TheLover Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Hei, er det noen som vet målene (lengde og bredde) på en PSP, vanlig eske, eller sånn need for speed pack? /Emil Endret 20. desember 2008 av TheLover Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 19,5cm X 12cm X 10,5cm. Det er målene på Lego Batman bundle med PSP 3000, men jeg går sterkt utifra at det er samme målene på Need for Speed bundle også. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Hei, er det noen som vet målene (lengde og bredde) på en PSP, vanlig eske, eller sånn need for speed pack? /Emil E det ikkje gøyere å vente til julaften og se om du får det da enn å måle det no? Eg kan jo selfølgelig ta feil, men har en venn som var sånn for mange år siden Lenke til kommentar
TheLover Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 Hei, er det noen som vet målene (lengde og bredde) på en PSP, vanlig eske, eller sånn need for speed pack? /Emil E det ikkje gøyere å vente til julaften og se om du får det da enn å måle det no? Eg kan jo selfølgelig ta feil, men har en venn som var sånn for mange år siden hehe.. Lenke til kommentar
T_Trosten Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Og det er heller ikke så vanskelig å åpne pakken forsiktig, og pakke den pent igjen etterpå. Husker jeg og søstern pleide å gjøre det for noen år siden... Lenke til kommentar
TheLover Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 Og det er heller ikke så vanskelig å åpne pakken forsiktig, og pakke den pent igjen etterpå. Husker jeg og søstern pleide å gjøre det for noen år siden... Målte i sta, den er 19,5 i bredde så Håper på det beste Lenke til kommentar
Kris Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Er jo ikke noe gøy å pakke opp hvis du vet hva det er? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Haha, herregud for en tråd.. Spørre om målene på esker for så å måle julegavene som er gjemt i mammas skap.. :!: Lenke til kommentar
TheLover Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 Og det er heller ikke så vanskelig å åpne pakken forsiktig, og pakke den pent igjen etterpå. Husker jeg og søstern pleide å gjøre det for noen år siden... Hehe, jeg målte visst bredda på en Wii, men fikk PSP også =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå