Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Makter ikke urinere under press

Gjest mhelgestad

Anbefalte innlegg

Gjest urinmannen

Jeg klarer faktsk ikke urinere under "press", for eksempel i urinaler når det er folk i kø bak meg, eller rett og slett bare er i samme rom. Jeg må alltid ha min egen bås. Hva tyder dette på? Kan problemet løses?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har samme problemet selv. Det er til tider svært flaut. Særlig når jeg står ved pissoaret og skal late noen dråper, og det kommer noen inn mens jeg bare blir stående uten at det kommer så mye som en dråpe. Derfor går jeg alltid inn i en bås nå.

Nå kjenner jeg imidlertid til roten av mine problemer. I 8. klasse, for en 6-7 år siden, var hele klassen på Tine-staffeten. Jeg var tissetrengende og skulle avlegge urinalen en visitt. Ved pissoaret stillite jeg meg opp mellom to pakistaner. Jeg ante fred og ingen fare. Det var før jeg merket at de to, med forhuden trukket tilbake, presset penishodet mot pissoarets metallvegg. Mens den ene stønnet, bemerket den andre hvor deilig det var at det kalde vannet rant nedover.

Ingen hyggelig opplevelse med andre ord - nå tisser jeg alltid i bås.

Endret av Jorchi
Lenke til kommentar

Utbredt problem skjønner jeg ;)

Kan være rett før jeg skal pisse, og så hører jeg folk kommer inn døra, og whips "skvetter" man til, og må starte helt på nytt...

Det er vel ikke det værste en kan være plaget av. Selv tror jeg det er en rar form for "prestasjonsangst".

Lenke til kommentar

Bah, og dere klager på offentlige plasser?

Prøv å stå i en stall, der du har en sersjant bak deg som står å SER PÅ HVA DU GJØR, for å sjekke at du ikke "jukser"!

Dæven, mange som sleit med den der. Jeg var bare uheldig å måtte la det gå noen timer, da jeg var på dass en times tid før de vekte oss til narkotesten :(

Lenke til kommentar

Jeg stiller meg aldri i kø bak folk når de urinerer av den grunnen. Det syns jeg andre heller ikke bør gjøre. Er ikke noe galt i å stå ved speilet mens du venter.

Nå kjenner jeg imidlertid til roten av mine problemer. I 8. klasse, for en 6-7 år siden, var hele klassen på Tine-staffeten. Jeg var tissetrengende og skulle avlegge urinalen en visitt. Ved pissoaret stillite jeg meg opp mellom to pakistaner. Jeg ante fred og ingen fare. Det var før jeg merket at de to, med forhuden trukket tilbake, presset penishodet mot pissoarets metallvegg. Mens den ene stønnet, bemerket den andre hvor deilig det var at det kalde vannet rant nedover.

Må prøves :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...