Gå til innhold

Guitar Hero: Metallica - Diskusjonstråd.


NightKeeper

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herlig så digg det var å spille bass på dette spillet.

 

Mye bedre enn World Tour føler jeg, mange av låtene av World Tour er noe dritt. Å jeg likte ikke Metallica etter ungdomskolen da jeg var kjempefan. Metallica er et band som passer like godt inn i Guitar Hero-spill som Aerosmith, om ikke bedre inn enn Aerosmith.

 

Bare tatt gjennom et par låter før jeg drar på jobb nå. Ikke noe særlig forandring fra World Tour, men en god forandring.

 

Hvis noen vil game med meg på Live; GT: Empire of Maury :)

Lenke til kommentar

Da var spillet rundet sammen med en kompis. Tok ca. 5 og en halv time fra første låt til siste låt. Overaskende enkelt. Eneste som bød på småproblemer var War Ensemble og Dyers Eve.

 

Tingen med War Ensemble er at jeg ikke fikk helt tak på strummingen, selv om jeg strummet som om jeg hadde satan i hælene. Tingen var å holde nede grønn konstant. Liten bug der muligens. Dyers Eve eneste vi whipet på, 92 %, før den satt. Og det var bassisten sin skyld :)

 

Bass har også tatt seg veldig opp på dette spillet. I World Tour var det veldig monotont og ensidig, her er det mye bedre, og mye vanskeligere. Battery, Dyers Eve, War Ensemble etc. Tøft som faen, samt hardt. Jeg må si jeg fikk ståpels av å spille Orion på bass.

 

Alt i alt et kanonspill, mange lysår over GH Aerosmith. Alt er bedre. Man skulle tro det var GH 5 man spilte, og ikke et ekspansjons-spill. Eneste jeg savner er enkelte Metallica-låter som Ride the Lightning, Blackened, AJFA ++.

Lenke til kommentar
Alt i alt et kanonspill, mange lysår over GH Aerosmith. Alt er bedre. Man skulle tro det var GH 5 man spilte, og ikke et ekspansjons-spill. Eneste jeg savner er enkelte Metallica-låter som Ride the Lightning, Blackened, AJFA ++.

Disse er på rock band eller er mulig å få ta i der. Vil tro det er derfor de ikke er på GH:M

Lenke til kommentar
Trygt å bestille dette fra videogamesplus.ca?

Hørt dem har begynt å skjekke pakker fra VGP (feil verdimerking)

 

 

Fikk spillet fra VGP i dag. Istedet for å bare skrive "Toy gift $20", har dem nå begynt å sende falsk invoice. Dvs, kvittering på at du har betalt 30 canadiske dollar, som er under 200kr. Har aldri vært så trygt som nå å bestille derfra.

Endret av RRhoads
Lenke til kommentar
Trygt å bestille dette fra videogamesplus.ca?

Hørt dem har begynt å skjekke pakker fra VGP (feil verdimerking)

 

 

Fikk spillet fra VGP i dag. Istedet for å bare skrive "Toy gift $20", har dem nå begynt å sende falsk invoice. Dvs, kvittering på at du har betalt 30 canadiske dollar, som er under 200kr. Har aldri vært så trygt som nå å bestille derfra.

 

Ok, Er dette noe man må si ifra om, eller gjør de det uansett?

 

edit: Har bestilt fra VGP nå, får håpet jeg også slipper unna toll :devil:

Endret av SaReX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...