NightKeeper Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Antar at det ikke er bare meg som gleder meg til dette spillet. Det kommer til å bli krem, intet mindre. Traileren er ute på Metallica.com UTGIVELSESDATO: 29. Mars - USA Mai - Europa Platformer: Xbox 360, Nintendo Wii, Playstation 3 og Playstation 2 BEKREFTET SANGLISTE: Metallica - All Nightmare Long Metallica - Battery Metallica - Creeping Death Metallica - Disposable Heroes Metallica - Dyers Eve Metallica - Enter Sandman Metallica - Fade to Black Metallica - Fight Fire with Fire Metallica - For Whom the Bell Tolls Metallica - Frantic Metallica - Fuel Metallica - Hit the Lights Metallica - King Nothing Metallica - Master of Puppets Metallica - Mercyful Fate Metallica - No Leaf Clover Metallica - Nothing Else Matters Metallica - One Metallica - Orion Metallica - Sad But True Metallica - Seek & Destroy Metallica - The Memory Remains Metallica - The Shortest Straw Metallica - The Thing That Should Not Be Metallica - The Unforgiven Metallica - Welcome Home (Sanitarium) Metallica - Wherever I May Roam Metallica - Whiplash Låter av andre artister: Alice in Chains - No Excuses Bob Seeger - Turn the Page Corrosion of Conformity - Albatross Diamond Head - Am I Evil? Foo Fighters - Stacked Actors Judas Priest - Hell Bent for Leather Kyuss - Demon Cleaner Lynyrd Skynyrd - Tuesday's Gone Machine Head - Beautiful Morning Mastodon - Blood and Thunder Mercyful Fate - Evil Michael Schenker Group - Armed and Ready Motorhead - Ace of Spades Queen - Stone Cold Crazy Samhain - Mother of Mercy Slayer - War Ensemble Social Disortion - Mother's Little Monster Suicidal Tendencies - War Inside My Head System of a Down - Toxicity The Sword - Black River Thin Lizzy - The Boys Are Back in Town Endret 25. januar 2009 av NightKeeper Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Fin tråd, visste ikkje det var kome så mykje informasjon endå. Digg å sjå Alice in Chains på lista, har sakna dei på GH/RB. Dette kan bli råbra, men er det kome noko uttalelse om det blir gitar og bass eller alle fire instrumentene? Etter GH3 har eg ikkje kome over eit spel med betre låter, men GH:M kan være ein svært god konkurrent. Det må kjøpast, uansett. Endret 20. desember 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Alice In Chains finner du på Rock Band. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Det skal være støtte for alle instrumentene. Endelig er spillet bekreftet, og jeg gleder meg som en unge Blir fantastisk å spille sangene man elsker, av bandet man forguder Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Stemmer det, Man in the Box, kom over den på RB2 her om dagen. Jaja, jo meir jo betre, Man in the Box er ikkje den tøffaste AIC-låta. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg er helt overbevist om at dette kommer til å suge like mye elefantballe som Guitar Hero Aerosmith. I tillegg lanseres det på en allerede dårlig plattform, Guitar Hero: World Tour. Eneste trøsten er at dette forhåpentligvis betyr at det ikke blir mer Metallica i Rock Band Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Og du klager på at eg er GH-fanboy? GH:WT er ein betre plattform enn RB2, GH:A var eit teknisk sett perfekt spel, låtene var det einaste negative for min del. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Hvorfor kommer ikke slikt heller bare som DLC? Det kunne vært ett basisspill (Guitar Hero 23298) og så DLC: Metallica. DLC: Aerosmith. Samme gjelder Singstar. Hvorfor ikke ha ABBA osv som DLC? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Eit nytt spel er lettare å selge enn DLC. Mange brukarar har ikkje og kjem aldri til å benytte seg av DLC-tilbodet. Ved å lansere eit nytt spel i staden for å gje det ut som DLC vil dei nå alle som kjenner til serien, ikkje berre dei som har dei spela du kan laste ned DLC til. For vår del så er det greit å få alt på eitt spel, men eg synest det er spanande med nye spel, spesielt når det er basert på eitt band. Det er og billigare i kroner per låt å kjøpe nye spel enn å laste ned som DLC. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg bare tenker på vannesklihets graden på dette spillet her :o Sykt Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg mente selvfølgelig DLC som i utvidelsespakker. Tenk på det som det Shivering Isles var til Oblivion. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg bare tenker på vannesklihets graden på dette spillet her :o Sykt Det er jammen sant, blir neppe noen "tur i parken-låter" denne gangen. Kanskje jeg ikke kommer meg gjennom karrieren engang Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Hørt noen rykter om SUPER-Extrem Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Hvis du mener vanskelighetsgraden, så kommer spillet med et hakk vanskeligere alternativ etter expert. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Har du kjelder på det der? Om låtene blir av same kaliber som dei Metallica-låtene me har fått så langt så blir det neppe så veldig vanskeleg, kan umogeleg måle seg med TTFAF, Jordan og TDWTG. Håpar dei får med Fade to Black. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 Den godfølelsen man får av å spille sammen i Rock Band, kanskje redde en kamerat som sliter med en solo, osv den er helt fraværende i GH:WT. Beklager at jeg spør, men har du i det hele tatt spilt WT med tre-fire stk? Skulle ikke tro det. Man kan redde spillere som sliter med soloer i WT også. Lenke til kommentar
Guitarman Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Har hørt at det kommer en extra vanskelig trommemodus. Hvor man må spille dobbelbass. Modusen skal visst støtte to basspedaler. Har og hørt at det blir en "fri" trommemodus. Går sikkert ut på å bare jamme til sangene med egen beat. http://www.itavisen.no/sak/798056/Slik_bli...allica-spillet/ "Godt for trommiser Så, Guitar Hero: Metallica vil inneholde et par hyggelige nyheter, som en ekstra vanskelig trommemodus (Expert Plus) som vil støtte doble basspedaler. På den andre siden vil det også komme en fristil-trommemodus der du vil kunne spille fritt over sangene." Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Eg har flytta nokre innlegg over i RBvsGH-tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1028343 Me må prøve å halde diskusjonen her inne til GH:M. Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Fy faen, tenk dere trommene på sangene deres fra 80-tallet. Det kommer til å bli sinnsykt, og jeg gleder meg som bare faen! Dette skal jeg, uansett. Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Judas Priest - Hell Bent for Leathers Er jeg den eneste som synes at denne er hilarious? Åh, Halford, din røver! Har hørt at det kommer en extra vanskelig trommemodus. Hvor man må spille dobbelbass. Modusen skal visst støtte to basspedaler. Har og hørt at det blir en "fri" trommemodus. Går sikkert ut på å bare jamme til sangene med egen beat. http://www.itavisen.no/sak/798056/Slik_bli...allica-spillet/ "Godt for trommiser Så, Guitar Hero: Metallica vil inneholde et par hyggelige nyheter, som en ekstra vanskelig trommemodus (Expert Plus) som vil støtte doble basspedaler. På den andre siden vil det også komme en fristil-trommemodus der du vil kunne spille fritt over sangene." Hurra! Gleder meg til å kunne noen fräshe sambarytmer til Master of Puppets. Endret 22. desember 2008 av GETINTHEVAN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå