Gå til innhold

Guitar Hero: Metallica - Diskusjonstråd.

NightKeeper

Anbefalte innlegg

jeg skal kjøpe dette i morra (på GameStop med innbytte). Håper de har fler igjen, da. Blir nok morro!

Argh argh! Jeg har også lyst på det! Det så jo ut som et knalltilbud. 500 kroner pluss at du får lov til å bli kvitt de fryktelige, gamle slitne spilla du ikke trenger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Første jeg gjorde i morrest (selv om jeg var litt fyllesjuk), var å kle på meg og tasse bort på lokale butikk/postkontor, kjøpe egg, bacon og hente GH:Metallica-pakken min.

Litt skuffende at basstrommepedalen ikke var med. Noen andre som har forhåndsbestilt som fikk den med i pakken? (Fra Spaceworld).

MEN: Jeg har glist fra øre til øre i dag. Jeg var faktisk tidvis svett, fordi jeg sto og rocka i stua (så sikkert jævlig lur ut, btw) mens jeg spilte. En del av låtene var jo INSANO på gitar, selv på medium. Men jeg dro meg gjennom karrieren, og så venter trommedelen i morra.

Er det noen som har erfaring med å bruke egne trommestikker på GH:WT-settet? Jeg har stikker liggende som jeg synes er bedre å spille med, men de er 16 3/4" istedet for 16" som standard-stikkene er, samt at de er tyngre (jeg har hickory-stikker, og jeg tror standardstikkene er maple eller rosewood, uten at jeg skal si det for sikkert). Jeg tenker i forhold til å slå settet til helvete, men jeg føler jeg har mer kontroll med de stikkene jeg er vant til, og det kan sikkert være greit når man kommer litt ned i settlistene og skal spille Kill 'Em All eller Ride The Lightning-låtene...

Addendum: Jeg så over trophy-lista, og er det bare jeg som stusser over at det er bare ETT gold trophy, og 12 silver trophies? Og "Complete a song with every band member on Expert, 4-man band" er bare bronze?

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Første gang jeg spiller med trommer, var overraskende gøy! Startet på medium, akkurat passe for meg hvertfall. Ble en tur i dusjen rett etter jeg hadde tatt noen sanger, for dette var slitsomt og den varmen her hjelper ikke på heller. Gleder meg til jeg tar expert =D

Lenke til kommentar
Eg har ikkje spelt på fleire månader, så eg klarer meg ikkje så lenge om gongen. I dag vart det stopp etter Fade To Black, soloen fekk venstrehanda til å gå i spasmer.

Det er verdt det etter den soloen :wee:

Er ekstremt sår i fingrene, jeg. Og jeg har ikke kommet halveis nedover på lista engang.. Gleder meg til resten, er jo en nytelse dette spillet :)

Lenke til kommentar

Jeg har såvidt begynt på career-mode. Har tatt litt på alle instrumentene, liksom. Ellers har jeg spilt mest online.

Er det bare meg eller blir GH vanskeligere og vanskeligere? På GH 1 og 2 klarte jeg nesten alle på expert, mens nå er jo expert omtrent umulig.

Lenke til kommentar
Jeg har såvidt begynt på career-mode. Har tatt litt på alle instrumentene, liksom. Ellers har jeg spilt mest online.

Er det bare meg eller blir GH vanskeligere og vanskeligere? På GH 1 og 2 klarte jeg nesten alle på expert, mens nå er jo expert omtrent umulig.

Om du klarte GH2 så forstår eg ikkje kvifor du skulle ha problem med GH3, WT og M. Mange vanskelege låter på GH2.

Om du klarte Jordan på ekspert så er du god. Har vell blitt sagt at 3ern var den vanskeligste?

Eg vil påstå at GH3 er det vanskelegaste ja. HOPO-ene er lettare på GH3, men låtene er såpassa vanskelege at det likevel ikkje blir lettare. Eg har ikkje gått gjennom heile GH:M endå, men trur nok det blir GH3 som vanskelegast og så GH:M på andreplass. WT var skuffande lett. Det blir vanskelegare å vurdere når ein har spelt lenge på Expert, men GH3 har låter eg ikkje garantert klarer sjølv no. Der har riktignok GH2 sine utfordrarar og i Jordan, Freebird, Hangar 18 og eit par andre.

Lenke til kommentar

Hmm. Mulig jeg husker feil. Klarte ikke ALLE på GH2, men tror jeg tok rundt halvparten før jeg ga meg. Solgte det også sammen med PS2. GH1 er jeg hvertfall ganske sikker på at jeg klarte nesten alle (3-4 stykker jeg ikke klarte). Nå har ikke jeg spilt på leeenge, så det er nok også derfor jeg sliter med GH:M. :wee:

Lenke til kommentar
Haha. Har vondt i begge håndledda etter for mye Guitar Hero. Tydeligvis har jeg ikke optimal teknikk. :wee:

Hehe, jeg også.. :p Må vel legge meg i hardtrening igjen.. :p Legger deg til på Xbox Live jeg, spiller for det meste Gitar og bass her også, hard.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...