E-wok Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Dødsdårlig tilbud. Trommer, mic og en ekstra gitar er garantert billigere å finne på en EB Games/Gamestop-butikk. Når folk leverer tilbake WT-pakka si f.eks, separerer de det og selger det hver for seg. Så jeg tror ikke det skal være noe problem å finne billig brukt. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Altså, dårlig tilbud er det ikke. Gamestop tar inn hele pakken for lnesten 1000,- Så det er et bra tilbud. Vennen din kunne like greit solgt den til Gamestop. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Dere misforsto, jeg kjøper ikke brukt fra han, han kjenner en som kan skaffe meg det ubrukt for 1000 fordi han jobber i en eller annen butikk. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Kjøpte nettopp gh trommer, litt flimsy kvalitet, men nøgd ellers. Kosta vel 900 kr på Gamestop. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Bare meg som sliter med å finne folk å spille med online? Gjelder PS3. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Noen andre her som syntes at guitaren som f0lger med er tilnermet ubrukelig? Skikkelige trege knapper og strumbaren er ogsaa skikkelig hard/seig. Angrer skikkelig paa kj0pet naa. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 Noen andre her som syntes at guitaren som f0lger med er tilnermet ubrukelig? Skikkelige trege knapper og strumbaren er ogsaa skikkelig hard/seig. Angrer skikkelig paa kj0pet naa. Ikke prøvd den, men regner med at det er samme type som World Tour-gitaren? Foretrekker GH3-gitaren, er trofast mot den. Helt klart den beste. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Min GH:M-gitar ser ut til å være identisk med GH:WT-gitaren. Hard og seig er det siste den er. Ein liten modifikasjon kjem eg til å gjere, men den fungerer greit. Lenke til kommentar
Gordo Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Noen som veit når/om det kommer fulle pakker med GH Metallica? Altså trommer, gitarer og mikrofon? Eg har i allefall ikkje funne da endå Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Har et merkelig problem med GH:M, har seg slik at jeg ikke kommer lengre enn til "Click a button to continue" - spillet har fungert strålende tidligere. Det har heller ikke skjedd noe fysisk med spillet, 100% ripefri. Starter spillet, introene og alt spiller fint, kommer til Click a but.. menyen, PS3'en laster, men etter en stund kommer jeg tilbake til Click a button-menyen - any ideas anyone? Alle andre spill fungerer fint. Guitar Hero: World Tour også. Eneste forskjellen fra tidligere eg har spilt, og etter er at eg måtte tilbakestille PS3'en til standardinnstillinger pga. at eg flyttet den fra en HD-tv, til en eldre TV en liten periode. Har ikke fått prøvd spillet på en annen PS3 enda. EDIT: Ok, .. så det fungerer på andre PS3'er, og min egen når jeg lager en ny bruker. Strange anyone? Endret 25. juni 2009 av Jarek Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Bare meg som sliter med å finne folk å spille med online? Gjelder PS3. Jeg finner heller ikke så mange... Det er nesten aldri noen vokalister Noen andre her som syntes at guitaren som f0lger med er tilnermet ubrukelig? Skikkelige trege knapper og strumbaren er ogsaa skikkelig hard/seig. Angrer skikkelig paa kj0pet naa. Jeg også Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Har satt opp eit Roland trommesett til konsollen no. Ein verden av forskjell, som venta. Jallagreiene til Activision blir aldri det same igjen. Lenke til kommentar
bas Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 ^^ Interessant, fortell gjerne litt mer om dette. Hvordan gjøres det, er det 100% kompatibelt, hva trenger man, er det dyrt osv. ? Lenke til kommentar
Jext Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Et lite tips til folk som ikke bryr seg om å snyte Activision for litt penger: Den siden som brukes for reklamasjon av ødelagt utstyr i Norge er helt latterlig. Samme serial nummer kan brukes flere ganger og man trenger ikke å sende inn ødelagt utstyr eller noe slikt for å få nytt. Det er faktisk så ille at folk har laget Ebay auksjoner, for å så bare punche inn adressen til kjøperen på denne siden når de har mottatt pengene for "solgt" trommesett. Jeg og et par kompiser sitter med splitter nye Guitar Hero trommesett, og vi har aldri eid et ødelagt sett. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 ^^ Interessant, fortell gjerne litt mer om dette. Hvordan gjøres det, er det 100% kompatibelt, hva trenger man, er det dyrt osv. ? Det kosta vel 10 000 kroner, så litt dyrt ja. Fungerer 100% ja, kopla til MIDI-porten på GH-trommene. Brukar det på RB1/2 utan problem og. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) Et lite tips til folk som ikke bryr seg om å snyte Activision for litt penger: Den siden som brukes for reklamasjon av ødelagt utstyr i Norge er helt latterlig. Samme serial nummer kan brukes flere ganger og man trenger ikke å sende inn ødelagt utstyr eller noe slikt for å få nytt. Det er faktisk så ille at folk har laget Ebay auksjoner, for å så bare punche inn adressen til kjøperen på denne siden når de har mottatt pengene for "solgt" trommesett. Jeg og et par kompiser sitter med splitter nye Guitar Hero trommesett, og vi har aldri eid et ødelagt sett. Via nett eller ringte du? Endret 1. juli 2009 av E-wok Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Fanken så vanskelig Master of Puppets skulle være da Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Hæ? Puppets vanskelig? Hvilken vanskelighetsgrad spiller du på? Trikset for meg for å greie sangen er å spare starpower helt til det partiet med kjapp dobbel basstromme, og da går det alltid helt strålende. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Et lite tips til folk som ikke bryr seg om å snyte Activision for litt penger: Den siden som brukes for reklamasjon av ødelagt utstyr i Norge er helt latterlig. Samme serial nummer kan brukes flere ganger og man trenger ikke å sende inn ødelagt utstyr eller noe slikt for å få nytt. Det er faktisk så ille at folk har laget Ebay auksjoner, for å så bare punche inn adressen til kjøperen på denne siden når de har mottatt pengene for "solgt" trommesett. Jeg og et par kompiser sitter med splitter nye Guitar Hero trommesett, og vi har aldri eid et ødelagt sett. Via nett eller ringte du? Bruker denne siden: http://activision.custhelp.com/cgi-bin/act...nduser/home.php? Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Hæ? Puppets vanskelig? Hvilken vanskelighetsgrad spiller du på? Trikset for meg for å greie sangen er å spare starpower helt til det partiet med kjapp dobbel basstromme, og da går det alltid helt strålende. Unnskyld da, wonderkid Jeg spiller mest på hard, og endel på expert. Puppets however, får jeg ikke til å flyte, og gjennomføringen blir halsende. Fullfører jo, men ikke med stil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå