jbb Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Jau, det har seg slik at hovedkortet mitt, et MSI K7T Turbo2, eller biosen ikke lagrer endringer jeg har gjort for lenge siden, slik som f.eks dato, tid osv når jeg tar ut strømmen bak. Når jeg rebooter da, blir alt "tilbakestilt". Har prøvd å skifte batteri, ble oppfordret til dette på #hardware.no men det funket ikke. Noen som har peiling og som evt. gidd å skrive en linje her? Takk.. Lenke til kommentar
bernini Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 har du skiftet batteri? Edit: selvfølgelig har du det skumleste bare, sorry da vet jeg ikke Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Er batteriet samme modell?, har du glemt en jumper på reset cmos plassen? Lenke til kommentar
jbb Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 Er batteriet samme modell?, har du glemt en jumper på reset cmos plassen? Det kan være sistnevnte. Batteriet er samme modell. Jeg skal sjekke, takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå