martizzz Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Hei jeg har nylig fått reastartet hele maskinen min og når jeg starter den går det ikke ann å bevege på musen og tastaturet reagerer ikke. Jeg har da fått vite at jeg må starte windows i sikkerhetsmodus, så gå inn på enhetsbehandling og deretter oppdatere drivere. Men når jeg har valgt å starte windows xp profesional i sikkerhetsmodus kommer det opp en melding etter innloggingstrjenesten hvor det står skrivebord: Windows kjører i sikkerhetsmodus. Ved hjelp av denne spesielle diagnostiseringsmodusen i windows kan du løse et problem som kan være forårsaket av nettverks-eller maskinvareinnstillinger. Kontroller i kontrollpanel at disse innstillingene er riktige, og prøv å starte windows på nytt. Når du er i sikkerhetsmodus, er kanskje ikke alle enhetene tilgjengelig. Hvis du vil fortsette å jobbe i sikker modus, klikker du Ja. Hvis du foretrekker å bruke Systemgjennomoppretting til å tilbakestille datamaskinen til en tidlige tilstand, klikker du Nei. Jeg kan ikke gjøre noe med denne meldingen for det er ikke mulig å bevege mus eller å styre med tastaturet. Er det noen som vet hvordan jeg kan få ordnet opp i dette? Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Da regner jeg med at du bruker USB mus/tastatur. plugg i de gammeldagse versjonene så løser det seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå