var noko drit med den og, men gjekk til slutt. Når eg klarte versene (trur eg det var) omtrent perfekt kvar gong og hadde star power ein av gongane var det ikkje så vanskeleg. Soloen på FFWF er dritrå! Einaste songen eg ikkje har klart på GH til no er Devil went to Georgia, dei soloane tek rett og slett knekken på fingrane mine. Edit: Gitar Endret 27. juli 2009 av Zapticon Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 Noen som er mood for litt onlinespilling på 360? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Noen som er mood for litt onlinespilling på 360? Jeg spiller litt i kveld, dvs nå. GT: envio PS: Ikke open NAT, så komplikasjoner kan forekomme. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 noen her som har GH:Metallica på Xboxen og spiller iblant på kveldstid. Spiller gitar, men ikke på expert Legg meg gjerne til i så fall. PlaceboPlatos er gamertagen min. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Strumbaren på gitaren min er herpa. Må jeg ta det med butikken eller med Activision? Syns jeg husker en side fra Activision hvor man kunne klage på instrumentene eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå