Gå til innhold

Guitar Hero: Metallica - Diskusjonstråd.


NightKeeper

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hø, pussig, etter en mail til nettsjefen til SW, så "plutselig" ble ordren min oppdatert med sendingsnummer.

 

(Det enda mer pussige er at pakken min visstnok ble avsendt den 19. og befinner seg på omlastningsterminalen her i byen pr kl 11 i dag formiddag)

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar
How so?

 

Eg bytta inn 4 spel og kjøpte det for 499,-

Brukte GameStop dealen, jeg og :)

 

Jeg hadde bare et spill jeg ville bytte inn, så jeg kjøpte 3 spill på Siba til 99 kr pr. stykk. 297 kr for det.

Så bytta jeg inn de tre spillene, pluss Guitar Hero 2. Jeg hadde allerede et gavekort på 412 kr på GameStop, og så skulle jeg betale 499, så blei det 87 kr ekstra, og et tomt gavekort. Jeg har da hittil brukt 384 kr på alt. Jeg pakker så opp complete band-packen i butikken, tar ut World Tour-spillet, og bytter det inn (siden jeg har det fra før), jeg får da 256 kr for det.

384 - 256 = 128 kr.

 

Så hele greia kosta meg et spill, og 128 kr. Grunnen til at jeg hadde gavekortet var at da GH: World Tour kom ut, benyttet jeg meg av tilbudet GameStop hadde på solo-packen, bytte inn to spill og betale 99, tror jeg det var. Gitaren blei ødelagt, og de hadde ikke flere gitarer igjen, så da ga han meg et gavekort på 900 kroner i stedet :)

 

Så.. En stor takk til GameStop :D:p

Lenke til kommentar

Eg hadde tenkt å bytte inn GH:WT, men hadde det ikkje her når eg kjøpte. Bytta inn Fear, Fear Files, NFS:MW og Bioshock.

 

Desse innbyttetilbodene til Gamestop er geniale. No har eg snart nok gitarer. Har 2 GH3-gitarer og 3 GH:WT-gitarer. Alle fungerer perfekt, bortsett frå den eine GH3-gitaren som er oversensitiv.

Fyrste gong eg prøver trommer, går greit på medium, men det er ikkje lett.

Det kommer sikkert. Hvis du er god på gitar er sjansene for at du blir god på trommer store.

Det går ganske greit så langt, slit litt når det går fram og tilbake på alle trommene. Slit og med timinga på basspedalen, men det kjem vel. Er ikkje alltid like lett å spele på medium sidan så mange slag mangler. Takten blir treigare enn den egentleg er.

 

Gitaren har eg kontroll på. Prøvde først med HS3 på trommene, men trur eg like godt kan ta HS4 med ein gang sånn at det går like fort som på gitar, ellers kan det fort bli rot.

 

Edit: Eg ser at Neversoft ikkje er lei trippelakkordar endå, ref. No Excuses. :p

Alice in Chains har låter som kunne passa betre, men trommene på No Excuses er ganske tøffe.

 

No har eg berre RB1, RB2, GH:WT og GH:M å fullføre trommer på. Dårleg timing å kjøpe sånt på våren. :hmm:

Bra at dei har putta inn stjerner i HUD-en, greit å følge med på når ein er på jakt etter 5*.

 

Eg kjem sikkert til å kjøpe GH:GH eller kva det no vart kalla. Kunne tenkt meg ein del av låtene frå GH2, der er det mykje bra.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...