Gitarhm Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) For alle som spiller på ps3, sjekk ut trofeene http://www.ps3trophies.org/game/guitar-her...llica/trophies/ Veldig mange skjulte trofeer ass Endret 10. april 2009 av Arhm Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jaja, men for de som ikke har det ennå Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Herlig så digg det var å spille bass på dette spillet. Mye bedre enn World Tour føler jeg, mange av låtene av World Tour er noe dritt. Å jeg likte ikke Metallica etter ungdomskolen da jeg var kjempefan. Metallica er et band som passer like godt inn i Guitar Hero-spill som Aerosmith, om ikke bedre inn enn Aerosmith. Bare tatt gjennom et par låter før jeg drar på jobb nå. Ikke noe særlig forandring fra World Tour, men en god forandring. Hvis noen vil game med meg på Live; GT: Empire of Maury Lenke til kommentar
Guitarman Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 blir med på psn.. hvis du har det til ps3 da Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Med Live og GT mener han nok 360. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 Da var spillet rundet sammen med en kompis. Tok ca. 5 og en halv time fra første låt til siste låt. Overaskende enkelt. Eneste som bød på småproblemer var War Ensemble og Dyers Eve. Tingen med War Ensemble er at jeg ikke fikk helt tak på strummingen, selv om jeg strummet som om jeg hadde satan i hælene. Tingen var å holde nede grønn konstant. Liten bug der muligens. Dyers Eve eneste vi whipet på, 92 %, før den satt. Og det var bassisten sin skyld Bass har også tatt seg veldig opp på dette spillet. I World Tour var det veldig monotont og ensidig, her er det mye bedre, og mye vanskeligere. Battery, Dyers Eve, War Ensemble etc. Tøft som faen, samt hardt. Jeg må si jeg fikk ståpels av å spille Orion på bass. Alt i alt et kanonspill, mange lysår over GH Aerosmith. Alt er bedre. Man skulle tro det var GH 5 man spilte, og ikke et ekspansjons-spill. Eneste jeg savner er enkelte Metallica-låter som Ride the Lightning, Blackened, AJFA ++. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Alt i alt et kanonspill, mange lysår over GH Aerosmith. Alt er bedre. Man skulle tro det var GH 5 man spilte, og ikke et ekspansjons-spill. Eneste jeg savner er enkelte Metallica-låter som Ride the Lightning, Blackened, AJFA ++. Disse er på rock band eller er mulig å få ta i der. Vil tro det er derfor de ikke er på GH:M Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Trygt å bestille dette fra videogamesplus.ca? Hørt dem har begynt å skjekke pakker fra VGP (feil verdimerking) Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 hat forhåndsbestilt på game ^^) Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Trygt å bestille dette fra videogamesplus.ca? Hørt dem har begynt å skjekke pakker fra VGP (feil verdimerking) Fikk spillet fra VGP i dag. Istedet for å bare skrive "Toy gift $20", har dem nå begynt å sende falsk invoice. Dvs, kvittering på at du har betalt 30 canadiske dollar, som er under 200kr. Har aldri vært så trygt som nå å bestille derfra. Endret 15. april 2009 av RRhoads Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg fikk ikke noe toll heller, var deilig å få spillet rett i postkassa litt over en uke etter jeg bestilte det, i tilegg var det lørdagen før påske. Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Trygt å bestille dette fra videogamesplus.ca? Hørt dem har begynt å skjekke pakker fra VGP (feil verdimerking) Fikk spillet fra VGP i dag. Istedet for å bare skrive "Toy gift $20", har dem nå begynt å sende falsk invoice. Dvs, kvittering på at du har betalt 30 canadiske dollar, som er under 200kr. Har aldri vært så trygt som nå å bestille derfra. Ok, Er dette noe man må si ifra om, eller gjør de det uansett? edit: Har bestilt fra VGP nå, får håpet jeg også slipper unna toll Endret 17. april 2009 av SaReX Lenke til kommentar
xdye Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Funker det å bruke GH3-gitaren fra x360 til GH:M? Lenke til kommentar
huggy Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Funker det å bruke GH3-gitaren fra x360 til GH:M? Ja. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Aerosmith-gitaren også, hvis noen skulle lure. Rockband 1 gitaren og. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Nå har jeg sett på noen videoer på Utube, og har lagt merke til at på trommene noen gang har 5 knapper og noen gang har 4. Jeg skjønner jo at de bruker fra Gh wt og rb, men blir det ikke vanskeigere med wt trommene da? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Jo, men utviklerne måtte gjøre det spillbart for begge trommesettene. Hvis du mener World Tour da.. Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Yes. Da fikk jeg spillet idag :-) Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Dere som har forhåndsbestillt; hvor har dere gjort det? Og hvor bør man gjøre det, med tanke på leveranse, pris etc? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå