Gjest urinmannen Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg klarer faktsk ikke urinere under "press", for eksempel i urinaler når det er folk i kø bak meg, eller rett og slett bare er i samme rom. Jeg må alltid ha min egen bås. Hva tyder dette på? Kan problemet løses? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Har noe av dem samme selv. ALDRI om jeg drar på et offentlig toalett med kø bak meg, greier det ikke. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Er nok flere med samme problemet. inkludert meg selv. det stopper seg liksom helt opp i systemet om jeg må pisse under press eller tvang . Komplett umulig selv når jeg kan være skikkelig pissatrengt. problemet viser seg sterkest når jeg er på utesteder . eneste som funker er å gå i båsen Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Har samme problemet selv. Det er til tider svært flaut. Særlig når jeg står ved pissoaret og skal late noen dråper, og det kommer noen inn mens jeg bare blir stående uten at det kommer så mye som en dråpe. Derfor går jeg alltid inn i en bås nå. Nå kjenner jeg imidlertid til roten av mine problemer. I 8. klasse, for en 6-7 år siden, var hele klassen på Tine-staffeten. Jeg var tissetrengende og skulle avlegge urinalen en visitt. Ved pissoaret stillite jeg meg opp mellom to pakistaner. Jeg ante fred og ingen fare. Det var før jeg merket at de to, med forhuden trukket tilbake, presset penishodet mot pissoarets metallvegg. Mens den ene stønnet, bemerket den andre hvor deilig det var at det kalde vannet rant nedover. Ingen hyggelig opplevelse med andre ord - nå tisser jeg alltid i bås. Endret 20. desember 2008 av Jorchi Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Utbredt problem skjønner jeg Kan være rett før jeg skal pisse, og så hører jeg folk kommer inn døra, og whips "skvetter" man til, og må starte helt på nytt... Det er vel ikke det værste en kan være plaget av. Selv tror jeg det er en rar form for "prestasjonsangst". Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Hadde det problemet før, men det er bedre nå, tar aldri mer enn 10 sekunder før det kommer noe. Det blir litt flaut til tider.. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg har hvertfall ikke det problemet med kø der jeg bor akkurat så... Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Bah, og dere klager på offentlige plasser? Prøv å stå i en stall, der du har en sersjant bak deg som står å SER PÅ HVA DU GJØR, for å sjekke at du ikke "jukser"! Dæven, mange som sleit med den der. Jeg var bare uheldig å måtte la det gå noen timer, da jeg var på dass en times tid før de vekte oss til narkotesten Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Dette er veldig normalt. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Eg har ofte same problem sjølve. Neppe noko å bekymre seg for. Sett bort frå at du då må holde deg. Det er jo ganske jævlig. Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg stiller meg aldri i kø bak folk når de urinerer av den grunnen. Det syns jeg andre heller ikke bør gjøre. Er ikke noe galt i å stå ved speilet mens du venter. Nå kjenner jeg imidlertid til roten av mine problemer. I 8. klasse, for en 6-7 år siden, var hele klassen på Tine-staffeten. Jeg var tissetrengende og skulle avlegge urinalen en visitt. Ved pissoaret stillite jeg meg opp mellom to pakistaner. Jeg ante fred og ingen fare. Det var før jeg merket at de to, med forhuden trukket tilbake, presset penishodet mot pissoarets metallvegg. Mens den ene stønnet, bemerket den andre hvor deilig det var at det kalde vannet rant nedover. Må prøves :!: Lenke til kommentar
JensViking Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 http://en.wikipedia.org/wiki/Paruresis Aner ikke hva det skyldes, men har det samme selv. Utviklet seg ikke før 12-13-årsalderen kan jeg tenke meg. Har ikke noe problem med å vise utstyret heller, men urinen nekter å komme ut om jeg befinner meg med andre. I så fall må jeg vente flere minutter for å få det til :| Lenke til kommentar
dabear Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Huff. Gjøre i fra seg forran andre personer? Litt privatliv må en vel få lov til å ha? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Har akkurat samme problem. Går alltid i bås, selv da kan det være vanskelig hvis det er flere inne på do.. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Men å stå i ei bås er jo ikkje så dumt uansett. Slepper dei dumme blikka når du er ferdig å pisse, og berre står å ristar vekk skvettane. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Har samme "problem" selv, men lar det ikke påvirke meg.. Går alltid i bås. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Heh, var godt og se at jeg og er "normal" Har det samma probleme selv. Eneste personen jeg klarer og pisse forran er dama :o Endret 26. desember 2008 av Papirkurrv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå