d'espresso Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Dette skal jeg ha på release uansett hva Bare håper det kommer flere sanger fra spesielt Ride, Puppets og Justice (mine favoritt-album).. Tenk dere om de slenger Dyers Eve med der, a. I "Dear mother, dear father"-delen der, med rask rytme, og dobbelpedaler.. Sweet.. Endret 22. desember 2008 av Haakon* Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Gleder meg så sykt, håper den gamle GH:3 gitaren min funker Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Hvorfor kommer ikke slikt heller bare som DLC? Det kunne vært ett basisspill (Guitar Hero 23298) og så DLC: Metallica. DLC: Aerosmith. Samme gjelder Singstar. Hvorfor ikke ha ABBA osv som DLC? Lettere for oss, og egentlig de fleste? Ja. Selger det like mye? Kjempenei. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Fy faen, tenk dere trommene på sangene deres fra 80-tallet. Tenk deg trommene fra St. Anger Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Jeg har allerede gitar, men går det ann å kjøpe trommer alene? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Vel, nei. Ikke ennå. Venter på det samme selv .. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) Lurer på hvordan de har tenkt å løse det med doble basspedaler, håper jeg fortsatt kan bruke mitt RB1-trommesett, funker ikke doublebass på det, kjøper jeg ION Drum Rocker Endret 31. desember 2008 av Kjeksmestern Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Høres kanskje teit ut å si det, men jeg håper vi slipper å spille som Metallica denne gangen. Har ingenting imot GH: Aerosmith som spill, men det var for enkelt for min del. Ikke er jeg en fan av Aerosmith heller. Problemet var at man kun kan spille som Aerosmith i sangene deres, og det ble for ensforming for meg. Det blir spesielt skuffende etter å ha laget egne folk i World Tour. Når det gjelder låtvalget håper jeg på en gjesteopptreden av King Diamond. Run-DMC var jo med i GH: Aerosmith, og det er ikke akkurat en stor hemmelighet at Metallica og Mercyful Fate / King Diamond er gode venner. Skjønt hele Abigail-albumet til King Diamond som én sang er kanskje litt mye å håpe på... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Jeg mente selvfølgelig DLC som i utvidelsespakker.Tenk på det som det Shivering Isles var til Oblivion. Hvorfor skal du som bare vil ha Metallica måtte tvinges til å kjøpe et ekstraspill? Det er jo et argument. Personlig gleder jeg meg ihvertfall. Vilt! Lenke til kommentar
Capria Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 O lykke, dette bare MÅ bli bra :D Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Jeg mente selvfølgelig DLC som i utvidelsespakker.Tenk på det som det Shivering Isles var til Oblivion. Hvorfor skal du som bare vil ha Metallica måtte tvinges til å kjøpe et ekstraspill? Det er jo et argument. Personlig gleder jeg meg ihvertfall. Vilt! Det de kunne ha gjort er å gi ut selve sangene fra GH: Aerosmith, GH: Metallica osv som dlc i tillegg til å gi ut "hele" spillet som eget spill. På det viset kunne de som har World Tour lastet ned kun sangene fra GH: Metallica for en billig penge om det er kun det de er interesset i, og men vi som vil betale litt ekstra (eller ikke har et GH fra før) kunne kjøpt en fysisk kopi av spillet og fått mye mer enn bare sangene. Dessuten mener jeg for øvrig at GH: Aerosmith har en egen gitar, så det blir vel en egen gitar for GH: Metallica også? Jeg har bare en World Tour-gitar, så det hadde vært fristende med enda en gitar med slider-felt... Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 På Rock Band 2 trommene er det fem innganger bak, to for pedaler og tre for cymbaler. Husker ikke hvordan det var på GH4-trommene siden jeg leverte sjiten tilbake etter to dager. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Om Slayer-sangen som skal være med er Angel of Death (håpepå) blir dobbelbassen til trommene GØØØØØØØY! Håper at Fade to Black, Seek & Destroy og Ride the Lightning finner veien til spillet. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Fade to black er en av mine aller største favoritter. Håper inderlig den blir med ja Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg håper i hvert fall på noe jævlig hardt noe. GHWT er så fullstappa med uberkjedelig låter... På tide med litt dudududududududu! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Det blir ikkje vanskeleg uansett så lenge touch-strip funksjonen er der. Det dummaste NS har gjort med GH:WT er akkurat den der. Satch Boogie vart jo såre enkel på grunn av den. Du kan sjølvsagt la være å bruke den, men du kan framleis trykke på knappane utan å måtte strumme eller halde komboen. Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hva er det med at få liker Aerosmith? Jeg synes Aerosmith og GH3 er mye bedre enn World Tour. World Tour er rotete. GH3 og da selvfølgelig GH:A var nesten perfekt! Jeg gleder meg i hvertfall til Metallica, selv om jeg ikke er uber-fan. Men jeg liker musikkspill jævlig godt! Håper det er med en spesiell faceplate til gitaren, da kjøper jeg garantert enda en gitar (selv om jeg nå har 2 GH:WT, 1 X-plorer og 1 Aerosmith gitar). Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Teknisk sett er GH:A det beste som noko gong er laga etter min meining, både på GH og RB2. Desverre likte eg ikkje låtutvalet spesielt godt. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Blir nok spillet som gir meg en grunn for å entre gitar-på-konsoll verden. Birger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå