Kjeksmestern Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Full combo, altså 100% treff på alle noter på en sang. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Da var hele spillet FCed. Tok 2 dager eller noe... Gjett hvem som tok One først. Lenke til kommentar
Guitarman Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 one var vel den siste sangen som ble FCet på GH:3 og GH:M? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 one var vel den siste sangen som ble FCet på GH:3 og GH:M? Ja, i hvert fall GH3. Sett bort i fra DLC. Ganske forenklet i GH:M da. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Phenom med FGFC på to og en halv dag. JLC hadde spillet en uke før Phenom, men har ikke FC alle enda. Viser i alle fall hvem som er sjefen på GH for øyeblikket. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hadde vært morsom om neste GH hadde fått en ny vanskelighetsgrad: Easy Medium Hard Expert Expert + Even Phenom can't FC this... Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Nokon som har bestillt dette frå statene eller asia? Lenke til kommentar
Guitarman Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 har bestillt fra canada ^^, Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 har bestillt fra canada ^^, Er det regionsfritt? Og både til 360 og PS3? Hvor mye blir frakten på? Lenke til kommentar
Rinoa Heartilly Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Lurer på om Danny Johnson (aka GHP, aka Phenom, aka Guitar Hero Phenom osv.) synes at GH:M var verdt pengene, hehe. Han fikk sikkert mye glede av det på 2 dager ja, og selv om han selfølgelig kan spille det så mye han vil er det nok ikke det samme etter å ha fått FCet alle sangene. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Play-Asia har iallefall regionsfrie utgåver av GH:M i nettbutikken. Frakten er ikkje så gale heller meiner eg. Lenke til kommentar
Guitarman Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 alle ps3 spill er regionsfrie. Jeg kjøpte min fra http://www.videogamesplus.ca/ se her, har de en regionsfri 360 utgave: http://www.videogamesplus.ca/product_info....oducts_id=15391 både ps3 og 360 versjonen koster 69.99 cdn = 371,50 kr. pluss frakt blir det vel litt over 400 kr. Lenke til kommentar
Hestemannen Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Har noen enkle spørsmål om Guitar Hero. Om jeg kjøper Guitar Hero World Tour KUN med gitar, kan jeg kjøpe enda en gitar senere og ha duell og sånt? "2-player" om dere skjønner? Og dette metallica spillet. Er det mulig å spille det med de gitarene jeg kjøper for GH4? Eller er metallica allerede et GH4 spilL? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Gitarene fra World Tour funker fint på GH:M. Og ja, du kan kjøpe ny gitar senere Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Gleder meg til enten torsdag eller fredag. Får GH: Metallica en av disse dagene. Skaffa meg også en Rockband mic i dag siden jeg ikke hadde noe ordentlig mic til enten Rockband eller Guitar Hero. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Korleis går det med GH:WT-trommesettet om dagen? Lurer på å kjøpe eitt, men er det problemer framleis? Edit: Finnes forresten trommene standalone? Endret 7. april 2009 av Zeph Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Du må bare håpe du er heldig med det settet du kjøper. 3 kompiser inkludert meg har trommesettet og det er kun mitt som funker perfekt. Men det er vel bare å bytte hvis du ikke er fornøyd. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Har spilt det nå, og det er bare lattelig vanskelig. Kan ikke skjønne at det er mulig å spille noen av de sangene på expert, Slayer f.ex. er rimelig håpløs. Endret 8. april 2009 av mushi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå