Gå til innhold

Guitar Hero: Metallica - Diskusjonstråd.


NightKeeper

Anbefalte innlegg

Unnskyld da, wonderkid :) Jeg spiller mest på hard, og endel på expert. Puppets however, får jeg ikke til å flyte, og gjennomføringen blir halsende. Fullfører jo, men ikke med stil.

 

Jeg har litt lyst til å slenge helt usaklige urelaterte beskyldninger om at dette er pga profilbildet ditt, men Scholes er en av de United-spillerne jeg synes enhver klubb burde ha en av. (den andre er Giggs). Nuhvel, nok OT.

 

Jeg mente ikke å "skryte" over at låten er lett, men det er definitivt ikke en av de vanskeligste låtene på spillet. Jeg ser for meg at partiet du sliter på er verseriffpartiet før første vers?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må bare si at konseptet med Expert+ er helt genialt. Fikk min ekstra pedal med forhåndsbestillingsdealen til Gamestop.

 

Men dog kunne jeg tenke meg noe mer fra andre band. Skjønner godt hvorfor det er som det er siden det heter GH:Metallica. :p

Men som sagt; mer fra andre band. :) Favorittsangen på spillet må vel være Beautiful Mourning.

 

Hvis noen er med på litt online-spilling sammen så er jeg alltid klar.

Spiller Xbox 360 og har Live så klart. :) Kan spille bass, gitar og trommer. Spiller Expert på bass og gitar. Expert+ av det meste på trommer.

Lenke til kommentar
Unnskyld da, wonderkid :) Jeg spiller mest på hard, og endel på expert. Puppets however, får jeg ikke til å flyte, og gjennomføringen blir halsende. Fullfører jo, men ikke med stil.

 

Jeg har litt lyst til å slenge helt usaklige urelaterte beskyldninger om at dette er pga profilbildet ditt, men Scholes er en av de United-spillerne jeg synes enhver klubb burde ha en av. (den andre er Giggs). Nuhvel, nok OT.

 

Jeg mente ikke å "skryte" over at låten er lett, men det er definitivt ikke en av de vanskeligste låtene på spillet. Jeg ser for meg at partiet du sliter på er verseriffpartiet før første vers?

Off topic: Jada, flotte karer :)

 

On topic: Neida, er ikke den vanskeligste, men jeg ville så gjerne spille den bra :) (Er ikke like nøye på å kunne Fight Fire... like godt f.eks) Jeg sliter på alle riffpartiene, sånn ca. Pluss soloene.

Lenke til kommentar
Noen andre her som syntes at guitaren som f0lger med er tilnermet ubrukelig? Skikkelige trege knapper og strumbaren er ogsaa skikkelig hard/seig. Angrer skikkelig paa kj0pet naa.

 

 

Da er enten du veldig uheldig, eller så har jeg max flaks, for gitaren som fulgte mitt eksemplar er himmelsk deilig å spille på.

GH3-Gitaren blir nå brukt som gjestegitar for min del.

Lenke til kommentar

Dersom du har spelt deg opp til Expert og runda GH:3 på det vil alle spel etter virke lettare. Det er kanskje det og, men det er mange utfordrande låter i GH:M som verkar lettare sidan ein er på Expert. GH:WT er klart lettare, det er ikkje tvil om, men så er det og eit spel som skal fange fleire, har låter som fungerer på alle instrumenter pluss vokal. GH3 og GH:M er basert på rock og metal, då blir det automatisk vanskelegare.

 

Hadde vore interessant å begynt på f.eks. GH:M og sett om det var like vanskeleg som GH3. Eg gjekk kjapt gjennom GH:M og har ikkje spelt stort på gitar i etterkant, så det kan godt være det er lettare enn GH:3. Skal litt til å matche låter som TTFAF og TDWTG, gjerne RaBl, CoP, CoD, One og for så vidt.

Lenke til kommentar
Hmm, bare jeg som synes at GH:WT og GH:Metallica er ganske enkelt på gitar i forhold til GH:3?

 

Spiller på Expert...

 

 

Jeg synes iallefall GH:3 er vanskeligere, Raining Blood er en sang jeg har slitt med lenge nå, men jeg har allerede fullført både GH:2, Aerosmith og ganske snart Metallica på Expert.

Lenke til kommentar
Jeg synes at One på GH:3 er vanskeligere enn One på GH:M... Synes at dem har falt litt bort i fra "Guitar Hero" navet, skulle kalt det noe annet. Siden det ikke bare er gitar mer...

 

For eksempel Rock Band ...?

Neida, skal ikke "gå der".

Men jeg er enig med andre her, GH3, og også 2, er mye vanskeligere enn de nyeste titlene. Metallica er i en annen klasse enn resten av bandspilla, men fortsatt litt for enkelt.

Men sånn vil det nok alltid være.

Lenke til kommentar
Men jeg er enig med andre her, GH3, og også 2, er mye vanskeligere enn de nyeste titlene. Metallica er i en annen klasse enn resten av bandspilla, men fortsatt litt for enkelt.

Men sånn vil det nok alltid være.

Går ut ifra at du ikke spiller ekspert siden du sier dette.. GH:M er vel strengt tatt en del vanskeligere på ekspert enn GH2 og GH3. I hvert fall GH2...

Lenke til kommentar

Når kommer GH5 tråden a?

 

Utfra traileren ser det faktisk ut som om vi får et godt gh spill igjen.

 

Online modusene ser råkule ut. Håper de lager gode nok menyer, som er enkle å navigere, og sette opp spill i.

 

ta en titt selv:

 

http://www.youtube.com/watch?v=HYGFBxFvBRA...re=channel_page

 

skulle ønske de droppa slideren. Håper de har forbedret den upresise enginen til WT, og fått det mer som GH3.

Lenke til kommentar
skulle ønske de droppa slideren. Håper de har forbedret den upresise enginen til WT, og fått det mer som GH3.

What now? GH:3 meir presis?

ja. Jeg syns det er mye bedre å spille med vinduet til GH3 enn GHWT.

 

Det har også mye å gjøre med designet på notene. De så mye bedre ut i GH3. I ghwt og nyere titler har de et ganske "cartoony" look, hvor de er mindre, og tettere plassert sammen.

 

liker ikke designet/grafikken til gh (av neversoft) i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Jeg synes at One på GH:3 er vanskeligere enn One på GH:M... Synes at dem har falt litt bort i fra "Guitar Hero" navet, skulle kalt det noe annet. Siden det ikke bare er gitar mer...

 

For eksempel Rock Band ...?

Neida, skal ikke "gå der".

Men jeg er enig med andre her, GH3, og også 2, er mye vanskeligere enn de nyeste titlene. Metallica er i en annen klasse enn resten av bandspilla, men fortsatt litt for enkelt.

Men sånn vil det nok alltid være.

 

"Rock Band" navnet er jo brukt opp ^^

Men dem burde ha byttet navn :S

 

Jeg syntes at GH:WT var så lett at jeg aldri fullførte spille. Og når det kommer til GH:M så har jeg nesten fullført det (Expert). Blir liksom ikke artig å spille når de samme notene kommer om, og om igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...