Wiciwato Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 jeg skal kjøpe dette i morra (på GameStop med innbytte). Håper de har fler igjen, da. Blir nok morro! Argh argh! Jeg har også lyst på det! Det så jo ut som et knalltilbud. 500 kroner pluss at du får lov til å bli kvitt de fryktelige, gamle slitne spilla du ikke trenger. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Jepp, som sagt så tok jeg det siste på Sørlandssenteret til 360 (er det ikke det du har?). Du kan jo ringe til Gamestop i Markens gade og høre om de har fler hvis du vil ha spillet (det bør du ) Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) Første jeg gjorde i morrest (selv om jeg var litt fyllesjuk), var å kle på meg og tasse bort på lokale butikk/postkontor, kjøpe egg, bacon og hente GH:Metallica-pakken min. Litt skuffende at basstrommepedalen ikke var med. Noen andre som har forhåndsbestilt som fikk den med i pakken? (Fra Spaceworld). MEN: Jeg har glist fra øre til øre i dag. Jeg var faktisk tidvis svett, fordi jeg sto og rocka i stua (så sikkert jævlig lur ut, btw) mens jeg spilte. En del av låtene var jo INSANO på gitar, selv på medium. Men jeg dro meg gjennom karrieren, og så venter trommedelen i morra. Er det noen som har erfaring med å bruke egne trommestikker på GH:WT-settet? Jeg har stikker liggende som jeg synes er bedre å spille med, men de er 16 3/4" istedet for 16" som standard-stikkene er, samt at de er tyngre (jeg har hickory-stikker, og jeg tror standardstikkene er maple eller rosewood, uten at jeg skal si det for sikkert). Jeg tenker i forhold til å slå settet til helvete, men jeg føler jeg har mer kontroll med de stikkene jeg er vant til, og det kan sikkert være greit når man kommer litt ned i settlistene og skal spille Kill 'Em All eller Ride The Lightning-låtene... Addendum: Jeg så over trophy-lista, og er det bare jeg som stusser over at det er bare ETT gold trophy, og 12 silver trophies? Og "Complete a song with every band member on Expert, 4-man band" er bare bronze? Endret 24. mai 2009 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Jeg tror ikke jeg har fått med noen ekstra trommepedal fra GameStop... :/ Hvis du bruker egne trommestikker, er det best ja. Jeg stjålte broren min sine.. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Hvis noen vil være med å spille så er gametagen min Knewt01. Jeg spiller på X360. Spiller helst gitar og bass på hard. Trommer på easy. Jeg synger ikke. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Gamestop i Kristiansand har stengt på søndag, ikke sant? For da har jeg kanskje en ekstremt bitteliten sjangs til å få tak i godteriposen jeg og. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2009 Gamestop i Kristiansand har stengt på søndag, ikke sant? Regner med det ja. Møkkabutikk forøvrig. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Haha. Har vondt i begge håndledda etter for mye Guitar Hero. Tydeligvis har jeg ikke optimal teknikk. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Eg har ikkje spelt på fleire månader, så eg klarer meg ikkje så lenge om gongen. I dag vart det stopp etter Fade To Black, soloen fekk venstrehanda til å gå i spasmer. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Begynner nesten å få taket på tromming også nå. Bare ikke stortromma. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Første gang jeg spiller med trommer, var overraskende gøy! Startet på medium, akkurat passe for meg hvertfall. Ble en tur i dusjen rett etter jeg hadde tatt noen sanger, for dette var slitsomt og den varmen her hjelper ikke på heller. Gleder meg til jeg tar expert =D Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Nå klarte jeg og trommer MED stortromma på Medium. Gøy når man nesten får det til. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Eg har ikkje spelt på fleire månader, så eg klarer meg ikkje så lenge om gongen. I dag vart det stopp etter Fade To Black, soloen fekk venstrehanda til å gå i spasmer. Det er verdt det etter den soloen Er ekstremt sår i fingrene, jeg. Og jeg har ikke kommet halveis nedover på lista engang.. Gleder meg til resten, er jo en nytelse dette spillet Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Jeg har såvidt begynt på career-mode. Har tatt litt på alle instrumentene, liksom. Ellers har jeg spilt mest online. Er det bare meg eller blir GH vanskeligere og vanskeligere? På GH 1 og 2 klarte jeg nesten alle på expert, mens nå er jo expert omtrent umulig. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Om du klarte Jordan på ekspert så er du god. Har vell blitt sagt at 3ern var den vanskeligste? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Jeg har såvidt begynt på career-mode. Har tatt litt på alle instrumentene, liksom. Ellers har jeg spilt mest online. Er det bare meg eller blir GH vanskeligere og vanskeligere? På GH 1 og 2 klarte jeg nesten alle på expert, mens nå er jo expert omtrent umulig. Om du klarte GH2 så forstår eg ikkje kvifor du skulle ha problem med GH3, WT og M. Mange vanskelege låter på GH2. Om du klarte Jordan på ekspert så er du god. Har vell blitt sagt at 3ern var den vanskeligste? Eg vil påstå at GH3 er det vanskelegaste ja. HOPO-ene er lettare på GH3, men låtene er såpassa vanskelege at det likevel ikkje blir lettare. Eg har ikkje gått gjennom heile GH:M endå, men trur nok det blir GH3 som vanskelegast og så GH:M på andreplass. WT var skuffande lett. Det blir vanskelegare å vurdere når ein har spelt lenge på Expert, men GH3 har låter eg ikkje garantert klarer sjølv no. Der har riktignok GH2 sine utfordrarar og i Jordan, Freebird, Hangar 18 og eit par andre. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Zeph, spiller du på 360 eller PS3? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Hmm. Mulig jeg husker feil. Klarte ikke ALLE på GH2, men tror jeg tok rundt halvparten før jeg ga meg. Solgte det også sammen med PS2. GH1 er jeg hvertfall ganske sikker på at jeg klarte nesten alle (3-4 stykker jeg ikke klarte). Nå har ikke jeg spilt på leeenge, så det er nok også derfor jeg sliter med GH:M. Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Haha. Har vondt i begge håndledda etter for mye Guitar Hero. Tydeligvis har jeg ikke optimal teknikk. Hehe, jeg også.. Må vel legge meg i hardtrening igjen.. Legger deg til på Xbox Live jeg, spiller for det meste Gitar og bass her også, hard. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Ok. Bør bli begrenset med spilling for min del fremover, da. Har muntlig eksamen og sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå