Jakoozie Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Men jeg er enig med andre her, GH3, og også 2, er mye vanskeligere enn de nyeste titlene. Metallica er i en annen klasse enn resten av bandspilla, men fortsatt litt for enkelt.Men sånn vil det nok alltid være. Går ut ifra at du ikke spiller ekspert siden du sier dette.. GH:M er vel strengt tatt en del vanskeligere på ekspert enn GH2 og GH3. I hvert fall GH2... Spiller på expert, og står for det jeg sa. GH3 er selvsagt vanskelig, uten at det er nødvendig å forklare noe om det. Men GH2 er nesten like utfordrende, fordi tidsvinduet for notene er MYE strengere, og hammer-ons ikke er så enkelt å mestre her. GH:M er i samme gate som Neversoft sine musikkspill, dvs. veldig tilgivende på timing og rytme. Tror mange er enige her. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Et lite tips til folk som ikke bryr seg om å snyte Activision for litt penger: Den siden som brukes for reklamasjon av ødelagt utstyr i Norge er helt latterlig. Samme serial nummer kan brukes flere ganger og man trenger ikke å sende inn ødelagt utstyr eller noe slikt for å få nytt. Det er faktisk så ille at folk har laget Ebay auksjoner, for å så bare punche inn adressen til kjøperen på denne siden når de har mottatt pengene for "solgt" trommesett. Jeg og et par kompiser sitter med splitter nye Guitar Hero trommesett, og vi har aldri eid et ødelagt sett. Via nett eller ringte du? Bruker denne siden: http://activision.custhelp.com/cgi-bin/act...nduser/home.php? Finnes det noko måte å gjennomføre dette på utan kvittering? Eg sendte inn ein forespørsel og dei ville sjå kvitteringen min. Eg tar alltid vare på kvittaringar, men denne har eg sjølvsagt klart å rote vekk eller legge ein lur plass så eg ikkje skulle miste den. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Whut, trenger du kvittering? Jeg tenkte å få ny gitar, som jeg faktisk har kjøpt men som ikke fungerer, men ikke svarte om jeg har kvittering på julepresanger. Trodde dette skulle være fool-proof jeg ...? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Nettopp kjøpt meg spillet selv (Rundet det co-op hos en kompis for noen mnd siden), og ble overrasket over at jeg klarte War Ensemble på første forsøk, ikke vanskelig i det hele tatt. E: Også overrasket over hvor enkel One var kontra GH3. Var jo ikke på nedenfor grønn på publikumsmåleren engang. Endret 17. juli 2009 av NightKeeper Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Whut, trenger du kvittering? Jeg tenkte å få ny gitar, som jeg faktisk har kjøpt men som ikke fungerer, men ikke svarte om jeg har kvittering på julepresanger. Trodde dette skulle være fool-proof jeg ...? Var difor eg spurte. Eg fekk kontakt med kundeservice i USA, dei informerte om at det var 90 dagars garanti og måtte sjå kvittering for å kunne sende meg nytt. Edit: Fant ut at eg måtte velge "En eller flere av hovedpadsene fungerer ikke i det hele tatt." for å kome direkte til der eg kan skrive inn serienummeret. Må i så fall gjere det med både main pads og cymbalene, er det det du har gjort Jext? Endret 17. juli 2009 av Zeph Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Fikk spillet i går (driter i trommer og mic) og runna det i dag. Meget bra spill, men i grunnen skuffende enkelt. Jeg startet på Medium, men gikk over til Hard halveis ut i første sang og holdt meg der stort sett til siste slutt. Tok selvsagt ikke alle sangene, og sliter litt på de siste. Ikke så mye at jeg ikke klarer de med litt trening, men likevel. Det tok ca et år før jeg klarte One på Hard i GH3, og her pløyde jeg gjennom karrieren på to dager. Hmpf. (edit: satte ned vanskelighetsgraden til Medium på de tre, fire siste sangene jeg spilte) Likte ikke helt måten vi åpner en ny venue på. På slutten hadde jeg to venuer jeg ikke engang hadde begynt på, bortsett fra en sang eller to. Og hva er egentlig poenget med å lage din egen karakter når du stort sett spiller som Metallica? Ja, jeg vet du kan spille sanger fra andre band, og ja, jeg vet dette fokuserer på Metallica, men likevel. Men, men. Alt i alt et meget bra spill jeg kommer til å kose meg med i lang tid fremover. Endret 18. juli 2009 av thecrow77 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Har ikkje runda det før du har klart alle låtene, helst på expert. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Jo, har runda det når jeg er ferdig med karrieren. Det betyr selvsagt ikke at jeg er ferdig med spillet. Er en stor fan av både Metallica og Mercyful Fate, så et Metallica GH med en MF sang vil nok vare noen år, for å si det mildt. Skulle bare ønske vi fikk det motsatte, altså et GH:MF med en Metallica-låt. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Sliter litt med War Ensemble, ellers er det kun 5* runs HERIGÅRN YEAH! Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Etter min mening har du ingen rett til å klage over at et GH-spill er for enkelt uten å ha spilt på expert. Du ville jo heller ikke ha spilt God of War (f.eks) på easy, og deretter klagd på at det er for lett ...? Ellers er jeg enig i at det ikke nødvendigvis er vits å klare alle sangene. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Sikta til meg? Seff expertz her. Endret 19. juli 2009 av E-wok Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Jeg får visst hente dressing snart, for jeg tråkker stadig i salaten av en eller annen grunn. Jeg har ikke sjanse å klare alle sangene på Hard de nærmeste månedene, og Expert tør jeg ikke engang tenke på. Men når det er sagt trenger jeg ikke flere stjerner for å klare karrieren, altså er den over. Er karrieren over har jeg runna spillet. Jeg fikk til og med den Metallica: Outro-videoen for å bevise det. Ergo er spillet (altså karrieren) for enkel. Dette minner meg litt om den kranglingen som foregikk i tråden for film-anmeldelser for en stund siden. Om en film er så vanvittig dårlig at du ikke holder du mer en halve filmen, har du da rett til å anmelde den? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Nei, det har du ikkje. Det blir som å anmelde ei plate og høyre halvparten av låtene. Same sak med Guitar Hero. Alle spel er enkle om du spelar på lettaste vanskeleghetsgrad. Dersom ein som aldri har spelt GH før prøver seg på Beginner på GH:M og runder det ganske enkelt, er spelet då for enkelt? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Om man ikke holder ut mer enn halve platen, hvorfor skulle resten av platen være så mye bedre? Og for den saks skyld, hvorfor vil man høre platen om igjen? Jeg ville sagt den var et makkverk uten like, plassert den i "hyllen for spesiell musikk jeg kanskje hører på senere" (også kjent som søpla) og glemt hele driten. Når det gjelder spill kommer det an på hva man vil ha ut av det. Om man absolutt må klare alle sangene på Expert for å ha klart spillet, må man da også klare alle achivementene? Må man samle samtlige hidden packages og det der i GTA for å ha klart spillet? Må man spille gjennom God of War på alle vanskelighetsgradene for å ha klart det? Personlig mener jeg det er nok å gå gjennom historien på en vanskelighetsgrad som passer for spilleren. Jeg sliter på de siste sangene på Hard, så det er en vanskelighetsgrad som passer meg perfekt. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2009 Sliter litt med War Ensemble, ellers er det kun 5* runs HERIGÅRN YEAH! Ikke dårlig! Du ligger på et par nivåer høyere enn meg gitt Har rundet det på expert, men har ikke sjans i verden på 5* på låter som War Ensemble, Fight Fire With Fire, Dyers Eve etc. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Når det gjelder spill kommer det an på hva man vil ha ut av det. Om man absolutt må klare alle sangene på Expert for å ha klart spillet, må man da også klare alle achivementene? Må man samle samtlige hidden packages og det der i GTA for å ha klart spillet? Må man spille gjennom God of War på alle vanskelighetsgradene for å ha klart det? Joda, kommer jo an på hva man vil ha ut av spillet, men personlig synes jeg det blir litt dumt og kalle et spill "skuffende enkelt" etter å ha spilt igjennom det på den nest vanskeligste vansklighetsgraden. Du sier jo her at GH:M er skuffende enkelt etter at du har spilt igjennom karrieren på hard, og til og med de siste sangene på medium! Gå over på expert så finner du kanskje ut at spillet ikke er så "skuffende enkelt" alikevel? Og ja, jeg har erfaring nok med GH til å si det jeg sier; GH er naturlig nok et helt annet spill når man spiller på expert enn på de andre vanskelighetsgradene. Jeg startet på easy med GH3, og kom meg opp på expert etterhvert på samme spillet, og tok alle sangene (bortsett fra Lou, siste bossen), og har deretter runna GH2, GH:WT, og har spilt igjennom karrieren på GH:M (men har ikke tatt alle sangene der på ennå, spiller mest multiplayer om dagen), og alt det har jeg gjort på expert.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Er vel bare japanere som har det ekstrem-gamer genet i seg som gjør at de fullfører samme spillet 20 ganger for få med seg hver minste achievement og hver eneste gjemte ting i alle spillene. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2009 Noen som er interessert i å spille litt live på 360? GT mitt er espensf, bare å legge til Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Guitar Hero Metallica rocks! Har hatt (og har) så mykje moro med det. Kom igjennom expert + etter litt om og men, og deilig var det! Metallica-songane er faktisk ikkje så vanskelege på trommer, det går berre voldsomt fort til tider. Verre er det å spela Tool eller liknande, er så mykje rare taktar og rytmar at ein blir heilt surrete. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Lars Ulrich er ikke akkurat kjent for å være den mest teknisk-avanserte trommeslageren for å si det slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå