Gå til innhold

Infamous hands-on by IGN

Allt í lagi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Infamous was already one of my most anticipated games of 2009, but this hands-on has propelled it to the top of that list. Since Spider-Man 2, I've been waiting for a developer to capitalize on the formula that combines an open-world adventure with kickass comic book storytelling. Although my taste was way too brief -- I have no idea how side missions will play out, how smart the NPCs on the street are, etc. -- Infamous did nothing but impress when I played it. If you dig superhero stories or the idea of a good guy in GTA gets you all warm and fuzzy, it's going to be a very, very good spring.

Høres jo bra ut dette her. Hadde ikke lest så mye om spillet før jeg leste dette her, så mulig jeg må holde et lite øye med dette fremover.

Lenke til kommentar

Slår meg litt hvor begrenset kamp mulighetene hans er. Skyte elektrisitet, ok... Hvor gøy er det og gjøre hele spillet? Han kan ikke plukke opp våpen en gang. Håper det kommer noe mer han kan gjøre. Ellers så ser det bra ut. Klatre mekanikken ser ut som er implementert bra.

Blir spennende og se hvordan PROTOTYPE gjør det mot dette spillet.

Lenke til kommentar
Slår meg litt hvor begrenset kamp mulighetene hans er. Skyte elektrisitet, ok... Hvor gøy er det og gjøre hele spillet? Han kan ikke plukke opp våpen en gang. Håper det kommer noe mer han kan gjøre. Ellers så ser det bra ut. Klatre mekanikken ser ut som er implementert bra.

Blir spennende og se hvordan PROTOTYPE gjør det mot dette spillet.

Spenningen i kroppen hans ville gjøre at ammunisjonen i et skytevåpen ville eksplodere, som forklart i et av intervjuene. Dessuten tror jeg utviklerne prøver å holde en del hemmelig, noe som er flott, siden jeg hater å spille gjennom sekvenser jeg har sett før.

Har ikke tro på Prototype i forhold til dette her. Virket altfor rotete sammenlignet med Infamous stilsikre... øh, stil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...