Hemen1 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg har fedora 10, så har jeg gått på legg til/ fjern programmer så søkte jeg Gcube og installerte det. Har lett alle steder, men finner det ikke. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Smif Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg kjenner ikke til det programmet, men vil tippe det er et CLI program (command line interface). Altså, du kjører det fra en terminal. Skriv inn "gcube" i en terminal og se hva som skjer, evt. "gcube --help" (uten fnutter selvsagt) Lenke til kommentar
Hemen1 Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg kjenner ikke til det programmet, men vil tippe det er et CLI program (command line interface).Altså, du kjører det fra en terminal. Skriv inn "gcube" i en terminal og se hva som skjer, evt. "gcube --help" (uten fnutter selvsagt) Jepp, kommer gcube --help. Hva skal jeg gjøre nå? (Jeg er nub i linux skjønner du) Lenke til kommentar
Smif Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Som sakt kjenner jeg ikke til gcube så jeg vet ikke hvordan det skal brukes. Men hvis du leser den hjelpen kommer du sikkert et stykke. Det beste tipse er å legge fra deg alt du vet om windows. Dette er et helt nytt OS og gcube er ikke nødvendigvis et click'n'play program i et pent GUI. Men vill gjetting nå: "gcube ditt_spill.iso" (altså at du på en aller annen måte sender spillet inn som et argument til gcube) evt. med noen option. Alt står nok i --help Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Evt. "man gcube", så får du en enda mer detaljert manual for Gcube. Endret 20. desember 2008 av Xecuter Lenke til kommentar
Hemen1 Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 Evt. "man gcube", så får du en enda mer detaljert manual for Gcube.hmm da kommer det opp: No manual entry for gcube Lenke til kommentar
haalo Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Bare les dokumentasjonen til programmet du installerte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå