Allt í lagi Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Bare en person utenfor Sucker Punch har spilt dette spillet, og nei, det var ikke deg. Les mer Gleder meg enormt til dette spillet! Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Ser spennende ut dette spillet ja. http://www.ps3fanboy.com/2008/12/19/didnt-...e-catch-up-now/ Han løper litt merklig da men Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 Mannen er jo sprengfull av elektrisitet! Ikke rart han løper merkelig jo Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Infamous was already one of my most anticipated games of 2009, but this hands-on has propelled it to the top of that list. Since Spider-Man 2, I've been waiting for a developer to capitalize on the formula that combines an open-world adventure with kickass comic book storytelling. Although my taste was way too brief -- I have no idea how side missions will play out, how smart the NPCs on the street are, etc. -- Infamous did nothing but impress when I played it. If you dig superhero stories or the idea of a good guy in GTA gets you all warm and fuzzy, it's going to be a very, very good spring. Høres jo bra ut dette her. Hadde ikke lest så mye om spillet før jeg leste dette her, så mulig jeg må holde et lite øye med dette fremover. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Ok det så helt sykt bra ut. Så virkelig fritt ut. Ville helst hatt det på PC men, kjørt full battle online mellom spillere med superkrefter Gått helt Neo vs Smith i byen. Det ville vært ultimate våte drømmen min. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Ser okey ut men har spilt det før eller mye av det samme, har man xbox360 kan man løpe å kjøpe Crackdown som har veldig mange likheter med Infamous eller om man kun har PS3 må man vente til våren for å spille det som ser ut til å bli ett godt spill. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Klarer ikke helt å se likhetene, noe så detaljert har jeg aldri sett før verken på PS3 eller Xbox360. Virker som det er langt kulere enn Crackdown med ordentlige superkrefter med fysikk. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Ja enig med Avean her, høg detaljgrad på teksturer osv...masse mayhem på skjermen..siste 10 sekundane av den videoen tok jo heilt av.. Lenke til kommentar
mar1u5 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Slår meg litt hvor begrenset kamp mulighetene hans er. Skyte elektrisitet, ok... Hvor gøy er det og gjøre hele spillet? Han kan ikke plukke opp våpen en gang. Håper det kommer noe mer han kan gjøre. Ellers så ser det bra ut. Klatre mekanikken ser ut som er implementert bra. Blir spennende og se hvordan PROTOTYPE gjør det mot dette spillet. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Prototype kommer til å floppe mot dette spillet. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Vi har vel ikkje sett så mykje til PROTOTYPE, men begge spela har vel sine spesialiteter, Alex Mercer?? PROTOTYPE mannen får vel meir krefter etter kvart som han dreper folk..Virka dog ikkje som grafikken var like skarp som Infamous, mulig fordi det er eit multiplatform spel? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Du får vell også egenskapene til de du dreper i Protetype. Har sett flere gameplayvideoer mener jeg, var ikke veldig mye å skryte av. Litt spiderman3 gameplayish. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 Slår meg litt hvor begrenset kamp mulighetene hans er. Skyte elektrisitet, ok... Hvor gøy er det og gjøre hele spillet? Han kan ikke plukke opp våpen en gang. Håper det kommer noe mer han kan gjøre. Ellers så ser det bra ut. Klatre mekanikken ser ut som er implementert bra. Blir spennende og se hvordan PROTOTYPE gjør det mot dette spillet. Spenningen i kroppen hans ville gjøre at ammunisjonen i et skytevåpen ville eksplodere, som forklart i et av intervjuene. Dessuten tror jeg utviklerne prøver å holde en del hemmelig, noe som er flott, siden jeg hater å spille gjennom sekvenser jeg har sett før. Har ikke tro på Prototype i forhold til dette her. Virket altfor rotete sammenlignet med Infamous stilsikre... øh, stil. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Dersom de putter nok forskjellige elektriske evner inn i spillet, tror jeg det kan bli ganske stilig. Det er det nok avhengig av, ellers tror jeg det vil bli veldig mye repativt. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Dette så jo jævla lovende ut Sony har virkelig noen gobiter på gang for 2009. Denne + GoW III, Uncharted 2 og Killzone 2. Blir 2009 året da PS3 virkelig tar av? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Ja ser meget bra. Får meg til å fantasere om GTAV eksklusivt til Ps3 i 2010. Ps3 er god for mer enn GTAIV grafikken. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 UrgeLol har gamertag..!!?? ke skjer?? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) UrgeLol har gamertag..!!?? ke skjer?? Nei, du vet. Har MS sin andre spille plattform ,pc Endret 21. desember 2008 av UrgeLoL Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) UrgeLol har gamertag..!!?? ke skjer?? Nei, du vet. Har MS sin andre spille plattform ,pc ahhh... stemmer det ja.. Endret 21. desember 2008 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Ser bra ut. Liker ikke helt kreftene hans. Den er.. litt kjedlig kanskje! Telepati hadde vært mer spennende, men jo da. Det ser jo kjempe kult ut.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå