Gå til innhold

Guitar Hero: Metallica - Diskusjonstråd.


NightKeeper

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høres kanskje teit ut å si det, men jeg håper vi slipper å spille som Metallica denne gangen. Har ingenting imot GH: Aerosmith som spill, men det var for enkelt for min del. Ikke er jeg en fan av Aerosmith heller. Problemet var at man kun kan spille som Aerosmith i sangene deres, og det ble for ensforming for meg. Det blir spesielt skuffende etter å ha laget egne folk i World Tour. ;)

 

Når det gjelder låtvalget håper jeg på en gjesteopptreden av King Diamond. Run-DMC var jo med i GH: Aerosmith, og det er ikke akkurat en stor hemmelighet at Metallica og Mercyful Fate / King Diamond er gode venner. Skjønt hele Abigail-albumet til King Diamond som én sang er kanskje litt mye å håpe på... :p

Lenke til kommentar
Jeg mente selvfølgelig DLC som i utvidelsespakker.

Tenk på det som det Shivering Isles var til Oblivion.

Hvorfor skal du som bare vil ha Metallica måtte tvinges til å kjøpe et ekstraspill? Det er jo et argument.

 

Personlig gleder jeg meg ihvertfall. Vilt!

 

Det de kunne ha gjort er å gi ut selve sangene fra GH: Aerosmith, GH: Metallica osv som dlc i tillegg til å gi ut "hele" spillet som eget spill. På det viset kunne de som har World Tour lastet ned kun sangene fra GH: Metallica for en billig penge om det er kun det de er interesset i, og men vi som vil betale litt ekstra (eller ikke har et GH fra før) kunne kjøpt en fysisk kopi av spillet og fått mye mer enn bare sangene. Dessuten mener jeg for øvrig at GH: Aerosmith har en egen gitar, så det blir vel en egen gitar for GH: Metallica også? Jeg har bare en World Tour-gitar, så det hadde vært fristende med enda en gitar med slider-felt... ;)

Lenke til kommentar

Det blir ikkje vanskeleg uansett så lenge touch-strip funksjonen er der. Det dummaste NS har gjort med GH:WT er akkurat den der.

 

Satch Boogie vart jo såre enkel på grunn av den. Du kan sjølvsagt la være å bruke den, men du kan framleis trykke på knappane utan å måtte strumme eller halde komboen.

Lenke til kommentar

Hva er det med at få liker Aerosmith? Jeg synes Aerosmith og GH3 er mye bedre enn World Tour. World Tour er rotete. GH3 og da selvfølgelig GH:A var nesten perfekt!

 

Jeg gleder meg i hvertfall til Metallica, selv om jeg ikke er uber-fan. Men jeg liker musikkspill jævlig godt! :p Håper det er med en spesiell faceplate til gitaren, da kjøper jeg garantert enda en gitar (selv om jeg nå har 2 GH:WT, 1 X-plorer og 1 Aerosmith gitar).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...